تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815560690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نكوداشت پروفسور حميد مولانا برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: نكوداشت پروفسور حميد مولانا برگزار شد
پروفسور حميد مولانا در مراسم نكوداشت خود ، تاسيس بنياد فرهنگي مولانا را اعلام كرد.
مراسم نكوداشت پروفسور حميد مولانا استاد روابط بين‌الملل و موسس بخش ارتباطات بين‌المللي دانشگاه واشنگتن برگزار شد.
به گزارش ايرنا مراسم نكوداشت پروفسور حميد مولانا استاد روابط بين‌الملل و موسس بخش ارتباطات بين‌المللي دانشگاه واشنگتن روز پنجشنبه به همت دانشكده خبر خبرگزاري جمهوري اسلامي و با همكاري خبرگزاري جمهوري اسلامي و موسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران و با حضور اساتيد ارتباطات در سالن اجتماعات روزنامه ايران برگزار شد.
پروفسور حميد مولانا در مراسم نكوداشت خود ، تاسيس بنياد فرهنگي مولانا را اعلام كرد.
مولانا در اين مراسم كه به همت دانشكده خبرخبرگزاري جمهوري اسلامي و با همكاري ايرنا و موسسه ايران برگزار شد، گفت: اين بنياد، غيردولتي، فرهنگي و پژوهشي است و با تاسيس اين بنياد، من تمام اسناد و مدارك ‪۵۰‬ ساله خود را از آمريكا به ايران منتقل خواهم كرد.
وي ضمن تقدير و تشكر از همه اساتيد و دستگاههاي برگزاركننده مراسم نكوداشت افزود: سال گذشته كه در ايران بودم بيشترين وقت خود را صرف تحقيق و سخنراني كردم كه اميدوارم اين روند در سال جاري و سال‌هاي آتي نيز تداوم يابد.
مولانا ادامه داد: مايلم پروژه‌هاي علمي و دانشگاهي را كه از ‪ ۵۰‬سال گذشته شروع شده است، در راستاي اهداف علمي و فرهنگي كشور تداوم يابد.
وي با تشريح اهداف بنياد فرهنگي مولانا اظهار داشت: ترويج، توليد، اشاعه و نشر تحقيقات فرهنگي و همچنين گسترش تحقيقات و رهيافت‌هاي فرهنگي با رويكرد اصيل، نوانديشانه و خلاق و توسعه ارتباطات ميان فرهنگي است.
استاد روابط بين‌الملل گفت: بايد روابط و ارتباطات بين‌الملل دنيا را از ديد حوادث و وقايع دو قرن گذشته درنظر بگيريم و يك الگو را انتخاب كنيم.
مولانا افزود: بنياد فرهنگي مولانا در راه ماموريت خود نيازمند پشتيباني معنوي و مادي است.
كاظم معتمدنژاد پدرعلم ارتباطات درايران نيز درمراسم نكوداشت پروفسور مولانا در سخنان كوتاهي گفت: سابقه دوستي من و مولانا ‪ ۵۰‬ساله است و بايد بگويم كه مولانا مايه افتخار ما و جامعه بين‌الملل است.
وي افزود: مولانا استاد برگزيده ارتباطات است و جاي او هميشه در تحقيقات ارتباطي و ارتباطات باقي است.
در مراسم نكوداشت پروفسور حميد مولانا، علي اكبر اشعري مشاور رييس جمهوري، حجت‌الاسلام پاينده نماينده مقام معظم رهبري در دانشگاه جامع علمي كاربردي، سيدجلال فياضي مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمدجعفر بهداد مديرعامل جديد ايرنا، كاوه اشتهاردي مديرعامل موسسه ايران، روح الله احمدزاده كرماني رييس دانشكده خبر، دكتر محسنيان راد عضو هيات علمي دانشگاه امام صادق، مسئولان دانشكده خبر و همچنين تعدادي از اساتيد علم ارتباطات حضور داشتند.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 345]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن