تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814967357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخراج نماینده به خاطر طویله نامیدن پارلمان


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: اخراج نماینده به خاطر "طویله" نامیدن پارلمان "طویله و باغ وحش هم بهتر از پارلمان ما (افغانستان) است، به خاطر اینکه در آنجا (طویله) گاو است که شیر می دهد، خر است که بار می کشد، سگ است که نگهبانی می کند..."

بی بی سی گزارش داد: مجلس نمایندگان افغانستان عضویت ملالی جویا، از جنجال برانگیز ترین اعضای مجلس را به دلیل این که پارلمان افغانستان را "بدتر از یک طویله و باغ وحش" توصیف کرده بود، به حالت تعلیق درآورده است. خانم جویا پیش از این در گفتگو با یک تلویزیون خصوصی گفته بود که "باغ وحش و طویله (اسطبل) بهتر از پارلمان افغانستان است." تعداد زیادی از نمایندگان مجلس و نیز اعضای مجلس سنا نسبت به این اظهارات به شدت اعتراض کردند و آن را اهانت به خود تعبیر کردند. پیش از آنکه اعضای مجلس نمایندگان در مورد ادامه کار ملالی جویا به عنوان عضو مجلس رای دهند، بخشی از این گفتگوی ویدیویی در مجلس پخش شد. خانم جویا در این ویدیو می گوید: "طویله و باغ وحش هم بهتر از پارلمان ما (افغانستان) است، به خاطر اینکه در آنجا (طویله) گاو است که شیر می دهد، خر است که بار می کشد، سگ است که نگهبانی می کند..." ملالی جویا در واکنش به تصمیم مجلس نمایندگان افغانستان گفته است که او "به مبارزات" خود ادامه خواهد داد. خانم جویا در جواب به این سوال که او به اهانت به اعضای پارلمان متهم شده گفت که حرفهای او، "صدای ملت" افغانستان است و افزوده که او از حمایت مردمی برخوردار است. ملالی جویا به انتقاد صریح از مجاهدین سابق افغانستان که بخش زیادی از آنان عضویت پارلمان افغانستان را نیز دارند، شهرت دارد. او بعد از آنکه به شکل واضح علیه مجاهدین سابق در لویه جرگه افغانستان حرف زد و آنان را مسئول ویرانی های کابل نامید، در محور توجه افغانها قرار گرفت، تا آنکه در انتخابات پارلمانی افغانستان برنده شد. خانم جویا پس از آن نیز از جنجال برانگیز ترین اعضای مجلس نمایندگان افغانستان باقی ماند.  





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن