تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815611532




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۱۱‬طرح توليدي و كشاورزي در شهرستان البرز به بهره‌برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۱۱‬طرح توليدي و كشاورزي در شهرستان البرز به بهره‌برداري رسيد
در ششمين روز از هفته جهادكشاورزي روز" كشاورزي، فرهنگ جهادي وسازندگي" ‪۱۱‬طرح توليدي و كشاورزي با حضور جمعي از مسوولان درشهرستان البرز به بهره- برداري رسيد.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان البرز در مراسم افتتاحيه گفت : اين طرح ها شامل يك طرح آبياري تحت فشار، سه فروشگاه توزيع سم و كلينيك گياه پزشكي، يك واحد گلخانه، سه طرح شركت تعاوني، سه واحد دام و طيور است.

"جهانگير كاووسي"افزود:براي اجراي اين طرح هااعتباري افزون بر‪۲۸‬ميليارد و‪۹۸۰‬ميليون ريال از محل تسهيلات بانكي و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي هزينه شده است.

وي اظهارداشت:با بهره برداري از طرح‌هاي ياد شده ضمن بهره‌مندي چهارهزار خانوار روستايي از خدمات زيربنايي زمينه اشتغال ‪ ۱۰۰‬نفردرمنطقه فراهم شده است.

كاووسي خاطرنشان كرد: درحال حاضر ‪ ۲۴‬هزار و‪ ۶۶۰‬هكتار اراضي قابل كشت در اين شهرستان وجود دارد كه ميزان توليد محصولات كشاورزي استان ‪ ۳۰۸‬هزار و ‪ ۸۷۴‬تن است كه شامل ‪ ۲۵۰‬هزار و ‪ ۳۴۴‬تن محصولات زراعي ،‪ ۲۳۲‬هزار و ‪ ۹۷۰‬تن محصولات باغي و ‪ ۳۵‬هزار و ‪ ۲۳۲‬تن محصولات دام و آبزيان است.

همچنين به همين مناسبت از كشاورزان و توليدكنندگان اين شهرستان دراين مراسم تجليل و قدرداني شد.ك/‪۲‬
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن