تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815322225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
توزيع كارنامه داوطلبان تا 15 مهرماه

كارنامه كليه داوطلبان آزمون سراسري سال 87، 15 مهرماه برروي سايت سازمان سنجش به نشاني ORG.SANJESH.WWW منتشر مي شود.
ابراهيم خدايي معاون فني آماري سازمان سنجش با اعلام اين مطلب به ايلنا گفت: داوطلباني كه نسبت به رتبه يا برگزاري آزمون اعتراض دارند مي توانند مراتب اعتراض خود را از طريق كتبي يا سايت سازمان سنجش پي گيري كنند. وي افزود: بهتر است داوطلبان تا زمان منتشر شدن كارنامه براي اعتراض صبر كنند.
خدايي تصريح كرد: در آزمون سراسري سال 87 تعداد 64 درصد دفتر و 36 درصد پسر شركت كننده داشتيم و بيشترين قبولي مربوط به استان يزد بود.

نفي قدرت طلبي از سوي لنكراني

وزير بهداشت در مراسم معارفه شاهين محمد صادقي نماينده سابق كازرون به عنوان رئيس جديد دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي گفت: مسئوليت اجرايي فقط يك فرصت خدمت است و چيزي نيست كه براي به دست آوردن آن تلاش كنيم.
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، كامران باقري لنكراني ديروز در مراسم معارفه شاهين محمدصادقي سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي با بيان اين مطلب افزود: آنچه پيش روي ماست سند چشم انداز 20 ساله است كه 3 سال از حركت ما به سمت آن گذشته است و نقطه اوج و آرماني اين سند، رسيدن كشورمان به رتبه اول علمي منطقه است.

راه اندازي نخستين مركز تحقيقات توانبخشي اعصاب اطفال كشور

دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي اولين مركز تحقيقات توانبخشي اعصاب اطفال كشور را راه اندازي كرد.
به گزارش ايسنا، دكتر فرين سليماني عضو هيات علمي دانشگاه و سرپرست مركز تحقيقات توانبخشي اعصاب اطفال در راستاي تشكيل اين مركز گفت: فعاليت ما در اين حوزه از سال 82 شروع شد كه در اسفند ماه 86 موفق به كسب موافقت اصولي تشكيل مركز تحقيقات توانبخشي اعصاب اطفال از معاونت پژوهشي وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشكي شديم و اساسنامه مركز در خرداد ماه 1387 امضا و ابلاغ شد.

ارائه آيين نامه اجرايي برنامه ساماندهي مطالعاتي جوانان به هيات دولت

رييس دبيرخانه شوراي عالي جوانان با اشاره به پيگيري تدوين آيين نامه اجرايي برنامه ساماندهي مطالعاتي، علمي و پژوهشي در حوزه جوانان، از ارائه اين آيين نامه به هيات دولت خبر داد.
بنا بر اعلا م روابط عمومي سازمان ملي جوانان، مهندس عليرضا مختاري به تصويب اين برنامه در سي و يكمين جلسه شوراي عالي جوانان، همزمان با روز جوان سال جاري اشاره كرد و اظهار داشت: اين برنامه به منظور ارتقاي سطح كمي و كيفي مطالعات علمي و پژوهشي در حوزه جوانان كشور تدوين و تصويب شد. براساس مصوبات سي و يكمين جلسه شوراي عالي جوانان، سازمان ملي جوانان، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي موظف به تدوين آيين نامه اجرايي اين برنامه و ارائه به هيات دولت هستند.

ديدار مستقيم رييس سازمان
ثبت اسناد و املا ك كشور با مراجعين

حسينعلي اميري معاون قوه قضاييه و رييس سازمان ثبت اسناد و املا ك كشور در بيست و يكمين جلسه ملا قات هاي مردمي خود در سال جاري، روز سه شنبه نوزدهم شهريور ماه از ساعت 8 صبح به همراه معاونين و مديران كل ستادي اين سازمان بدون تعيين وقت قبلي با مراجعين ديدار و به مسائل آنها رسيدگي مي كند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي سازمان ثبت اسناد و املا ك كشور در اين جلسات كه طي سال هاي اخير بدون وقفه سه شنبه هاي هر هفته برگزار شده، رييس سازمان ثبت اسناد و املا ك كشور از نزديك مسائل و درخواست هاي مراجعه كنندگان را رسيدگي و دستورات لا زم را صادر كرده است.

مسووليت جديد اتحاديه
انجمن هاي اسلا مي دانش آموزان

روابط عمومي و امور بين المللي دفتر مركزي اتحاديه انجمن هاي اسلا مي دانش آموزان اعلا م كرد: تفاهم نامه همكاري بين اتحاديه انجمن هاي اسلا مي دانش آموزان و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل منعقد شد.
براساس اين تفاهم نامه، اتحاديه انجمن هاي اسلا مي دانش آموزان معتهد مي شود از طريق دفاتر انجمن اسلا مي در مدارس رابط فرهنگي ما بين دانش آموزان و حوزه فرهنگي و ارتباطات سازمان ميراث فرهنگي باشد و سعي نمايد در جهت ارتقاي باور حفاظت از ميراث فرهنگي، توسعه صنايع دستي و گردشگري از قدرت نفوذ دانش آموزان به عنوان انتقال دهنده و تحت عنوان «سفيران دانش آموزي فرهنگ و تاريخ» و تقويت كننده اين نگرش در سطح خانواده ها بهره گيرد.

بيانيه بنياد شهيد به مناسبت 17 شهريور

بنياد شهيد و امور ايثارگران با صدور بيانيه اي يوم الله 17شهريور و ياد و خاطره شهداي گران قدر اين روز را گرامي داشت.
در فرازي از اين بيانيه چنين آمده است:
17 شهريور ماه سال 1357 از ايام الله است; روزي كه شهدا سند «استقلا ل، آزادي، جمهوري اسلا مي» را با خون خويش امضا كردند و با خروش سرخ تكبير، كاخ سياه استكبار را سرنگون ساختند. در اين روز مرزهاي بيگانگي و جدايي در هم شكست و مردم يكپارچه به پا خاستند و به رهبري امام بت شكن، تحت لواي توحيد گرد آمدند و عاشقانه راه سرخ حسيني را برگزيدند. بنياد شهيد و امورايثارگران در بخش ديگري از اين بيانيه مي افزايد:
آن روز ميدان شهدا در انتظار عروج كساني بود كه در روز ازل «قالوابلي» گفته بودند; كساني كه آزادي و آزادگي را زندان و شكنجه و شهادت را به خفت زندگي با طاغوتيان ترجيح مي دادند و از دقايق ناب عاشورايي با آغوش باز استقبال مي كردند.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن