تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815711586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

متهم در دادگاه جزييات قتل مرد راننده را شرح داد سوءظن خونين مرد شكاك به همسر 16 ساله


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: متهم در دادگاه جزييات قتل مرد راننده را شرح داد سوءظن خونين مرد شكاك به همسر 16 ساله
گروه حوادث؛ مردي ميانسال كه به خاطر سوءظن به همسر 16 ساله اش مردي را كشته و نوعروس اش را زخمي كرده بود ديروز در برابر پنج قاضي عالي جنايي تهران از خود دفاع كرد.

به گزارش خبرنگار ما در جلسه يي كه صبح ديروز در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران برگزار شد، ابتدا قاضي عزيزمحمدي- رئيس دادگاه- از نماينده دادستان خواست به تشريح پرونده بپردازد. علي دلداري مسبب جنايتي را كه ظهر روز 13 تيرماه سال گذشته در چهارراه كمالي به وقوع پيوسته بود، فرد 55 ساله يي به نام مظفر معرفي كرد و گفت؛ مظفر در چهارراه كمالي ابتدا به راننده يك پرايد حمله كرد و او را كشت، سپس در همان محل همسرش را با 9 ضربه چاقو زخمي كرد. او پس از دستگيري از سوي ماموران كلانتري جامي، جرمش را پذيرفت و سوء ظن نسبت به رابطه پنهاني همسرش و مقتول 60 ساله را انگيزه اين جنايت بيان كرد. جرم او از نظر دادسرا محرز است و خواهان آن هستم قضات كيفري قانوني براي وي درنظر بگيرند.

در ادامه جلسه دادگاه پس از آنكه چهار پسر و يك دختر قرباني براي مظفر درخواست صدور حكم قصاص كردند، همسر متهم در جايگاه قرار گرفت. او شوهرش را مردي شكاك معرفي كرد و گفت؛ پدر و مادرم از هم جدا شده بودند و من، خواهر و مادرم مستاجر مظفر بوديم.

او مردي مهربان بود و به ما كمك مي كرد، به همين خاطر در 16 سالگي به عقد موقت وي درآمدم اما پس از چندي فهميدم مظفر مردي شكاك است. او مرتب مرا اذيت مي كرد و هر كجا كه مي رفتم در تعقيبم بود. اين رفتارهايش باعث شد از او بخواهيم صيغه را فسخ كند ولي وي قبول نكرد.

زن جوان ادامه داد؛ من سعيد- مقتول- را از 10 سالگي مي شناختم. او كه وضعيت زندگي ما را مي دانست برايمان اجناس قسطي مي خريد و من هر ماه با او قرار مي گذاشتم تا قسط ها را بپردازم اما مظفر فكر مي كرد بين من و سعيد رابطه خاصي وجود دارد. روز 13 تيرماه بود كه من طبق معمول براي پرداخت قسط به نزديكي خانه سعيد رفتم و وقتي او را ديدم سوار خودرويش شدم. در اين هنگام بود كه ناگهان مظفر سر رسيد. او با موتور مرا تعقيب كرده بود و به محض اينكه ديد سوار پرايد شدم با چاقو به سعيد و من حمله كرد.

قضات پس از آنكه روايت زن جوان را از جنايت شنيدند به متهم 55 ساله فرصت دادند تا او نيز ناگفته هايش را مطرح كند. او دفاعياتش را از زمان ازدواج با دختر 16 ساله آغاز كرد و گفت؛ اين دختر و خانواده اش وضع مالي خوبي نداشتند. يك روز خاله وي به خانه ام آمد و پيشنهاد داد خواهرزاده اش را صيغه كنم. از آنجا كه خود دختر نيز به من ابراز علاقه مي كرد اين پيشنهاد را پذيرفتم. من مردي تنها بودم كه زنم سال ها قبل طلاق گرفته بود و دخترم نيز با مادرش زندگي مي كرد. چند ماه پس از ازدواج بود كه متوجه رفتارهاي مشكوك همسرم شدم و بالاخره بعد از 18 ماه فهميدم او با سعيد رابطه پنهاني دارد.

مظفر در مورد اينكه چرا پس از سوءظن به همسرش صيغه را فسخ نكرد، گفت؛ از همان روز اول ازدواج مان به همسرم گفتم هر وقت مايل باشد، مي تواند از من جدا شود اما او حاضر به اين كار نبود.

متهم سپس درباره ارتكاب قتل گفت؛ نمي خواستم سعيد را بكشم فقط چاقو كشيدم تا مانع از فرارشان شوم و آنها را به نيروي انتظامي تحويل دهم.

پس از اظهارات مظفر همسر وي شوهرش را دروغگو خواند و در حالي كه اشك مي ريخت، گفت؛ او شكاك است در همان روزهاي اول ازدواج مان يك كلت به من نشان داد و گفت اگر خيانت كني تو را با همين سلاح مي كشم. من هرگز به شوهرم خيانت نكردم.

در ادامه قضات ختم جلسه را اعلام كردند و براي صدور راي وارد شور شدند.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن