تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812877611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرايي كشور
خبرگزاري آريا- "علي لاريجاني" رييس مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني روز يكشنبه تذكرات كتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي كشور را قرائت كرد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خانه ملت، تذكرات قرائت شده به اين شرح است:

تذكر اميري خامكاني نماينده زرند و كوهبنان به رئيس جمهور در خصوص صدور دستور به دستگاههاي اجرايي و وزرا براي پاسخگويي به تذكرات نمايندگان مجلس .

تذكر ترابي قهفرحي نماينده شهركرد به وزير آموزش و پرورش در خصوص عمل به وعده داده شده به آموزشياران نهضت سود آموزي .

تذكر محمدي نماينده اردبيل، نير و نمين به وزير آموزش و پرورش در خصوص لزوم پرداخت سرانه مدارس، شفاف سازي و تثبيت حق التدريسان و اطلاع رساني شفاف ساماندهي طرح منابع انساني .

تذكر پولادي نماينده ايلام، مهران، ايوان و چرداول به وزير آموزش و پرورش در خصوص لزوم پرداخت مطالبات معوقه و پاداش بازنشستگي فرهنگيان استان ايلام .

تذكر اسماعيلي نماينده گرمي به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي در خصوص لزوم تامين نيروي انساني و پزشكان متخصص بيمارستان ولايت شهرستان گرمي .

تذكر جعفري نماينده سميرم به وزير بازرگاني در خصوص تسريع در رسيدگي به گراني افسار گسيخته و تورم .

تذكرات اسماعيلي نماينده هشترود و چاراويماق و رحماني نماينده تبريز، اسكو و آذرشهر به وزير بازرگاني در خصوص نظارت جدي به قيمت ها و جلوگيري از افزايش قيمت بي رويه كالاها و تامين و تدارك مايحتاج عمومي قبل از سپري شدن موعد مقرر و به وزير راه و ترابري در خصوص اصلاح ورودي و خروجي و زير گذرهاي آزاد راه زنجان - تبريز و برخورد جدي و قانوني با پيمانكاران كم تعهد در ساخت مسير .

تذكر قادري نماينده شيراز به وزير جهاد كشاورزي در خصوص پرداخت تعهدات ريالي مصوبات سفر رئيس جمهوري به استان فارس براي طرح هاي آبخيزداري شهرستان شيراز .

تذكر صادق نماينده آستانه اشرفيه به وزير جهاد كشاورزي در خصوص رفع كمبود كودشيميايي و كنترل بازار آزاد آن و رفع نارضايتي شديد كشاوزران .

تذكر عزتي نماينده دهلران و درهشهر به وزير جهاد كشاورزي در خصوص رسيدگي به ضعف مديريت و بي تدبيري رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان ايلام .

تذكر مطورزاده نماينده خرمشهر به وزير جهاد كشاورزي در خصوص ضرورت انجام سمپاشي هوايي نخيلات منطقه با توجه به پديده مخرب گرد و غبار سالجاري .

تذكرات قمري نماينده ايلام، مهران، ايوان و چرداول به وزير جهاد كشاورزي در خصوص لزوم پرداخت غرامت به صاحبان گلخانه هاي استان ايلام بعلت سهل انگاري كارشناسان آن وزارت در انجام مطالعات و بررسي هاي مقدماتي؛ به وزير راه و ترابري در خصوص بررسي علل روند كندي اجراي طرح هاي راهسازي در شهرستانهاي شيروان چرداول و ايوان و به وزير نيرو در خصوص ممانعت از قطعي توجيه ناپذير آب و برق درنقاط مختلف استان ايلام .

تذكر انصاري نماينده زنجان و طارم به وزير علوم تحقيقات و فناوري در خصوص اقدام بموقع و موثر آن وزارت در مديريت بحران حوادث دانشگاه زنجان و اظهارات نادرست غير مسئولانه و جانبدارانه وزير از مديران متخلف .

تذكر بزرگواري نماينده كهگيلويه و بهمئي به وزير نيرو در خصوص رفع مشكل قطع جاده ارتباطي شهرستان كهگيلويه و بهمئي بلحاظ ايجاد سد مارون .

تذكر نقوي حسيني نماينده ورامين به وزير نفت در خصوص ضرورت تامين گازوئيل مورد نياز موتورهاي آب كشاورزان در فصل برداشت محصولات بخصوص صيفي جات شهرستان ورامي باتوجه به خاموشي و قطع برق .

تذكرات اخوان نماينده تفرش و آشتيان به وزير راه و ترابري در خصوص تسريع در چهار خطه نمودن اتوبان جاده فرمهين - اراك با توجه به تصادفات منجر به فوت اين جاده و به وزير مسكن و شهرسازي در خصوص مشخص نمودن تعداد ساخت مسكن جوانان فاقد مسكن شهرهاي تفرش - آشتيان و فراهان .
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن