تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

350 هزار دلار به اضافه ماهيانه هفت ميليون تومان براي علي كريمي


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: 350 هزار دلار به اضافه ماهيانه هفت ميليون تومان براي علي كريمي
رييس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: قرارداد علي كريمي به طور شفاف 350 هزار دلار به همراه ماهيانه هفت ميليون تومان دستمزد است.
حسين هدايتي در گفت وگو با ايسنا، درباره مبلغ قرارداد علي كريمي با باشگاه پرسپوليس اظهار كرد: به طور شفاف علي كريمي با رقمي بالغ بر 350 هزار دلار و دستمزد ماهيانه هفت ميليون تومان به تيم پرسپوليس پيوسته است. او به عشق مردم و هواداران اين تيم برگشته و واقعا بر پرسپوليس منت گذاشته است. لازم است بگويم مبلغ 350 هزار دلاري كه براي او در نظر گرفته شد ديروز يك جا به حساب كميته ملي المپيك قطر واريز شد تا علي كريمي با اين كميته تسويه حساب كرده باشد.
هدايتي همچنين درباره پيوستن مهاجم برزيلي به پرسپوليس گفت: تحت عنوان يك بمب خبري بايد بگويم كه مهاجم برزيلي سه شنبه اين هفته وارد تهران خواهد شد و حضورش در پرسپوليس قطعي مي شود.
هدايتي گفت: بدون شك به هواداران پرسپوليس قول مي دهم كه خبرهاي خوبي را يكي پس از ديگري بشوند و شاهد پيشرفت پرسپوليس و رسيدن به هدف مطلوب آن يعني قهرماني در سه جام پيش رو خواهند بود.
هدايتي همچنين درباره پست جديدش در باشگاه پرسپوليس گفت: اجازه دهيد تا مدتي از اين انتصاب بگذرد كه برنامه ها مشخص شده و بتوان در اين رابطه نظر داد. ما مطمئن هستيم كه با كمك دولت در واگذاري سهام پرسپوليس به بخش خصوصي بتوانيم پيشرفت هاي زيادي را براي اين تيم شاهد باشيم.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن