تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاجي بابايي در گفت و گو با ايسكانيوز: تاكنون كسي به عنوان وزير اقتصاد به مجلس معرفي نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: حاجي بابايي در گفت و گو با ايسكانيوز: تاكنون كسي به عنوان وزير اقتصاد به مجلس معرفي نشده است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: حاجي بابايي اعلام كرد: عليرغم اتمام مهلت قانوني سرپرستي صمصامي در وزارت اقتصاد، هنوز از طرف دولت كسي براي تصدي اين وزارتخانه به مجلس معرفي نشده است.

حميدرضا حاجي بابايي نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار امور مجلس باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، با عنوان اينكه در قانون ماده يا بندي براي تذكر به دولت جهت معرفي وزير پيش بيني نشده گفت: اين مدت سه ماهه قابل تمديد نيست بنابراين دولت بايد هر چه سريعتر جهت معرفي وزير پيشنهادي خود اقدام كند.
وي با اشاره به تقاضاي عده اي از نمايندگان مبني بر تشكيل كميسيون ويژه جهت طرح تحول اقتصادي دولت در اجراي ماده (59) آيين نامه داخلي مجلس گفت: اين كميسيون 15 عضو دارد كه اين گروه پس از بررسي مسايل اقتصادي گزارشي را به مجلس هم ارايه خواهند كرد.
عضو هيات رييسه مجلس اظهار داشت: داوطلبين عضويت در كميسيون ويژه فردا اعلام آمادگي خود را اظهار كرده و سپس از بين داوطلبان 15 نفر انتخاب مي شوند.
وي با اعلام اينكه بايد 23 نفر براي شوراها و مجامع در طي اين هفته توسط مجلس برگزيده شوند، بيان كرد: دو نفر از نمايندگان مجلس به عنوان ناظر جهت هيات نظارت بر مسافرت هاي خارجي و كاركنان دولت، دو نفر ناظر براي شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران انتخاب خواهند شد.
حاجي بابايي ادامه داد: نمايندگان يك نفر از نمايندگان مجلس را براي كنترل بر هيات نظارت بر مطبوعات، دو نفر را براي نظارت در كميته اجرا و پيگيري و هماهنگي لازم جهت حمايت از انقلاب اسلامي فلسطين و دو نفر براي نظارت در شوراي عالي اداري، انتخاب خواهند كرد.
وي گفت: طي هفته جاري دو نفر از نمايندگان مجلس يا از خارج مجلس به عنوان ناظر در كميسيون نظارت بر فعاليت گروه ها و احزاب، يك نفر از اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات و يك نفر از اعضاي كميسيون اجتماعي به عنوان ناظر در هيات عالي گزينش و يك نفر از اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با همكاري يك نفر از اعضاي كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات به عنوان ناظر در ستاد چگونگي هزينه كرد اعتبار تخصصي به منظور مشاركت جمهوري اسلامي ايران در بازسازي كشور افغانستان انتخاب خواهند شد.
نماينده مردم همدان از انتخاب سه نفر از نمايندگان مجلس براي نظارت در شوراي عالي رفاه و تمانين اجتماعي، دو نفر از كادر پزشكي كميسيون بهداشت و درمان به عنوان ناظر در شوراي عالي نظام پزشكي و يك نفر به عنوان ناظر جهت شوراي عالي آب، خبر داد.
وي افزود: دو نفر از اعضاي كميسيون اقتصادي، برنامه و بودجه و محاسبات نيز براي نظارت در شوراي پول و اعتبار برگزيده خواهد شد.
حاجي بابايي اعلام كرد: چهارشنبه اين هفته رييس و دادستان ديوان محاسبات كشور (در اجراي مواد 11 و 14 قانون ديوان محاسبات كشور) انتخاب مي شوند.
وي در پاسخ به اين سوال كه اگر وزير پيشنهادي دولت براي وزارت اقتصاد روز چهارشنبه به مجلس معرفي شود، آيا مجلس در ايام تعطيلات تابستاني جلسه فوق العاده برگزار خواهد كرد يا خير؟ گفت: بايد براي انتخاب و راي گيري در اين خصوص مجلس جلسه فوق العاده برگزار كرد./01/120/115
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن