تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردبير روزنامه فرهنگ آشتي:تلاش 5 ساله‌مان براي ايجاد صفحه قرآني ناموفق بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: سردبير روزنامه فرهنگ آشتي:تلاش 5 ساله‌مان براي ايجاد صفحه قرآني ناموفق بوده است
گروه فعاليت‌هاي قرآني: مدت پنج سال است كه براي راه‌اندازي يك صفحه قرآني و يا ويژه‌نامه قرآني در تلاش هستيم ولي متأسفانه به دليل عدم حمايت بخش دولتي از اين مهم بازمانده‌ايم.
«محسن افشاري» سردبير روزنامه فرهنگ آشتي در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با بيان اين مطلب افزود: مسئولان به جاي آن‌كه به روزنامه‌هاي دولتي توجه كنند بايد تعاملاتي را نيز با روزنامه‌هاي خصوصي داشته باشند.

افشاري در ادامه با اشاره به اين مطلب كه از روز اول راه‌اندازي روزنامه به دنبال تخصيص يك ويژه‌نامه و يا صفحه قرآني در روزنامه فرهنگ آشتي بوده‌اند، تأكيد كرد: به دليل وجود ظرائف بسياري كه در اين زمينه وجود دارد و متعاقبا هزينه‌هاي بالايي را نيز در بر مي‌گيرد از رسيدن به اين هدف بازمانديم.

وي وجود اشتباه در كار روزنامه‌نگاري را غيرقابل اجتناب برشمرد و گفت: ولي وقتي كار ديني و قرآني انجام مي‌شود، يك اشتباه هم نبايد وجود داشته باشد و همين اقتضائات هزينه‌هايي را مي‌طلبد كه از عهده يك روزنامه خصوصي برنمي‌آيد و بخش دولتي بايد به روزنامه‌هاي خصوصي نيز توجهات لازم را داشته باشد.

سردبير روزنامه فرهنگ آشتي ادامه داد: اخبار قرآني مانند مسائل ورزشي، اقتصادي، سياسي و... نيست و براي فعاليت در اين عرصه نياز به يك پشتوانه محكم وجود دارد.

وي در پاسخ به اين سئوال كه تعريف شما از ابتكار چيست، بيان كرد: خلق وضعيت جديد و چشم‌انداز اميدوار‌كننده تعريفي از ابتكار و خلاقيت است و آنچه رهبر معظم انقلاب درباره ابتكار و نوآوري فرمودند يكي از بهترين شعارها است و اميدوارم مسئولان و مردم دقت لازم را به اين امر داشته باشند.

افشاري زمان حاضر را براي دست به ابتكار زدن مناسب برشمرد و تصريح كرد: هم ‌اكنون زمان آن فرا رسيده كه هر كسي در هرجايي كه هست دست به نوآوري و ابتكار بزند و مسئولان فرهنگي نيز بايد تعداد بيشتري از افراد را زير چتر حمايتي خود بگيرند و از تمام نيروها به نفع پيشرفت كشور استفاده كنند.

پاسخ معاون مطبوعاتي و تبليغاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي

در همين حال «عليرضا ملكيان» معاون مطبوعاتي و تبليغاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) اعلام كرد: از مطبوعاتي كه در ترويج دين، معنويت و اخلاق ديني فعاليت دارند، حمايت مي‌كنيم.

وي تاكيد كرد: به طور كلي در حمايت‌هاي معمول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ضريب يارانه در نظر گرفته شده در امور محتوايي به ترويج ارزش‌ها و معنويات تعلق مي‌گيرد و اگر مطبوعه‌اي به اين مسايل بپردازد در يارانه و ضريب در نظر گرفته شده موثر خواهد بود.

ملكيان اظهار كرد: اگر روزنامه‌اي صفحه خاص قرآن و مطالب مربوط به ارزش‌هاي ديني و اخلاقي داشته باشد به طريق اولي از حمايت‌هاي معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برخوردار خواهد شد.
براي مشاهده متن كامل مصاحبه ملكيان اينجا را كليك كنيد
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن