تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815552582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
عليرضا مددي مدير كل اداره تربيت بدني استان تهران:
29مرداد همايش باشگاه داران برگزار مي شود
عليرضا مددي مدير كل اداره تربيت بدني استان تهران طي يك نشست خبري به سوالات خبرنگاران پيرامون همايش باشگاه داران تهران پاسخ داد وي در اين رابطه گفت: طبق برنامه هاي انديشيده شده ،29 مرداد ماه همايش تعامل بيش از پيش بين باشگاه داران و اداره كل تربيت بدني را برگزار مي كنيم.
وي افزود: اين همايش با شعار جامعه پويا،جوان جويا ، در سايه ورزش با اهداف ارتباط بيشتر بين باشگاه ها و اداره كل تربيت بدني تهران ،توجه خاص به جايگاه باشگاهداران ، ايجاد عرصه اي مناسب جهت نيل به اوج عملكر باشگاه ها ، افزايش مشاركت در عرصه احيا باشگاه هاي ورزشي و بهبود وضعيت ورزش برگزار مي شود.
وي در خصوص محور اصلي اين همايش گفت: در اين همايش در خصوص آيين نامه هاي باشگاهي ، مسائل حقوقي باشگاه ها ، آسيب هاي موجود در باشگاه ها ، اصول طب ورزشي و تغذيه ورزشي بحث و تبادل نظر مي شود.
وي اذعان كرد: اين مراسم با حضور رييس سازمان تربيت بدني ،وزير بهداشت ، فرمانده نيروي انتظامي ، استاندار تهران و برخي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و همچنين كليه مديران باشگاه ها برگزار مي شود.
وي در خصوص انتقال باشگا ها به شهرستان ها گفت: اين امر براساس سياست گذاري كلان كشور براي انتقال باشگاه هاي تهراني به شهرستان ها صورت گرفته است هر چند كه معتقدم شايد در اين انتقال كم و كاستي هاي زيادي وجود داشته باشد.
وي ادامه داد: به هر صورت اداره كل تربيت بدني استان تهران با انتقال تيم ها به شهرستان ها موافق بوده چرا كه بايد امكانات تا حد مقدور بين ساير نقاط كشور توزيع شود.
وي بيان كرد : هنوز انتقال پرسپوليس و استقلال را در دستور كار خود نداريم اما در راستاي اصل 44 براي رفتن به سمت خصوصي سازي اين برنامه در چشم انداز ما قرار دارد.

مسابقات جايزه بزرگ دووميداني معلولان
جوكار و فرج زاده ركوردشكني كردند

مسابقات جايزه بزرگ دووميداني جانبازان و معلولان با حضور56 دووميداني كار در بخش آقايان و 27 ورزشكار در بخش بانوان در مجموعه ورزشي انقلاب برگزار شد.
در اين مسابقات عبدالرضا جوكار با كسب ركورد 21 متر و 92 سانتي متر در پرتاب نيزه و سيامك صالح فرج زاده با ركورد 40 متر و 43 سانتي متر در پرتاب ديسك در اين بازي ها توانستند ركورد مسابقات پارالمپيك 2008 پكن را ترقي داده و به ترتيب مقام اول در پرتاب نيزه و پرتاب ديسك را از آن خود كنند.
ركورد بازي هاي پارالمپيك نيزه 20 متر و 17 سانتي متر و در پرتاب ديسك 39 متر و 12 سانتي متر بوده كه جوكار و فرج زاده موفق شدند اين ركوردها را در مسابقه جايزه بزرگ جابه جا كنند.

دانشگاه آزاد اسلامي واحد اسلامشهر
قهرمان مسابقات سراسري واليبال دانشجويان كشور
تيم واليبال دانشجويان برادر دانشگاه آزاد اسلامي واحد اسلامشهر در مسابقات سراسري واليبال كه در واحد نجف آباد اصفهان برگزار شد، موفق شد در رقابت با ديگر تيمها كه از نفرات ملي پوش بهره مند بودند، مقام اول را كسب نمايد.
در اين رقابتها كه به مدت 8روز با حضور 10 تيم از نمايندگان واحدهاي دانشگاهي سراسر كشور برگزار گرديد، تيمهاي واليبال واحد اسلامشهر(منطقه 8)، مشهد (منطقه9) و اصفهان (منطقه4) در يك رقابت بسيار نزديك رتبه هاي اول تا سوم اين دوره از مسابقات را كسب نمودند:
اسامي نفرات اعزامي تيم واحد اسلامشهر به شرح زير مي باشد:
عباس علي اصغرپور - حمزه زريني- ولي نورمحمدي - سالار رهبري - اميد ثابتي پور - علي پيازآبادي - هادي لشگربلوكي - ميثم تيموري - وحيد والي - حسين ملاپور - افشين شلتوكچي - بهنام نوري.يادآور مي شود عباس علي اصغرپور و رضا ملكي مربيگري و سرپرستي اين تيم را برعهده داشتند.

وينگو بگوويچ سرمربي تيم فوتبال پاس همدان:
گل بد موقع ،شيرازه تيم ما را از هم پاشيد

وينگو بگوويچ سرمربي تيم فوتبال پاس همدان پس از شكست تيمش مقابل پرسپوليس گفت: در نيمه نخست بازي را به خوبي كنترل كرديم و به گل رسيديم و چند موقعيت را نيز از دست داديم، در نيمه دوم هم كنترل بازي را دست داشتيم تا اين كه بر اثر اشتباه عمران زاده 10 نفره شديم و در اين شرايط متاسفانه در وضعيت دشواري قرار گرفتيم.
وي افزود: مشكل بعدي ما گل دومي بود كه دريافت كرديم، وقتي بازيكنان ما نتوانستند پس از 10 نفره شدن پنج - شش دقيقه توپ را كنترل كرده و يا بيرون از زمين بفرستند گل دوم را دريافت كرديم و همين گل بد موقع شيرازه تيم ما را از هم پاشيد و سبب شد در اين بازي بازنده باشيم.
بگوويچ اضافه كرد: پاس همدان در نيمه دوم با اين دو مشكل روبرو شد، واگرنه شكست نمي خورد. ما بازيكنان جواني داشتيم كه نتوانستند بازي را اداره كنند و در مقابل پرسپوليسي ها بسيار باتجربه بودند و ما به همين تجربه پرسپوليس باختيم.

ايوان پتروويچ بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس:
سر جاي خودم نيستم

ايوان پتروويچ بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس تهران درباره پيروزي 3 بر يك پرسپوليس در هفته دوم ليگ برترگفت:بازي خيلي دشواري را برابر پاس همدان انجام داديم. در نيمه اول آنها بهتر از ما بازي كردند; ولي با شروع نيمه دوم عملكرد پرسپوليس بهتر بود و خوشبختانه پس از اخراج بازيكن حريف همه چيز به سود تيم ما شد.
وي افزود: اخراج بازيكن پاس اين فرصت را به ما داد كه بتوانيم در خط دفاع حريف راحت تر صاحب موقعيت شده و 2 گل به ثمر برسانيم. پتروويچ به پستي كه در تيم پرسپوليس به كار گرفته مي شود، اشاره كرد و گفت: متاسفانه در 2 مسابقه گذشته نتوانسته ام در پست تخصصي ام بازي كنم; يعني اينكه سر جاي خودم نيستم، اما در هر شرايطي تابع خواسته هاي كادر فني هستم و بايد دستور آنها را ميدان مسابقه انجام دهم. بازيكن كرووات خاطر نشان كرد: بيش از عملكرد فردي موفقيت پرسپوليس اهميت دارد و خوشحالم كه در ديدار پرابر پاس پيروزي خوبي را به دست آورديم.

آتسو پنجشنبه با پرسپوليس ثبت مي كند

فرانك آتسو پس از مدت ها حضور در تمرينات پرسپوليس قراردادش را به زودي با اين تيم ثبت خواهد كرد.
گفتني است كه آتسو پنجشنبه هفته جاري طبق هماهنگي به عمل آمده، قراردادش را با پرسپوليس در هيات فوتبال استان تهران ثبت خواهد كرد تا از هفته پنجم يا ششم قادر باشد براي پرسپوليس بازي كند.طبق مقررات جاري فدراسيون فوتبال، آتسو دو هفته بعد از ثبت قرارداد قادر خواهد بود با پيراهن پرسپوليس به ميدان برود.

استقلال شبانه به تهران بازگشت

اعضاي تيم فوتبال استقلال پس از شكست مقابل پگاه گيلان، به تهران بازگشتند.
گفتني است اين تيم بلافاصله پس از پايان بازي مقابل پگاه به تهران بازگشت و بازيكنان ديروز تمرينات خود را پيگيري كردند.

تمرينات پرسپوليس 2 روز تعطيل شد

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران با صلاحديد كادر فني 2 روز تعطيل شد.
در اين راستاافشين قطبي به دليل تمرينات پي در پي پرسپوليسي ها در 10 روز اخير، تصميم گرفت به بازيكنان 2 روز استراحت دهد. تمرين بعدي تيم ساعت 10 صبح روز سه شنبه در زمين شركت واحد برگزار مي شود.

خليلي به تهران بازگشت

محسن خليلي مهاجم مصدوم تيم فوتبال پرسپوليس تهران كه براي درمان درآلمان به سر مي برد، به تهران بازگشت.
خليلي كه به دليل عمل جراحي در آلمان به سر مي برد با استقبال هواداران و ليدرهاي باشگاه پرسپوليس از طريق فرودگاه امام خميني (ره ) وارد ايران شد. وي مدتي در ايران به درمان مي پردازد و بار ديگر به آلمان باز مي گردد. خليلي به دليل مصدوميت حداكثر شش ماه دور از ميادين خواهد بود.

علي عليزاده مهاجم تيم فوتبال استقلال:
قرار نيست در تمام بازي ها بدشانس باشيم

علي عليزاده مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران پس از شكت تيمش مقابل پگاه گفت: در طول دو نيمه استقلال بر بازي مسلط بود اما، در فوتبال تيمي كه بهتر بازي مي كند، برنده نمي شود .استقلال بسيار بدشانس بود چرا كه موقعيت هاي بسيار ما تبديل به گل نشد اما، پگاه با استفاده از تك موقعيتش به گل رسيد.
وي ادامه داد: اميدوارم در هفته هاي آينده با برتري مقابل حريفان اين شكست را فراموش كنيم، بي ترديد قرار نيست ما در تمام بازي ها بدشانس باشيم و معتقدم استقلال در هفته هاي آينده بهتر مي شود. عليزاده ضعف در خط حمله استقلال را رد كرد و گفت: بي ترديد با گلزني در ديدارهاي آينده فشار موجود بر خط حمله استقلال پايان مي يابد.

حنيف عمران زاده بازيكن تيم فوتبال پاس همدان:
خودم را نمي بخشم

حنيف عمران زاده بازيكن تيم فوتبال پاس همدان كه به دليل اشتباهش در ديدار برابر پرسپوليس در دقيقه 65 از بازي اخراج شد گفت: به دليل اشتباهم در بازي مقابل پرسپوليس خود را نمي بخشم.
وي افزود: اشتباه بچگانه اي را در بازي مقابل پرسپوليس انجام دادم و خود را در شكست پاس مقصر مي دانم، به همين دليل نمي توانم خود را ببخشم.
وي اضافه كرد: تيم ما بازي خوبي را در نيمه اول انجام داد; اما، در نيمه دوم شرايط به نفع پرسپوليس تغيير كرد، در هر صورت فشار بازي بسيار بالا بود و من تحت تاثير اين فشار و استرس اين اشتباه را انجام داد.

پس از شكست پاس
پرسپوليسي ها 400 هزار تومان پاداش گرفتند

مسئولان باشگاه پرسپوليس تغييراتي در نحوه پرداخت پاداش به بازيكنان ايجاد كرده اند.
گفتني است پس از برد پرسپوليس مقابل پاس همدان، دو سكه طلا به بازيكنان اصلي پرسپوليس و يك سكه به بازيكنان ذخيره اعطا گرديد اما بنا به تصميم جديد باشگاه پرسپوليس قرار است پس از برد به بازيكنان اصلي 400 هزار تومان، بازيكنان ذخيره 300 هزار تومان و بازيكناني كه از ليست خارج مي شوند 100 هزار تومان داده شود اين تصميم باشگاه پرسپوليس از اين پس در تمام بازي هايي كه پرسپوليس در برابر حريفان به پيروزي رسيده اعمال خواهد شد.

داريوش مصطفوي مديرعامل پرسپوليس:
كميته استيناف درخواست ما را رد كرد

داريوش مصطفوي مديرعامل باشگاه پرسپوليس، از تيم فعلي پرسپوليس به عنوان قوي ترين تيم نيم قرن اخير اين باشگاه نام برد.
وي با ابراز گلايه از عدم بخشش محروميت تيم فوتبال پرسپوليس، فدراسيون و باشگاهها را در قبال مردم مسوول دانست. وي كه با ايرنا گفت وگو مي كرد، افزود: باشگاههاي ورزشي با همكاري فدراسيون فوتبال موظفند كه براي شادي دل مردم اقدامات خوبي انجام دهند. وي با اشاره به اين كه در باز با پاس جاي تماشاگران در ورزشگاه آزادي تهران واقعا خالي بود، اظهار داشت: بازي خوب و زيبايي را شاهد بوديم اما كسي نبود تا از نزديك از هيجان اين بازي لذت برد.
وي تصريح كرد: با درخواست كتبي از كميته استيناف براي بخشش هواداران پرسپوليس كمك خواستيم اما آنها راي به بخشش اين تيم ندادند، تا ما علاوه بر اين بازي، يك بازي ديگر را بدون حضور هواداران برگزار كنيم. اين محروميت ها از فصل گذشته باقي مانده و ما تابع اجراي آن هستيم. وي ابراز اميدواري كرد كه با روند رو به رشد پرسپوليس، اين تيم به مقام قهرماني دست يابد.

امروز،نشست خبري دايي برگزار مي شود

نخستين نشست خبري سرمربي تيم ملي فوتبال ايران برگزار مي شود.
گفتني است نشست مطبوعاتي علي دايي پيرامون آخرين وضعيت تيم ملي فوتبال ساعت 11امروز در محل فدراسيون برگزار مي شود.
اين نخستين بارپس از انتخاب دايي به عنوان سرمربي تيم ملي است كه او در نشست رسانه اي كه از سوي فدراسيون فوتبال برگزار مي شود، شركت خواهد كرد.

جريمه بازيكنان استقلال در دستان قلعه نوعي

بازيكنان استقلال تهران پس از شكست مقابل پگاه گيلان جريمه نشده اند.
در اين راستا روابط عمومي باشگاه استقلال با رد شايعه جريمه 300 هزار توماني بازيكنان اين تيم پس از شكست مقابل پگاه گيلان اعلام كرد كه بازيكنان استقلال به دليل شكست مقابل پگاه جريمه مي شوند; اما، هنوز ميزان اين جريمه مشخص نشده است.ميزان اين جريمه را اميرقلعه نوعي، سرمربي استقلال مشخص مي كند.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن