تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تأييد فرسودگي ماهانه ۱۵۰۰ تاكسي در مراكز معاينه فني


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: تأييد فرسودگي ماهانه ۱۵۰۰ تاكسي در مراكز معاينه فني


تاكسي- همشهري آنلاين:
مدير عامل ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران گفت: در حالت عادي خودروهاي دولتي به مراكز معاينه فني مراجعه نمي كنند و تنها براي اخذ آرم طرح ترافيك شاهد مراجعه اين خودروها به مراكز معاينه فني هستيم.

به گزارش سما، در گفتگو با مهندس اكباتاني با بيان اين مطلب اظهار كرد: براساس قانون خودروهاي پلاك قرمز هرسه ماه يكبار و خودورهاي پلاك سفيد سالي يك مرتبه بايد مورد معاينه فني قرار گيرند كه خودروهاي دولتي نيز از اين قاعده مستثني نيستند اما متاسفانه خودروهاي دولتي تنها براي اخذ آرم طرح ترافيك به مراكز معاينه فني مراجعه مي كنند.

وي با تاكيد براينكه براي معاينه فني خودورهاي دولتي حتي آمادگي آن را داريم كه مراكز سيار معاينه فني را به پاركينگ و توقفگاه هاي اين خودروها منتقل كنيم، افزود: براي معاينه خودورهاي دولتي اعلام آمادگي مي كنيم كه حتي به جاي مراجعه آن ها به مراكز معاينه فني خود در محل حاضر شده و اين خودورها كه تعدادشان بسيار زياد است را مورد معاينه قرار دهيم.

مديرعامل ستاد مركزي معاينه فني خودورهاي تهران همچنين در مورد مراجعه تاكسي ها به مراكز معاينه فني خودروها، گفت: هر ماهه به طور متوسط فرسودگي هزار و 500 تاكسي در مراكز معاينه فني خودروها مورد تاييد قرار مي گيرد چنانچه در ارديبهشت ماه و خرداد ماه سال جاري نيز فرسودگي هزار و 526 دستگاه تاكسي تاييد شد.

وي خاطر نشان كرد: با همكاري و هماهنگي سازمان تاكسيراني تاكسي هاي شهر تهران به طور مرتب مورد معاينه فني قرار مي گيرند و گام مهمي در راستاي معاينه اين خودورهاي عمومي برداشته شده و ادامه دارد.

تاريخ درج: 17 تير 1387 ساعت 16:07 تاريخ تاييد: 17 تير 1387 ساعت 18:30 تاريخ به روز رساني: 17 تير 1387 ساعت 18:26
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن