تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813263725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كمبود 11 درصدي مسكن در بخش شهري خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كمبود 11 درصدي مسكن در بخش شهري خوزستان
اهواز - خبرگزاري مهر: معاون امور عمراني استاندار خوزستان گفت: پس از بررسيهاي صورت گرفته در طرح جامع مسكن استان خوزستان مشخص شد استان با كمبود 11 درصدي در بخش شهري و 24 درصدي در بخش روستايي مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، عباس طباطبايي شامگاه گذشته در جلسه بررسي وضعيت مسكن خوزستان اظهار داشت: با تصويب طرح جامع مسكن استان خوزستان، نيازها و كمبودهاي استان در بخش مسكن مشخص شد و متوجه شديم استان با كمبود 11 درصدي مسكن در بخش شهري و 24 درصدي در بخش روستايي مواجه است.

وي ادامه داد: داشتن اطلاعات كافي از تعداد واحدهاي مسكوني با دوام، كم دوام و بي دوام، كمبود مسكن در شهرستان و روستا و شهرستان ضرورتي بوده كه ما را مجبور به يك برنامه ريزي ميان مدت و دراز مدت براي مسكن كرده تا كمبود مسكن را تا سال 1405 بر طرف نمايم به همين علت طرح جامع مسكن استان پس از بررسي هخاي فراوان به مرحله نهايي رسيد.

طباطبايي افزود: وجود اطلاعات در طرح مسكن، كمبودهاي مسكن استان را مشخص كرده و در اين خصوص ما مي توانيم در جهت افق 1390 و 1405 نيازها و سياستگذاريهاي استان را با توجه به سياستگذاري ملي پيگيري و برنامه ريزي نماييم.

وي با اشاره به اينكه مقاوم سازي در بخش مسكن روستايي يك ضرورت است، گفت: مسكن مهر در تمام مراحل اجرايي از قبيل پذيرش افراد، تشكيل تعاوني و ساماندهي آنها و تحويل زمين به ميزان 48 هزار واحد و آغاز عمليات اجرايي و آماده سازي نشانه موفقيت اين طرح است.

در طرح جامع مسكن استان خوزستان، وضعيت تحولات جمعيتي استان، تحولات موجود مسكن استان، وضعيت ابنيه مسكوني در استان بر اساس نوع مصالح با دوام، كم دوام و بي دوام، وضعيت ميزان تراكم ساختماني، قيمت يك متر زمين، اجاره بها، ويژگيهاي اقتصادي و اجتماعي خانواده هاي غير مالك در نقاط شهري، وضعيت مسكن در دهكهاي درآمدي مختلف، محاسبه توان تامين مسكن و بررسي شاخصها دسترسي به مسكن در دهك هاي درآمدي و برآورد نياز مسكن شهري و روستايي در برنامه 20 ساله بررسي شده است.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن