تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815645307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مذاكره نهايي با افشين قطبي در دبي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: مذاكره نهايي با افشين قطبي در دبي


فوتبال- كريم اعظمي:
گويا براي پرسپوليس راهي جز اميدواري به بازگشت افشين قطبي باقي نمانده و اگر اين موضوع منتفي شود، مسئولان باشگاه در انتخاب سرمربي با بحران و چالش‌هاي جديدي مواجه خواهند شد.

اين در حالي است كه ليگ برتر به زودي شروع مي‌شود و ادامه اين جريان يك اتفاق ناخوشايند براي پرسپوليسي‌ها است، البته گفته مي‌شود كه آنها در صورت عدم توافق با قطبي بلافاصله مذاكره با دنيزلي را آغاز خواهند كرد و با توجه به محدوديت زمان قصد ندارند سراغ گزينه‌هاي ناشناخته بروند.

قطبي كه براي استراحت به هلند رفته بود سرانجام به دبي برگشت و اين بهترين فرصت براي مسئولان پرسپوليس است تا اين سرمربي را براي بازگشت به پرسپوليس راضي كنند.

آخرين اخبار از روند مذاكرات قطبي با پرسپوليس حاكي از آن است كه حسين هدايتي يكي از اعضاي هيأت‌مديره اين باشگاه راهي دبي شد تا امروز با اين مربي مذاكره كند.

هدايتي به نمايندگي از باشگاه پرسپوليس با قطبي مذاكره كرده است كه گويا اين مذاكرات نتيجه مثبتي داشته است. البته بحث تعيين مبلغ قرارداد، موضوع بسيار مهمي است و قطبي هم براي بازگشت به ايران شرايط خاص خودش را دارد.

با توجه به قهرماني پرسپوليس، به طور حتم مبلغ پيشنهادي اين مربي بالاتر خواهد رفت، هرچند كه گفته مي‌شود اين باشگاه حاضر است براي فصل آينده مبلغي حدود يك ميليون دلار به قطبي بدهد.

آخرين اخبار حكايت از توافق اوليه قطبي با مسئولان پرسپوليس دارد. قرار است ظرف روزهاي آينده اين مذاكرات در دبي ادامه يابد.

قطبي اما برخلاف سال گذشته نمي‌تواند خيلي دير به پرسپوليسي‌ها جواب نهايي‌اش را بدهد چون مسئولان اين باشگاه قصد دارند كه حداكثر تا روز يكشنبه سرمربي جديد را انتخاب كنند.

فرخزادي، عضو هيأت‌ مديره باشگاه در اين مورد به همشهري مي‌گويد: «ما به اندازه كافي زمان نداريم به همين دليل بايد تا دو، سه روز آينده سرمربي را انتخاب كنيم.»

فرخزادي تمايلي براي حرف زدن در مورد مذاكره پرسپوليس با قطبي ندارد و فقط به اين جمله كوتاه بسنده مي‌كند: «قطبي هم يكي از گزينه‌هاي ماست.»

دنيزلي، گزينه دوم

مذاكرات هدايتي با قطبي در دبي شايد به زودي تكليف انتخاب سرمربي را مشخص كند و مسئولان باشگاه اميدوارند كه با اين مربي به توافق برسند.

اگر اين موضوع منتفي شود، پرسپوليسي‌ها بلافاصله با مصطفي دنيزلي مربي سابق اين تيم مذاكره خواهند كرد، در ضمن طبق آخرين اخبار قرار نيست كه مسئولان اين باشگاه سراغ گزينه‌هاي اروپايي بروند چون مذاكره با بازيكنان اروپايي بيش از حد زمان مي‌برد كه اين از لحاظ فني به سود تيم نيست.

پس از جدايي دنيزلي، بارها موضوع بازگشت اين مربي تركيه‌اي به فوتبال ايران مطرح شد و حالا او يكي از گزينه‌هاي موردنظر مصطفوي است.البته پرسپوليسي‌ها براي آوردن دنيزلي شرايطي دارند كه از آن جمله انتخاب دستياران و مترجم توسط باشگاه است.

مدير برنامه‌هاي دنيزلي در پاسخ به اين سئوال كه آيا مسئولان باشگاه با اين مربي مذاكره كرده‌اند، مي‌گويد: «فعلاً‌ چنين بحثي با ما مطرح نشده و مذاكره‌اي هم صورت نگرفته ولي اگر باشگاه تمايل به جذب دنيزلي داشته باشد، آن وقت مي‌توانيم به صورت حضوري مذاكره كنيم.»

دنيزلي در شرايطي گزينه دوم پرسپوليسي‌هاست كه برخي از بازيكنان اين تيم تمايل دارند تا زيرنظر اين مربي كار كنند.

رقم قرارداد خليلي

هرچند پرسپوليس در فصل نقل‌وانتقالات مثل رقيب ديرينه‌اش استقلال عملكرد موفقي نداشته اما تمديد قرارداد محسن خليلي خبر خوبي براي هواداران اين تيم بود.

پس از پايان ليگ، شايعات زيادي در مورد جدايي اين مهاجم از جمع سرخ‌ها مطرح شد ولي خليلي پس از چند بار مذاكره با مصطفوي در نهايت قراردادش را تمديد كرد.

خليلي در مصاحبه‌اي اعلام كرد كه براي فصل آينده ۲۵۰ ميليون مي‌گيرد ولي اخبار نسبتاً دقيق حاكي از آن است كه او با دريافت ۳۵۰ ميليون قراردادش را تمديد كرده است.

خليلي ۲۲۰ ميليون را به صورت نقد و قبل از شروع مسابقات ليگ‌برتر خواهد گرفت و ماليات قرارداد اين بازيكن هم برعهده باشگاه است.

وضعيت عليرضا واحدي‌نيكبخت اما مبهم است و باشگاه هنوز به طور جدي با اين بازيكن مذاكره نكرده، البته گفته مي‌شود كه نيكبخت براي فصل آينده، ۳۰۰ ميليون از باشگاه مي‌خواهد و قرار است به زودي با مصطفوي جلسه‌اي داشته باشد.

از طرفي قرارداد حسين كعبي هم تمديد نشده و اين بازيكن با مسئولان باشگاه اختلاف مالي دارد. كعبي براي تمديد قرارداد پيشنهاد ۴۰۰ ميليوني داده هرچند كه او راضي‌ است حتي با مبلغي بين ۳۰۰ تا ۳۵۰ ميليون هم در پرسپوليس بماند.

كعبي به همشهري مي‌گويد: «مبلغ بالايي به پرسپوليس پيشنهاد نداده‌ام و فكر نمي‌كنم كه مشكل خاصي براي تمديد قرارداد وجود داشته باشد. تا چند روز آينده قراردادم را ثبت مي‌كنم.»

عليرضا حيدري در تمرين پرسپوليس

تمرين سرخپوشان ساعت ۹:۳۰ در زمين گلف مجموعه ورزشي انقلاب آغاز شد و نكته قابل توجه حضور عليرضا حيدري كشتي‌گير سابق تيم‌ملي در تمرين پرسپوليس بود.

او دقايقي از كنار زمين نظاره‌گر تمرين پرسپوليسي‌ها بود.

دويدن، حركات استقامتي و سرعتي و تمرينات بدنسازي در دستور كار پرسپوليسي‌ها قرار گرفت. درضمن عليرضا محمد و محمد‌ منصوري هم مصدوم شدند و زيرنظر كادر پزشكي قرار گرفتند.

افشين پيرواني هم با لباس شخصي در تمرين حاضر بود و بيشتر با تلفن همراهش حرف مي‌زد، در ضمن كريم باقري هم پس از ۴۰ دقيقه تمرين را ترك كرد.

توافق پرسپوليس با عماد ‌رضا

پرسپوليسي‌ها براي تقويت خط حمله به‌دنبال عمادرضا و ابراهيم توره هستند و گويا با مهاجم عراقي سپاهان به توافق رسيده‌اند.

البته هنوز قراردادي بين عماد رضا و پرسپوليس امضا نشده و اين بازيكن هم براي سفري ۳ روزه به سوريه رفته است.

عماد رضا در مصاحبه‌ با چند خبرگزاري گفت: «از چند تيم ايراني و اماراتي پيشنهاد داشتم ولي با پرسپوليس به‌توافق رسيديم و به‌زودي قراردادم را ثبت مي‌كنم. اين تيم را به خاطر تماشاگرانش كه هميشه هيجان‌ بر انگيز هستند دوست‌دارم و اميدوارم با پرسپوليس قهرمان آسيا شوم.»

تاريخ درج: 12 تير 1387 ساعت 19:08 تاريخ تاييد: 12 تير 1387 ساعت 21:10 تاريخ به روز رساني: 12 تير 1387 ساعت 21:10
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن