تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813307375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنايت با روسري در بيابان هاي «واوان»


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: مصرف کنندگان مواد روان گردان با توجه به اثرات مخرب اين‌گونه مواد بر روي سيستم اعصاب و مغز، کنترل رفتار خود را از دست داده و با توهماتي که در ذهن آن ها به وجود مي‌آيد دست به اعمالي مانند قتل، خودکشي و ... مي‌زنند.

[تصویر: corner_lid.gif]
ناسخ هموطن آنلاین – زوجي که به بهانه سرقت يک دستگاه خودروي پرايد، راننده را با روسري به قتل رسانده بودند، دستگير شدند.
اواسط ارديبهشت ماه سال جاري با تماس ماموران کلانتري اسلامشهر پرونده‌اي با موضوع قتل پيش روي قاضي کشيک قتل گشوده شد.
با حضور بازپرس ويژه قتل و گروه تشخيص هويت پليس آگاهي در محل کشف جسد که يکي از بيابان‌هاي اطراف منطقه واوان بود آنان با جسد مردي روبرو شدندکه نه تنها هيچ‌گونه اوراق شناسايي به همراه نداشت بلکه تنها آثار خفه‌شدگي روي گردن وي نمايان بود.با حضور نمايندگان پزشکي قانوني در صحنه وقوع قتل آنان اعلام کردند که اين مرد ميانسال به وسيله جسمي سخت و در اثر فشار بر شريان هاي حياتي (گلو) جان خود را از دست داده است.
تحقيقات تخصصي در مورد شناسايي هويت اين مرد ناشناس آغاز و کارآگاهان در بررسي اوليه با مراجعه به سيستم اعلام فقداني ناجا دريافتند چندي پيش فردي با مراجعه به کلانتري ماموران را در جريان مفقود شدن فردي به نام «مرتضي» گذاشته است. با دست يافتن به اين سرنخ بلافاصله فرد گزارش دهنده مفقودي به پليس آگاهي دعوت شد تا نسبت به شناسايي جسد مجهول‌الهويه کشف شده در بيابان‌هاي واوان اقدام کند. با حضور اين فرد در پزشکي قانوني وي اين جسد را شناسايي کرد و گفت که اين جسد متعلق به مرتضي است. با شناسايي هويت مقتول کارآگاهان در بررسي‌هاي بعدي دريافتند اين فرد داراي يک دستگاه خودروي سواري پرايد بوده که در صحنه وقوع قتل اين خودرو کشف نشده بود. با دريافت اين سرنخ‌ها ماموران دريافتند ممکن است متهم يا متهمان به قتل احتمالي با انگيزه سرقت اين فرد را به بيابان‌هاي اطراف واوان کشانده و پس از کشتن مرتضي خودرو وي را به سرقت برده اند.
تحقيقات پليسي و تخصصي پيرامون شناسايي متهم يا متهمان به قتل احتمالي اين فرد ادامه داشت تا اين که کارآگاهان در بررسي زندگي اين فرد به رد پاي شخصي به نام «مسلم» برخوردند. آنان دريافتند که آشنايي مرتضي و مسلم به دوران زندان برمي‌گردد و آنان به دليل مصرف موادمخدر مشترک پس از زندان نيز بارها با يکديگر ديدار کرده و در واقع استعمال موادمخدر نقطه مشترک آنان بوده است.
سرانجام کارآگاهان با تحقيقات گسترده، پرده از راز اين جنايت برداشته و مسلم را به عنوان متهم به قتل مرتضي دستگير کردند. کارآگاهان در تحقيقات تکميلي دريافتند مسلم به همراه زن جواني به نام «فرانک» بارها با مرتضي ديدار کرده که در اين ديدارها نقشه سرقت خودروي سواري اين فرد را کشيده بودند و سرانجام در روز حادثه مسلم به همدستي «فرانک» مرتضي را با روسري به قتل رسانده و خودروي سواري او را به سرقت مي‌برند.
تحقيقات تکميلي درباره واکاوي زواياي پنهان اين پرونده ادامه دارد.
دستگيري متهم به قتل دختردايي 14ساله

خبر ديگر اين که معاون اجتماعي فرماندهي استان تهران و البرز گفت: فردي که با ضربات کارد قصابي دختر دايي 14 ساله خود را به قتل رسانده بود، دستگير و روانه زندان شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومي نيروي انتظامي شهرستان ورامين، مهدي يارندي اظهار داشت: در مورخه 31 ارديبهشت ماه سال جاري طي تماس تلفني شهروندان با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر نزاع و درگيري بين اعضاي يک خانواده، ماموران کلانتري 17 پيشواي ورامين بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. معاون اجتماعي فرماندهي استان تهران و البرز افزود: با حضور ماموران و انجام تحقيقات اوليه و اظهارات شاهدان مشخص شد که فردي به نام آرش که کارد قصابي در دست داشته به صورت آشفته و سراسيمه وارد منزل دايي خود شده و زن دايي و 2 فرزند وي را با ضربات چاقو به شدت مجروح کرده و سپس متواري شده است. وي ادامه داد: پس از آن که آرش سه عضو خانواده دايي خود را مجروح کرده و متواري مي‌شود، همسايگان بلافاصله مجروحان را به نزديکترين بيمارستان انتقال مي‌دهند اما يکي از مجروحان که دختر 14 ساله‌اي بود در اثر شدت جراحات وارده فوت مي‌کند.
يارندي در ادامه اظهارداشت: با توجه به حساسيت موضوع و به دستور فرمانده انتظامي شهرستان ورامين اکيپ ويژه‌اي از ماموران مجرب پليس آگاهي رسيدگي به موضوع و دستگيري قاتل فراري را در دستور کار خود قرار دادند.
وي گفت: با انجام کارهاي اطلاعاتي و تحقيقات تکميلي مخفيگاه آرش در يکي از مناطق روستايي شهريار شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير شد. متهم دستگير شده پس از اعتراف به جرم خود در پاسخ به علت و انگيزه عمل ارتکابي به پليس گفت: مدتي است که علاوه بر استفاده از انواع مواد مخدر روان گردان از نوع شيشه نيز اعتياد پيدا کرده‌ام و شب قبل از حادثه پس از اينکه مقدار زيادي شيشه مصرف کردم در حالت خواب، خوابي آشفته ديدم و چون خانواده دايي خود را مقصر و مسبب اين خواب مي‌دانستم در حالي که به دليل مصرف شيشه خودم را مثل يک حبابي که در هوا آزاد است مي‌ديدم به خانه دايي خودم رفتم و اعضاي خانواده را با کارد قصابي که به همراه داشتم مجروح کردم. معاون اجتماعي استان تهران و البرز با اشاره به اينکه مواد روانگردان شيشه يک تهديد جدي براي جوانان تلقي مي‌شود، نسبت به پيامدهاي آن هشدار داد و گفت: مصرف مواد مخدر و روانگردان يکي از علل عمده فروپاشي و از هم گسيختن کانون خانواده‌ها بوده و خسارت‌هاي آن به فرد، خانواده و اجتماع غير قابل جبران است. وي در ادامه افزود: مصرف ماده مخدر شيشه مي‌تواند سبب مشکلات متعددي از جمله افزايش ضربان قلب، ضربان نامنظم قلب، افزايش فشارخون و صدمه ديدن رگ‌هاي مغزي ناشي از سکته مغزي با مصرف مقادير زياد اين ماده شود که اگر بلافاصله درمان نشود، مي‌تواند منجر به مرگ شود.
يارندي اظهار داشت: مصرف بلند مدت و مزمن شيشه سبب تورم پرده محافظ قلب مي‌شود و در بين کساني که آن را تزريق مي‌کنند، سبب آسيب رگ‌هاي خوني مي‌شود.
معاون اجتماعي فرماندهي استان تهران و البرز در پايان خاطرنشان کرد: مصرف کنندگان مواد روان گردان با توجه به اثرات مخرب اين‌گونه مواد بر روي سيستم اعصاب و مغز، کنترل رفتار خود را از دست داده و با توهماتي که در ذهن آن ها به وجود مي‌آيد دست به اعمالي مانند قتل، خودکشي و ... مي‌زنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 257]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن