تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815451120




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجوز پرداخت تنخواه 20 هزار ميليارد توماني به دولت صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: مجوز پرداخت تنخواه 20هزار ميليارد توماني دو ماه اوّل سال 90 صادر شد و دولت مجاز به افزايش بيش از 10درصدي هزينه‏هاي جاري نيست و در اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها براي سه‏ماهه اوّل سال 90 نيز بايد معادل سه ماه پاياني سال 89 عمل نمايد.
محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور، در تاريخ 29 اسفندماه سال 89 قانون دريافت‌ها و پرداخت‌هاي دولت در ماه‌هاي فروردين و ارديبهشت سال 90 را به معاونت برنامه‏ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري ابلاغ كرد.
بر اساس ماده واحده اين قانون، به دولت اجازه داده مي‌شود در چهارچوب قانون برنامه پنجم توسعه و قانون بودجه سال 1389 كل كشور در ماههاي فروردين و ارديبهشت سال 1390 درآمدها و ساير منابع عمومي و اختصاصي را وصول و به خزانه واريز كند و اعتبارات هزينه‌اي (جاري) و تملك دارايي سرمايه‌اي و مالي و اختصاصي از آن محل در چهارچوب احكام و جداول قانون بودجه سال 1389 تا مبلغ دويست هزار ميليارد ريال دريافت و پرداخت نمايد، مشروط بر اين كه هزينه‌هاي جاري بيش از ده درصد نسبت به سال قبل افزايش نيابد.
همچنين در اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها براي سه ماهه سال 1390 معادل سه ماه پاياني سال 1389 عمل نمايد.
وزارت امور اقتصادي و دارايي (خزانه‌داري كل كشور) موظف است تنخواه‎گردان حسابداري موضوع ماده (26) قانون محاسبات عمومي كشور را كه در چهارچوب ماده مذكور در سقف اين ماده از محل اعتبار فوق به دستگاههاي اجرائي مربوط پرداخت مي‌كند، حداكثر تا پايان سال 1390 تسويه نمايد.
بر اساس تبصره 1 اين قانون، بودجه شركتهاي دولتي، بانكها و مؤسسات انتفاعي وابسته به دولت و رابطه مالي دولت و نفت براساس قانون بودجه سال 1389 كل كشور متناسب با زمان دوره مشابه قابل اجراست.
در تبصره 2 آمده است: با تصويب نهايي قانون بودجه سال 1390 دولت موظف است به نحو مقتضي اعمال حساب براساس آن را از مورخ 1/1/1390 اقدام نمايد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن