تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفت ميليارد تومان به اجراي تاسيسات فاضلاب شهرهاي كرمانشاه اختصاص يافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: هفت ميليارد تومان به اجراي تاسيسات فاضلاب شهرهاي كرمانشاه اختصاص يافت
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: مدير عامل شركت آب وفاضلاب استان كرمانشاه گفت: بيش از هفت ميليارد و 400 ميليون تومان اعتبار براي اجراي تاسيسات فاضلاب در شهرهاي استان كرمانشاه اختصاص يافت.

غلامرضا رضايي فر در گفتگو با خبرنگار مهر در كرمانشاه اظهار داشت: طرح فاضلاب شهر كرمانشاه و شهرهاي استان از سال 1374 در دستور كار شركت بوده كه تا كنون در 12 شهر استان كار شبكه گذاري و احداث تاسيسات فاضلاب تداوم داشته است.

وي با بيان اينكه سال گذشته با ادامه عمليات اجرايي تاسيسات فاضلاب در شهرهاي استان 45 كيلومتر شبكه گذاري خطوط فاضلاب به انجام رسيده است، گفت:علاوه بر اين تكميل تصفيه خانه فاضلاب در شهرهاي سرپل ذهاب، قصر شيرين وهرسين در برنامه كاري اين شركت بوده كه خوشبختانه عمليات اجرايي تصفيه خانه فاضلاب شهر سرپل ذهاب به اتمام رسيده و هم اكنون وارد مدار بهره برداري شده است.

رضايي فر افزود: در سال جاري نيز با ادامه شبكه گذاري خطوط فاضلاب در شهرهاي استان اجراي 25 كيلومتر شبكه جمع آوري پيش بيني شده و به گونه اي برنامه ريزي به عمل آمده كه در اكثر شهرهاي استان به جز گيلانغرب و كرند غرب كه متاسفانه رديف اعتباري براي آن منظور نشده است، عمليات اجرايي در آنها صورت گيرد.

وي تصريح كرد: در صورت تامين اعتبار تصفيه خانه فاضلاب شهر قصر شيرين در سال جاري به بهره برداري مي رسد كه در واقع با راه اندازي آن تعداد تصفيه خانه فاضلاب در مدار بهره برداري در استان به هفت واحد خواهد رسيد.

رضايي فر با اشاره به اعتبار اختصاص يافته به پروژه هاي فاضلاب استان اظهار داشت: در مجموع اعتبار مصوب براي پروژه ها ي فاضلاب در شهرهاي استان 74 ميليارد ريال است كه با برنامه ريزي انجام گرفته با اين اعتبارتكميل تصفيه خانه فاضلاب شهرهاي قصر شيرين و هرسين و اجراي 25 كيلومتر شبكه گذاري خطوط اصلي و جمع آوري فاضلاب در شهرهاي استان اجرا مي شود.

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان كرمانشاه خاطر نشان كرد: بيش از 93 در صد جمعيت شهري تحت پوشش خدمات فاضلاب هستند كه ميانگين نرم كشوري 30 در صد است.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن