تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812904633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به اخبار كوتاه استان سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نگاهي به اخبار كوتاه استان سيستان و بلوچستان
خبرگزاري فارس: اجرايي شدن صد‌درصد مصوبات دولت در بخش فني و حرفه‌اي در سيستان و بلوچستان، كلنگ‌زني مسكن مددجويان بهزيستي در چابهار، اعزام 600 مبلغ به مساجد روستاهاي سيستان و بلوچستان ويژه ماه رمضان، كسب مقام سوم آوار برداري امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان از اهم اخبار كوتاه استان سيستان و بلوچستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، مدير كل آموزش و فني و حرفه‌اي استان سيستان و بلوچستان گفت: صد‌درصد مصوبات دولت نهم در بخش فني و حرفه‌اي در استان اجرايي و به اتمام رسيده است.
محمد مير فتح‌الهي با بيان اينكه رويكرد دولت، كسب مهارت به ميزان لازم اشتغال پايدار در استان است، گفت: هم‌اكنون 23 مركز آموزش فني و حرفه‌اي با 258 رشته در قالب 209 كارگاه در استان فعال است.
وي افزود: در سال جاري بيش از 52 هزار نفر در اين مراكز و كارگاه‌ها آموزش مي‌بينند.
محمد مير فقح‌الهي با اشاره به اينكه 16 مركز فني و حرفه‌اي با 158 رشته و 109 كارگاه بعد از روي كار آمدن دولت نهم در استان راه‌اندازي شده است، گفت: اين مراكز در بخش‌هاي صنعتي، كشاورزي و خدماتي به متقاضيان آموزش مي‌دهند به طوريكه سال گذشته 46 هزار نفر در قالب بيش از 7 ميليون 500 هزار نفر روز آموزش‌هاي لازم را فرا گرفتند.
وي گفت: مراكز آموزش فني و حرفه‌اي استان متناسب با نياز بازار آمادگي آموزش كارجويان را دارد.

*كلنگ‌زني مسكن مددجويان بهزيستي در چابهار
در اولين روز بزرگداشت هفته دولت و به منظور گراميداشت ياد و خاطره دولت‌مردان شهيد، 45 واحد مسكن مددجويان تحت حمايت سازمان بهزيستي در شهرستان چابهار كلنگ‌زني شد.
اين طرح كه به منظور تامين مسكن مددجويان نيازمند فاقد مسكن به صورت مشاركتي توسط سازمان بهزيستي و خيران و نيكو‌كاران شهر اجرا مي‌شود در ازاي هر واحد مسكن مبلغ 40 ميليون ريال به صورت بلاعوض از سوي سازمان بهزيستي تامين و پرداخت مي‌شود.
8 واحد منازل مسكوني مددجويان بهزيستي شهرستان خاش نيز در اولين روز از هفته دولت در اين شهرستان افتتاح و به بهره‌برداري رسيد.

*اعزام 600 مبلغ به مساجد روستاهاي سيستان و بلوچستان ويژه ماه رمضان
مسئول اعزام مبلغ سازمان تبليغات اسلامي استان سيستان و بلوچستان گفت: طبق سنت هر ساله در ماه مبارك رمضان، بالغ بر 600 مبلغ از استان‌هاي اصفهان، قم و مشهد به مساجد روستاها و بخش‌هاي تابعه اين استان اعزام مي‌شوند.
محسن محمد‌زاده با اشاره به انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و تبليغي در استان به خير و بركت وجود بيش از 27 روحاني مستقر اعزامي از سازمان تبليغات اسلامي كشور و 39 روحاني طرح هجرت اعزامي از دفتر حوزه علميه قم گفت: براي برگزاري كلاس‌هاي احكام، قرآن و معارف اسلامي در مساجد روستاها و بخش‌هاي تابعه استان تعداد 600 مبلغ از استان‌هاي قم، مشهد و اصفهان به استان اعزام خواهند شد.

*كسب مقام سوم آوار‌برداري امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان سيستان و بلوچستان
مسئول روابط عمومي جمعيت هلال احمر گفت: امدادگران جمعيت هلال احمر استان مقام سوم آوار‌برداري از مسابقات كشوري امداد و نجات را كسب كردند.
حميد‌رضا ابراهيمي تصريح كرد: مسابقات كشوري امداد و نجات با حضور امداد‌گران 30 استان در اردوگاه چاف از توابع شهرستان لنگرود استان گيلان برگزار شد.
وي افزود: در اين رقابت كه بين امدادگران رشته‌هاي مختلف امداد و نجات سراسر كشور انجام شد، چهار نفر از نجاتگران استان موفق به كسب رتبه سوم رشته آوار‌برداري شدند.
انتهاي پيام/ر
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن