تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815132158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جروزالم‌پست: روسيه به سوريه تسليحات پيشرفته مي‌فروشد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جروزالم‌پست: روسيه به سوريه تسليحات پيشرفته مي‌فروشد
خبرگزاري فارس: يك روزنامه رژيم صهيونيستي در گزارشي نوشت: روسيه ممكن است تسليحات پيشرفته در اختيار سوريه قرار دهد و اين باعث نگراني شديد اسرائيل شده است.


به گزارش فارس، روزنامه "جروزالم‌پست" در شماره امروز خود نوشت: اسرائيل هراس دارد كه سوريه به امكانات پيشرفته نظامي دست پيدا كند و به همين دليل پيگير نشست‌هايي است كه اين هفته در مسكو بين يك هيئت عاليرتبه نظامي سوري و مقامات وزارت دفاع روسيه قرار است برگزار شود.
اين روزنامه اسرائيلي مي‌نويسد: مقامات بلندپايه دولتي در بيت‌المقدس اعلام كردند كه آنها از ديدارهاي چند روزه سوري‌ها با مقامات روسيه در مسكو مطلعند اما هنوز مشخص نيست كه دمشق دقيقا چه نوع تسليحات نظامي را درخواست خواهد كرد.
جروزالم‌پست در ادامه نوشت: بر اساس گزارش‌هاي منتشر شده در رسانه‌هاي روسيه، ژنرال "احمد الرتيب" فرمانده نيروي هوايي سوريه قرار است براي مدت پنج روز به مسكو سفر كند و با وزير دفاع و مقامات نيروي هوايي روسيه ديدار كند.
بر اساس اين گزارش، گفتگوهاي مذكور بر فروش تسليحات شامل زيردريايي‌ها، موشك‌هاي ضد هواپيما، جديدترين مدل جنگنده ميگ و موشك‌هاي بالستيك زمين به زمين تمركز خواهد كرد.
اين نشريه اسرائيلي نوشت: اسرائيل به طور ويژه‌اي نگران درخواست سوريه براي موشك‌هاي دور برد زمين به هواي S-300 است كه قادر است جنگنده‌هاي نيروي هوايي ارتش اسرائيل را كه بر روي بلندي‌هاي جولان پرواز مي‌كنند، مورد تهديد قرار دهد.
موشك S-300 يكي از بهترين سامانه‌هاي موشكي ضدهواپيما در جهان است و گفته مي‌شود قادر است 100 هدف را به طور همزمان ردگيري كرده و 12 عدد از آنها را در يك زمان مورد هدف قرار دهد.
سوريه اخيرا 36 سامانه دفاع هوايي با نام Pantsir S1E از روسيه دريافت كرده است.
جروزالم‌پست در ادامه نوشت: مقامات اسرائيل در حال انجام رايزني‌هاي ديپلماتيك با روسيه هستند تا اين كشور را از فروش تسليحات به سوريه بازدارند.
بر اساس اين گزارش، سوريه همچنين قصد دارد خريد جنگنده‌هاي ميگ 29 را از روسيه با مقامات اين كشور مورد بحث قرار دهد.
اسرائيل همچنين درباره خريد سامانه موشكي زمين به زمين "اسكندر" بسيار نگران است.
بر همين اساس كارشناسان تسليحاتي اسرائيل ديروز اعلام كردند كه سامانه اسكندر نسل جديد سامانه "اسكاد" است و اين بدون ترديد تهديدي جدي براي اسرائيل محسوب مي‌شود.
انتهاي پيام/.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن