تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815610307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوشي جديد Vertu با طرحي از اتومبيل


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: گوشي جديد Vertu با طرحي از اتومبيل


تاليانيوز - شركت توليد كننده تلفن‌همراه Vertu از طراحي و ساخت گوشي جديد خود از سري Vertu Ascent Ti خبر داده است.
به گزارش تاليانيوز، اين گوشي قرار است براي نخستين بار در بازارهاي هند معرفي شود. سري گوشي‌هاي Ascent Ti الهام گرفته از خودرو‌هاي جديد و زيبا طراحي مي‌شوند. همچنين در توليد اين سري از گوشي‌ها از فلز‌هاي مرغوب استفاده مي‌شود.
شركت Vertu با عنوان توليد‌كننده گوشي‌هاي عجيب و زيبا و بدعت‌آميز شناخته شده است. اين شركت پيش از اين نيز با توليد گوشي خاصي با طراح خودروي Ferrari، فعاليت خود در اين زمينه را تثبيت كرده است.
به گفته مسؤولان شركت Vertu، گوشي جديد Ti اين شركت توسط هنرمندان بريتانيايي طراحي شده است. گفته مي‌شود اين گوشي شمايل يكي از اتومبيل‌هاي زيباي شهري را در خود جاي داده است و با سبك خاصي حجاري شده است.
"فرانك نوا"( Frank Nuovo) طراح اصلي شركت Vertu در اين باره گفت: «در طراحي گوشي Ti از مواد بسيار باكيفيتي استفاده و جزييات بسيار دقيقي براي توليد آن رعايت شده است. براي طراحي اين گوشي از شمايل خودرويي در شركت luxury الهام كرفته شده».
گوشي Vertu Ascent Ti از فناوري‌هاي نسل سوم تلفن‌هاي همراه پشتيباني مي‌كند و به دوربين ديجيتال 3 مگاپيكسلي مجهز شده است. اين گوشي قرار است در سه رنگ مشكي، قرمز و قهوه‌اي با قيمت 326 هزار روپيه به مشتركان هندي عرضه شود.
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن