تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815471340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همه شانس هاى ايتاليا


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: همه شانس هاى ايتاليا
رم
قرمز و زردپوشان رم طى ۲ فصل اخير تا مرحله يك چهارم نهايى بالا آمده اند. بنابراين به اندازه كافى اعتماد به نفس براى راهيابى به حداقل مرحله نيمه نهايى را دارند. بدون شك چلسى حريف قدرى براى تيم پايتخت ايتاليا محسوب مى شود. آبى هاى لندن انگيزه زيادى از حضور در اين رقابت ها دارند. آنها مى خواهند ناكامى فصل گذشته را جبران كنند. در همين راستا بازيكنان خوبى را خريدارى كرده اند. كسانى چون دكو و بوسينگوا خريدهاى تابستانى آنها به شمار مى روند و همين روزهاست كه روبينيو نيز به آنها بپيوندد. حال كه لوئيز فيليپه اسكولارى سكان هدايت تيم را به دست گرفته است چلسى قدرت و توانايى رسيدن به فينال را در خود احساس مى كند رم نبايد خود را نگران بوردو كند. البته حضور مدافعان سابق ناپولى و اينتر در اين تيم و همچنين مربى شان لارنت بنانك مى تواند كار را كمى براى رمى ها سخت كند زيرا اين ۳ تيم با سرى A به خوبى آشنا هستند. مطمئناً اين فوتباليست هاى افسانه اى دهه ۸۰ چون ژان تيگانا و آلن ژيرس در اين تيم حضور ندارند اما باز هم مى توانند خطرناك باشند در واقع قرمز و زردها بايد مراقب فرناندو كاوناگى و يوآن گورولف هافبك قرضى ميلان باشند. كلوژ از آن تيم هايى است كه واقعاًً سخت مى توان در موردشان قضاوت كرد. به راستى فوتبال رومانى تا چه حد خطرناك مى تواند باشد؟ البته اين تيم ۶ بازيكن آرژانتينى و ۳ فوتباليست برزيلى دارد. با اين حال اگر بتواند از گروه خود بالا بيايد براى همه يك شوك حسابى خواهد بود!
پيش بينى گروهA : رم به عنوان تيم دوم بعد از چلسى به مرحله بعد صعود مى كند.
اينتر
شانس با درخشان ترين رنگ ممكن خود به مورينيو و شاگردانش رو كرده است. در واقع همان طور كه قبلاً هم گفتيم در اين گروه آسان ترين حريفان مقابل آبى و مشكى پوشان قرار خواهند گرفت. راحت ترين قرعه به نام آنها افتاد. در اين ميان مى توان وردربرمن را خطرناك ترين حريف در اين گروه ناميد. اين تيم كه فصل گذشته نايب قهرمان بوندس ليگا شد، ديه گو ستاره برزيلى را در اختيار دارد و البته تورستن فرينگس، مرته ساكر و كلمنس فريتس را كه همه ملى پوش هستند را در اختيار دارد كه مى تواند تا حدى براى اينتر خطرساز باشد هرچند لازم نيست مورينيو خيلى هم خود را نگران اين موضوع بكند. آبى و مشكى ها به مراتب خيلى بهتر از حريف آلمانى خود هستند. پاناتينايكو پس از اينكه در خانه سوم جدول ليگ يونان قرار گرفت به ليگ قهرمانان راه يافت. آنها با وجود در اختيار داشتن آندرس ايوانشيتز ستاره اتريشى و گيلبرتو سيلوا بازيكن سابق آرسنال در تركيب شان شانس زيادى در گروه ندارند و همين موجب مى شود كه اينتر نگرانى زيادى به خود راه ندهد. فاماگوستا در اين ميان حركتى تاريخى انجام داده است. اين تيم با حضور در مرحله گروهى ليگ ليگ قهرمانان اولين تيم قبرس است كه پا به اين رقابت ها گذاشته است و از اين بابت خيلى راضى هستند. آنها هافبك سابق رئال مادريد ساويو و ترايانوى دلاس مدافع سابق رم را در اختيار دارند. با اين حال براى اينتر گرفتن ۳ امتياز بازى مقابل آنها چندان مشكل نخواهد بود!
پيش بينى گروه B: اينتر به عنوان تيم اول از گروه خود صعود مى كند و احتمالاً وردربرمن به عنوان گروه دوم.
فيورنتينا
به جرأت مى توان گفت يكى از متعادل ترين گروه هاى اين دوره از رقابت ها گروه F است. تمام تيم هاى اين گروه شانس صعود مساوى دارند. لين به عنوان جدى ترين رقيب فيورنتينا در اين گروه فصل گذشته هفتمين قهرمانى خود را جشن گرفت. اين تيم خط ميانى خيلى فوق العاده اى دارد كه از بازيكنانى چون ژرمن تولالان، جونينيو، كيم كالستروم و ادرسون تشكيل شده اند. ليون همچنين يكى از بهترين استعدادهاى جوان فوتبال سراسر اروپا را در خط حمله خود دارد. كريم بنزما برگ برنده فصل گذشته اين تيم بوده است و بدون شك فصل پيش رو هم خواهد درخشيد. در نهايت اگر فيورنتينا مقابل اين تيم تدافعى بازى كند شانس پيروزى را خواهد داشت. از طرفى بايرن مونيخ نيز بار ديگر به ليگ قهرمانان بازگشته است و بسيار با انگيزه و اميدوار است. آنها كلوزه و پودولسكى را در خط حمله دارند و البته ستاره سابق فيورنتينا، لوكا تونى را كه در كنار فرانك ريبرى فوق العاده عمل مى كند. به همه اينها خريدهاى جديد تيم يعنى ماسيمو اودو، تيم بروفسكى و برنو را اضافه كنيد تا بدانيد كار فيورنتينا براى مقابله با آنها چقدر سخت است. استوابخارست يكسرى ستاره ملى پوش كه در يورو ۲۰۰۸ حضورداشتند را در اختيار دارد. قهرمان ليگ رومانى مى تواند براى حريفانى كه در استاديوم آنها بازى مى كند مشكل ساز شود. در واقع او در بازى هاى خانگى اش شانس دستيابى به چند امتيازى را دارد كه فيورنيتنا را ممكن است نگران كند. پيش بينى گروه F : در واقع پيش بينى اين گروه غير ممكن است اما صعود استوابخارست از همه غير محتمل تر است و مى توان بيشتر روى ۳ تيم ديگر تمركز كرد.
يوونتوس
اگر فيورنتينا گروه خود را دشوار مى بيند بهتر است نگاهى به يوونتوس بيندازد و خدا را شكر كند. بانوى پير ميان قهرمان لاليگا و قهرمان يوفا و البته سوپرجام اروپا افتاده است. رئال مادريد طى سال هاى اخير در رقابت هاى ليگ قهرمانان بسيار ضعيف ظاهر شده است. تيم پادشاه اسپانيا چند تغيير كوچك در تركيب تيمى خود اعمال كرده است. با اين حال تنها خريد قابل توجهشان رافائل ون دروارت هلندى بوده است. در واقع اين بار هم بوى قهرمانى از اين تيم نمى آيد اما مطمئناً رقيب سرسختى براى يووه خواهند بود و جالب تر اينكه فابيو كاناوارو مى رود تا مقابل باشگاه قديمى اش قرار بگيرد. در اين ميان زنيت پديده فصل گذشته بود. آنها انقلاب حرفه اى خود را با قهرمانى در جام يوفا به ثبت رساندند. در حال حاضر جدى ترين خطر براى سياه و سفيدپوشان تورين همين روس ها هستند. آنها استعدادهاى فوق العاده اى چون پاول پوگرب نياك، آناتولى تيموسچاك و البته ستاره هاى بزرگ يورو ۲۰۰۸ الكساندر آنيوكف و كنستانتين زيريانف را در اختيار دارد اما ممكن است آندرى آرشاوين را از دست بدهد كه اين موضوع امكان دارد ضربه روحى زيادى به تيم وارد كند. با اين سرانجام باته بورسيف است ك با يوونتوس روبرو خواهد شد. برخلاف ۲ حريف پيشين باته چندان نگران كننده نيست و بانوى پير به آسانى از پس آنها بر مى آيد. شايد تا به حال ۳ بار قهرمان جام بلاروس شده باشد اما بعيد است بتواند در اين گروه امتيازى به دست بياورد. پيش بينى گروه H: رئال مادريد به عنوان تيم اول صعود مى كند و يوونتوس با چالشى سخت از پس زنيت برآمده و به دنبال كهكشانى ها به دور بعد خواهد رفت.
 دوشنبه 11 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن