تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815609463




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دلایل عدم پخش سریال «ساختمان پزشکان»


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:

[تصویر: 217.jpg]


سریال ساختمان پزشکان که قرار بود بعد از تعطیلات نوروزی از شبکه سوم سیما پخش شود در مرحله بازبینی به دلیل ضعف ساختاری ، حجم کم طنز و عدم حضور بازیگران توانمند طنز تا زمان رفع اشکالات متوقف شده است.



به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس ، به نقل از سایت الف ، بعد از گفتگو با برخی ناظرین سریال های رسانه ملی ، مطلع شد که در مرحله اول ساخت سریال ساختمان پزشکان تصویر مناسبی از جامعه پزشکان روانشناس ارائه نکرده که در برخی سکانس ها به روشنی ، اهانت به این قشر از پزشکان به مخاطب القاء می شود.

همچنین در این سریال برخلاف انتظاری که از نویسنده (پیمان قاسم خانی) و کارگردان (سروش صحت) وجود داشت ، سریال به دلیل نبود فضای طنز عملاً در زمره سریال های طنز محسوب نمی شود.

همین موضوع و ساختار ضعیف سریال موجب شده تا عملاً به جای صحنه های مفرح و طنز ، بازی با اعصاب مردم را شاهد باشیم که خشونت احساسی را به مخاطب القاء می کند.

یکی از ناظرین سریال های تلویزیونی گفت: براساس سیاست ابلاغی مسئولین سیما در تمام طول سال به جز ماه محرم و دهه آخر صفر ، شبکه های سیما بایستی سریال های طنز به مخاطب ارائه نمایند و به ناظرین تأکید شده که بایستی با دقت و مراقبت بالا جهت ارتقای طنز در رسانه ملی نسبت به بازبینی سریال اقدام نمایند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن