تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با اخلاق نيكو، گفتار نرم مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813190725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دشمن آرزوي تفرقه در ميان ملت ايران را به گور خواهد برد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: دشمن آرزوي تفرقه در ميان ملت ايران را به گور خواهد برد
رييس جمهور كشورمان با بيان اينكه امسال سال توطئه هاي دشمن عليه ملت ايران است، گفت: اگر نهضت امام و حركت ملت بزرگ ايران به همراه ايشان نبود، امروز بشريت در چنگال صهيونيست، استكبار و ماده پرستي له شده بود و نشاني از خوبي ها، جوانمردي ها، آزادگي ها و پاكي ها در جهان باقي نمي ماند


به گزارش خبرنگار سياسي برنا، محمود احمدي نژاد كه دور دوم سفرهاي استاني خود و هيئت دولت به استان چهار محال و بختياري سفر كرده است ، طي سخناني در جمع مردم شهركرد در ورزشگاه انقلاب اين شهر، اظهار داشت: اين روزها يك بار ديگر سرتاسر سرزمين ايران سرشار از عطر ياد و نام امام عزيز است.

وي با بيان اينكه همه زندگي امام درس است امروز گفت: امام حقيقتاً احياگر كرامت انساني بود و حق بزرگي بر گردن بشريت امروز دارد. چرا كه سير تاريخ بشري را به سمت نقطه كمال و قله هاي ارزشمند اصلاح كرد.

رييس جمهور كشورمان خاطر نشان كرد: اگر نهضت امام و حركت ملت بزرگ ايران به همراه ايشان نبود، امروز بشريت در چنگال صهيونيست، استكبار و ماده پرستي له شده بود و نشاني از خوبي ها، جوانمردي ها، آزادگي ها و پاكي ها در جهان باقي نمي ماند.

وي با تاكيد بر اينكه رمز موفقيت امام را مي توان در توكل به خدا و ايستادگي، صبر و مقاومت خلاصه كنيم، بيان داشت: زندگي امام از ابتدا با سختي ها و مبارزه همه جانبه با استبداد خشن وابسته به بيگانه همراه بود؛ در دوراني كه صدا ها در گلو مانده بود، خفقان سنگين طاغوت بر سرزمين ما حاكم شده بود و بسياري از روشنفكران ، اهل قلم و مدعيان مبارزه اعم از چپي و غربي، ملي گرا و غير ملي گرا از فشار طاغوت سكوت و همراهي با آن را در پيش گرفته بودند، امام ايستاد و فرياد زد و زندان، توهين، جو ساز و قهر بسياري از به ظاهر مومنين و متدينين را تحمل كرد و مسير استقلال، آزادگي و خداپرستي را ادامه داد.

احمدي نژاد تصريح كرد: در دوران دفاع مقدس نيز دشمنان ما وقتي نتوانستند از طريق هجمه نظامي با ملت ايران مقابله كنند، خواستند با فتنه تحريم اقتصادي، فشارهاي سنگين و تبليغات ناجوانمردانه در شرايطي كه بر بخش وسيعي از خاك ما حاكم بودند، امام و ملت ما را به سازش بكشند. ولي امام فرمود: اگر خميني يكه و تنها مي ماند، در مقابل همه ابر قدرت ها خواهد ايستاد و هرگز ذلت و سازش با شما را نمي پذيرد.

وي خطاب به مردم شهركرد اظهار داشت: ببينيد توكل به خداي امام و ايستادگي ايشان، امروز جهان را به كجا كشانده است؛ شما ملت نيز با همين نگاه و روش امام تا امروز ايستاده ايد و به خصوص در ماجراي بسيار مهم و سرنوشت ساز هسته اي، با توكل به خدا، دست در دست هم، همدل و پشت سر رهبري ايستاديد و به فضل خدا امروز پيروزيد و دشمنان هيچ غلطي نمي توانند انجام بدهند.

رييس جمهور افزود: دشمنان طي دو سه سال اخير همه توان تبليغي، تخريبي و سازمان هاي بين المللي را به كار گرفتند و قطعنامه هاي متعدد و سنگين ترين تحريم اقتصادي بعد از انقلاب يعني بستن شريان هاي اقتصادي را به كار گرفتند و سعي كردند با فشار سياسي، تهديد نظامي و جنگ رواني ملت ما را از مسير نوراني خود متوقف كنند اما امروز كه ديده اند همه طراحي هايشان شكست خورده و نمي توانند مانع از تداوم عزت مردم ماشوند كه گردنه ها و عقبه هاي سنگين را پشت سر گذاشته، مي خواهند مظلومانه از ما انتقام بگيرند و با عده اي مثل خودشان دست به دست هم داده اند و مدعي هستند كه براي شكست ملت ايران بايد دولت برآمده از اين ملت را بشكنند و لذا براي اين منظور بازي هاي بچگانه اي را طراحي كرده اند.

وي امسال را سال توطئه هاي دشمن عنوان كرد و گفت: دشمنان ما به دليل آن كه در مقابل ملت ايران شكست خورده اند، آخرين تيرهاي خود را پرتاب مي كنند و مي خواهند با ايجاد جنگ رواني آرامش را از ما بگيرند.

احمدي نژاد در ادامه ضمن اشاره به برخي توطئه هاي اخير دشمنان در كشورمان از زبان ملت ايران خطاب به آنان تصريح كرد: ملت ايران همانطور كه در طول 30 سال بعد از انقلاب و همچنين طي دو سال و نيم اخير در قضيه هسته اي ايستاد، در اين ماجرا هم همه اين مشكلات را با دست قدرت خود برطرف خواهد كرد و شما آرزوي تفرقه در ميان ملت ايران را به گور خواهيد برد. چرا كه ملت ايران با دست پرتوان فرزندان خود كشورش را خواهد ساخت و مشكلاتي را كه شما تصور مي كنيد مي توانيد به ما تحميل كنيد، به فرصت تبديل خواهد شد و دست رد بر سينه شما خواهد زد.

وي با بيان اينكه ملت ايران تا محو همه مظاهر ستم در دنيا و تا رسيدن به قله هاي عزت از پاي نخواهد نشست، گفت: مردم ما انقلاب و آرمان هاي خود را از سر راه نياورده كه برخي خيال كنند با هر كاري مي توانند آن ها را از پاي در آورند.

رييس جمهور ادامه داد: من خبرهايي دقيق دارم كه از آرزوهاي بوش اين است كه به ملت ايران ضربه بزند و حالا اين آرزو را به گور خواهد برد. اگر در دوران دفاع مقدس و جنگ تحميلي همه ملت ايران بايد مي آمدند و تجاوز را دفع مي كردند، امروز فقط جوانان استان چهارمحال و بختياري و جوانان شهركرد براي كوتاه كردن دست تجاوزگران كافي هستند تا ننگ را به دامان آنان بگذارند.

احمدي نژاد تصريح كرد: دشمن همه توان خود را به كار گرفته است اما در عرصه سياسي ، هسته اي و نظامي به صورت مطلق شكست خورده است. هم اكنون عرصه سياسي جهان در اختيار ملت ايران است، ملتي كه پيرو پير جماران و خط ولايت است آرزوي دلشادي را بر دل دشمنان خواهد گذاشت.

رييس جمهور در جمع مردم شهر كرد اظهار داشت: دولت با همه توان در ميدان است و در هفته اول تير من در مورد كارهاي مهم اقتصادي با ملت ايران صحبت خواهم كرد.

وي افزود: دولت ها در جمهوري اسلامي ايران نوكر مردمند. ما دوران مسئوليت را يك فرصت و بزرگواري از جانب ملت براي خدمت و برداشتن موانع مي دانيم. مبادا كسي اين فرصت را هدر دهد.

احمدي نژاد خاطر نشان كرد: هر كس در دستگاه هاي اداري جز اين عمل كند، غاصب است.

وي در بخش ديگر سخنان خود ادامه داد: با همت جوانان و پشتيباني دولت درصد بيكاري را كاهش خواهيم داد.

رييس جمهور خطاب به مردم استان چهارمحال و بختياري تصريح كرد: اين استان ظرفيت آن را دارد كه بيش از 200 هزار هكتار كشاورزي جديد در آن ايجاد شود.

وي در پايان با اشاره به جلسه فردا بعداز ظهر هيئت دولت ادامه داد: در جلسه فردا تصميمات مهمي در مورد صدور مجوز اكتشاف و استخراج نفت در اين استان خواهيم گرفت. موضوع ديگر تصويب اجراي 9 طرح بزرگ صنعتي با بودجه 580 ميليارد تومان خواهد بود و در بخش گردشگري نيز 8 منطقه نمونه براي استان شما تصويب خواهيم كرد.
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن