تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پخش انيميشن «دست هاي كوچك، قلب هاي بزرگ»


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: پخش انيميشن «دست هاي كوچك، قلب هاي بزرگ»
انيميشن «دست هاي كوچك، قلب هاي بزرگ» به مناسبت بزرگداشت شهداي هواپيماي مسافربري ايرباس كه در آب هاي خليج فارس توسط ناو امريكائي مورد اصابت موشك قرار گرفته بود، آماده پخش شد.


به گزارش سرويس هنري برنا، اين فيلم كه هم اكنون مراحل پاياني توليد خود را پشت سر گذاشته و براي پخش در همين روز آماده شده، اين انيميشن در مدت هفتاد دقيقه و با تكنيك تلفيقي دو و سه بعدي به كارگرداني ميترا عبدي و علي صميمي زاد آماده شده است.

سه روح خردسال از مليت هاي مختلف كه همگي از قربانيان دسيسه هاي شيطان در روي زمين هستند به كمك حامي خود پدربزرگ سعي مي كنند جلوي يكي از دسيسه هاي شيطان را كه در روي زمين و در جنوب ايران در حال اتفاق است بگيرند. شيطان با كمك دستيار خود فرمانده يك ناو پيشرفته امريكايي به نام وينسنس را كه در جريان جنگ تحميلي در خليج فارس حضور دارد وسوسه كرده و علي رغم تمام تلاشي كه بچه ها براي جلوگيري از اين حادثه مي كنند موفق به جلوگيري از اين حادثه نمي شوند و هواپيماي ايرباس ايراني بر فراز خليج فارس بر اثر اصابت موشك پرتاب شده از اين ناو منهدم مي شود.

نگاهي دوباره به سلسله اتفاقاتي كه منجر به انهدام هواپيماي ايرباس بر خليج فارس شده بر اساس مدارك موجود اما با نگاهي مطابق با زبان انيميشن و متناسب با گروه سني مخاطب خود از اهداف اين فيلم است..

"ميترا عبدي"؛ كارگردان اين انيميشن مي گويد: براي باورپذيري بيشتر سه روح كودك در اين كار براي اولين بار از حجم بسيار زيادي از افكت هاي تصويري ويژه استفاده شده است كه اميدواريم در باورپذيري مخاطب تأثيرگذار باشد.

در اين كار علي صميمي زاد علاوه بر كارگرداني عهده دار نويسندگي فيلمنامه نيز بوده و بر اساس فيلم نامه اي به همين نام نوشته جواد شمقدري و شهاب ملت خواه و تحقيقات حبيب احمدزاده فيلمنامه كار را آماده كرده است.

نوروز عباسي طراحي فضاها را انجام داده است, طراحي شخصيت ها توسط محمد خيرانديش, سعيد ضامني انجام شده, استوري برد و لي اوت: سعيد ضامني, كليد و مياني: مهتاب وكيل, عهديه مدرس مطلق, مسعود معين اسلام, حميد سهرابي, آناهيتا نژادبختياري, طراحي افكت هاي تصويري دو بعدي به عهده مجيد شيرعلي و فضاسازي سه بعدي توسط عليرضا مرتضوي و كامپوزيت نهايي را علي فتحي انجام داده است.
 چهارشنبه 12 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن