تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815427766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ناكامورا كاپيتان تيم ملي ژاپن در ديدار با بحرين /اربيل و كسب عنوان قهرماني ليگ عراق/ريوالدو حريف علي دايي در جام باشگاه هاي آسيا/وزنه بردار آلماني جزو ورزشكاران برتر المپيك پكن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ناكامورا كاپيتان تيم ملي ژاپن در ديدار با بحرين /اربيل و كسب عنوان قهرماني ليگ عراق/ريوالدو حريف علي دايي در جام باشگاه هاي آسيا/وزنه بردار آلماني جزو ورزشكاران برتر المپيك پكن
شوسوكو ناكامورا هافبك تيم ملي ژاپن كاپيتان تيم ملي كشورش در دور پاياني مسابقات انتخابي جام جهاني 2010 در برابر تيم ملي بحرين خواهد بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري كنفدراسيون فوتبال آسيا، ناكامورا كه با هفتاد و هشت بازي، بيست و يك گل را براي ژاپن به ثمر رسانده است يكي از چهار بازيكن ژاپني است كه درليگ هاي اروپا و در ؟ اسكاتلند بازي مي كند و ششم سپتامبر در برابر بحرين حاضر مي شود.

تاكيشي اوكاوا سرمربي تيم ملي فوتبال ژاپن در خصوص بازي با بحرين گفت: اين اولين بازي از دور پاياني مسابقات انتخابي و براي ما بسيار مهم است و من بيست بازيكن را كه قادر به بازي در هواي گرم هستند و شرايط تيم را به خوبي درك مي كنند انتخاب كرده ام.

وي افزود: قصد دارم تعدادي از بازيكنان را كه در ليگ ژاپن بازي مي كنند به تيم ملي دعوت كنم و اميدوارم كه آنها بتوانند اين بازي مهم را با پيروزي پشت سر بگذارند.

اوكارا به باخت يك بر صفر ژاپن در برابر بحرين در ماه مارس اشاره كرد و گفت: تفاوت نسبت به بازي ماه مارس در اين است كه هوا گرم تر و شرايط زمين بهتر شده است.

ژاپن در جريان اين مسابقات كه با تيم هاي استراليا، بحرين، ازبكستان و قطر در گروه A مسابقات هم گروه است دوم سپتامبر وارد بحرين مي شود و بازيكنان شاغل در اروپا چون انياموتو از آنيتراخت فرانكفورت، ماتسويي از سنت آتي ين و هاسبه از وولسبورگ به اين تيم ملحق مي شوند.

****اربيل و كسب عنوان قهرماني ليگ عراق

اربيل مدافع عنوان قهرماني ليگ عراق با پيروزي يك بر صفر در برابر الزوراء در دقايق اضافي بازي در ديدار پاياني، بار ديگر عراق قهرمان ليگ عراق رابه خود اختصاص داد.

پايگاه خبري كنفدراسيون فوتبال آسيااعلام كرد: گل احمد صالح در دقيقه 9 وقت هاي اضافي بازي اربيل را به اين عنوان قهرماني رساند.

اين دومين بازي است كه اربيل عنوان قهرماني را به خود اختصاص داد و درحاليست كه الزوراء موفق ترين باشگاه در تاريخ فوتبال عراق با اين باخت نتوانست يازدهمين عنوان قهرماني اش را تصاحب كند.

از ويژگي هاي اين بازي حضور چهل هزار تماشاگر با وجود گرماي هواي تابستان در استاديوم شعب بغداد بود كه براي تشويق تيم هايشان به ورزشگاه آمده بودند.

القوا نيز در مرحله پلي آف توانست با نتيجه سه بر صفر تيم دهوك را شكست دهد و به مقام سومي دست يابد.

*****ريوالدو حريف علي دايي در جام باشگاه هاي آسيا

ريوالدو ملي پوش سابق تيم فوتبال برزيل براي هدايت تيم PFC كورفچي، قهرمان ليگ فوتبال ازبكستان راهي اين كشور شد.

خبرگزاري فرانسه اعلام كرد: ريوالدو بازيكن سابق تيم فوتبال بارسلونا كه از بازي فوتبال كناره گيري كرده بود تصميم گرفت فعاليت خود را در حيطه مربيگري ادامه دهد.

بنابر اين گزارش، ريوالدو پس از عذر خواهي از هواداران تيم AEK آتن گفت: اميدوارم هواداران آتني وضعيت من را درك كنند اين موقعيت خوبي براي من است تا از آن تجربيات خوبي نيز كسب كنم.

****وزنه بردار آلماني جزو ورزشكاران برتر المپيك پكن

خبرگزاري آلمان اعلام كرد:ماتياس اشتاينر وزنه بردار آلماني در فهرست ده ورزشكار برتر مسابقات المپيك پكن قرار گرفت، وي تنها ورزشكار آلماني است كه به اين افتخار دست پيدا مي كند.

بنابراين گزارش، اشتاينر كه مدال طلاي اين رقابت ها را به دست آورده است در هنگام دريافت مدال عكس همسر فوت شده خود را بالا برد كه يكسال گذشته از دنيا رفته بود.

اين گزارش حاكيست، در اين فهرست نام مايكل فلپس شناگر طراز اول آمريكائي و اوسن بولت دونده مامائيكايي نيز به چشم مي خورد.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن