تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815455469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردبير برنامه‌ي «راه زندگي» راديو معارف: مهم‌ترين بحث ما مهارت‌هاي دروني رسيدن به موفقيت است در آستانه‌ي ماه مبارك رمضان به موضوع «كنترل نفس» مي‌پردازيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سردبير برنامه‌ي «راه زندگي» راديو معارف: مهم‌ترين بحث ما مهارت‌هاي دروني رسيدن به موفقيت است در آستانه‌ي ماه مبارك رمضان به موضوع «كنترل نفس» مي‌پردازيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

سيد احمد محمودي گفت: باتوجه به نامگذاري سال 87 با عنوان نوآوري و شكوفايي به موضوع «موفقيت در زندگي و مهارت‌هاي رسيدن به موفقيت در زندگي» مي‌پردازيم.

سردبير برنامه‌ي «راه زندگي» راديو معارف در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديوي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: از زماني كه رهبر معظم انقلاب سال 87 را به عنوان سال نوآوري و شكوفايي نامگذاري كردند ما هم در برنامه‌ي خود به موضوع موفقيت در زندگي و مهارت‌هاي رسيدن به موفقيت در زندگي پرداختيم. همه‌ي ما در زندگي به‌دنبال رسيدن به رشد و تعالي و ترقي هستيم و مي‌خواهيم در اهداف كلي و جزيي زندگي موفقيت كسب كنيم، بنابراين اين نياز در جامعه احساس مي‌شود كه به اين موضوع بپردازيم كه از نگاه دين مردم چگونه مي‌توانند موفق باشند.

محمودي با بيان اين‌كه بحث موفقيت در زندگي با مشاوره و كارشناسي كارشناسان موسسه‌ دارالحديث قم شكل گرفت و به مرحله‌ي اجرا رسيد، اظهار كرد: ابتدا به مفهوم شناسي موفقيت پرداختيم و اين‌كه اگر انسان معناي زندگي را بشناسد و هدف كلي زندگي را بداند در مي‌يابد كه چگونه بايد در آن تلاش كند تا به مقصد برسد؛ شناخت، راهنما، همراهان راه، نقشه‌ راه، راهزنان و بيراهه‌ها لازمه‌ي راه زندگي براي رسيدن به موفقيت است.

وي ادامه داد: بسترها و جايگاه رسيدن به موفقيت در زندگي و اين‌كه چه عواملي سبب موفقيت مي‌شود از موضوعات ديگر برنامه ما بود و به اين جمع‌بندي رسيديم كه عوامل دروني و عوامل بيروني نظير درك صحيح از محيط، مديريت محيط، فرهنگ عمومي جامعه، دوستان، همكاران و غيره در موفقيت فرد تاثير گذارند.

سردبير برنامه‌ي «راه زندگي» با اشاره به اين‌كه يكي از مهم‌ترين موضوعاتي كه دراين برنامه به آن پرداختيم بحث «مهارت‌هاي دروني رسيدن به موفقيت» بود، گفت: هدف‌مندي در انتخاب، تصميم و اراده، همت، اعتماد به نفس، استقامت، پشتكار، مديريت زمان، تجربه و نظم ، تدبير و برنامه‌ريزي، دورانديشي و توجه به عاقبت كار، اولويت‌بندي، توفيق و شانس، امانتداري در كار، اميد و آرزو، همياري، مسووليت‌پذيري و غيره از جمله موضوعاتي كه ذيل اين بحث به آن‌ها پرداختيم.

وي گفت: از اين هفته كه در ايام ماه شعبان و در آستانه‌ي ماه مبارك رمضان قرار داريم به موضوع «كنترل نفس» كه ما از آن به تقوا ياد مي‌كنيم و يكي از راه‌هاي موفقيت در زندگي است پرداخته‌ايم و در بخش‌هاي پاياني برنامه راه زندگي نيز قرار است «موانع موفقيت» در زندگي را بررسي كنيم.

محمودي با اشاره به اين‌كه در هر برنامه يك كارشناس درباره‌ي موضوع مورد نظر صحبت مي‌كند، گفت: معرفي انسان‌هاي موفق توسط استاد محدثي، بيان حكايتي درارتباط با موضوع برنامه از زبان استاد حيدري (كارشناس پاسخگوي موسسه در راه حق استان قم)، خبرهاي قرآني و حديثي، ارائه‌ي بسته‌هاي گزارشي، كتابخانه راه زندگي كه يك كتاب در ارتباط با موضوع برنامه را معرفي مي‌كند و ارائه‌ي يك پيام سلامت توسط دكتر عارف از آيتم‌هاي ديگر برنامه‌ي «راه زندگي» هستند.

وي ادامه داد: اين برنامه روزهاي شنبه، يكشنبه و دوشنبه از ساعت 8 و30 دقيقه‌ صبح به مدت نود دقيقه از راديو معارف پخش مي‌شود ضمن اين‌كه روزهاي دوشنبه برنامه به مشاوره مستقيم مي‌پردازد و شنوندگان مستقيما سوالات خود را با كارشناس برنامه مطرح مي‌كنند.

وي در پايان اظهار كرد: در ايام ماه مبارك ويژه برنامه‌ي ماه مبارك خواهيم داشت و به موضوعاتي حول و حوش مسائل قرآني مي‌پردازيم، مدت برنامه نيز يك ساعتف 9 ـ 10 صبح خواهد بود.

انتهاي پيام
 جمعه 8 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن