تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رومينگ بين الملل سيم كارت هاي اعتباري اپراتور اول برقرار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: رومينگ بين الملل سيم كارت هاي اعتباري اپراتور اول برقرار مي شود


مديركل دفتر روابط بين اپراتورهاي شركت ارتباطات سيار از برقراري ارتباط رومينگ مشتركان سيم كارت هاي اعتباري اين اپراتور، با شبكه بين الملل، در سال جاري خبر داد.
عباس لطفعليان در گفت وگو با خبرنگار موبنا اظهار داشت:ارتباط رومينگ بين الملل شبكه همراه اول براي مشتركان اعتباري اين اپراتور تاكنون برقرار نبوده است؛ اما قصد داريم در سال جاري اين امكان را براي اين مشتركان فراهم كنيم.
وي با تاكيد بر اينكه برقراري ارتباط رومينگ بين الملل با شبكه اعتباري همراه اول نيازمند تست هاي خاص و امضاي قرارداد تكميلي با اپراتورهاي كشورهاي مختلف است، ادامه داد: ساده سازي تعرفه ها از ديگر مواردي است كه در اين طرح بايد به آن بپردازيم.
به گفته اين مقام مسئول، تا پايان سال جاري ارتباط رومينگ سيم كارت اعتباري اپراتور اول ، به طور قطع با 10 اپراتور خارجي برقرار مي شود.
با برقراري قرارداد رومينگ بين الملل با اپراتورهاي خارجي ، مشتركان هردو اپراتور مي توانند از مزاياي اين ارتباط بين المللي بهره گيرند.
همراه اول هم اكنون با 224 اپراتور در 101 كشور قرارداد رومينگ بين الملل دارد و مشتركان سيم كارت هاي دائمي اين اپراتور نيز مي توانند در اين كشورها از موبايل خود استفاده كنند.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 872]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن