تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814658805




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يخچال هاي ايراني به كوبا رفت


واضح آرشیو وب فارسی:موج: يخچال هاي ايراني به كوبا رفت
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد صنعت و بازرگاني نخستين محموله صادراتي لوازم خانگي ايران به آمريكاي لاتين شامل پنج هزار دستگاه يخچال ساخت ايران به كوبا ارسال شد.


به گزارش خبرنگار موج،‌ پنج هزار دستگاه يخچال ساخت ايران كه پس از طي مراحل تست و آزمايش براي صادرات به كشور كوبا تاييد شده بود، طي مراسمي به مقصد بندرعباس بارگيري شد تا پس از آن از طريق كشتي به كوبا ارسال شود.
حسن تجسسي مدير فروش خارجي شركت فيلور، در اين مراسم با اشاره به نمايشگاهي در هاوانا كه شركت‌هاي معتبر دنيا در آن حضور داشتند، افزود: يخچال ايراني توانست در آن نمايشگاه مدال طلاي كيفيت را در رقابت با برندهاي معتبر جهاني كسب كند و براي صادرات به كشوري در قلب آمريكاي لاتين انتخاب شود.
وي اظهار داشت: اين يخچال‌ها در مدت 70 روز در شرايط سخت آب‌ و هوايي هاوانا تحت آزمايش‌هاي مختلف قرار گرفت و پس از آن قرارداد ارسال پنج هزار دستگاه از اين يخچال‌ها بسته شد كه در مراحل بعد اين تعداد تا 300 هزار دستگاه افزايش مي يابد.
تجسسي تصريح كرد: قرار است تا چند ماه آينده كارخانه‌اي در منطقه سانتاكروز كوبا افتتاح شود تا قطعات يخچال‌هاي ايراني به صورت CKD به آنجا ارسال و پس از مونتاژ به تمامي كشورهاي آمريكاي مركزي و لاتين صادر شود.
مدير فروش خارجي فيلور ارتقاي هر چه بيشتر كيفيت محصولات ايراني در رقابت با محصولات خارجي را با حمايت‌هاي دولت ميسر دانست و گفت: با توجه به نيروي متخصص فراوان در كشورمان در صورتي كه سرمايه‌گذاري‌هاي لازم در بخش توليد لوازم خانگي انجام شود به طور حتم تا چند سال آينده محصولات ايراني نه فقط در بازار داخلي بلكه در بازارهاي جهاني نيز حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد.
به گفته وي؛ بازار عراق و افغانستان بازارهاي بسيار مناسبي است كه محصولات لوازم خانگي ايران مي‌تواند حضور موثري در آنجا داشته باشد و هم اكنون نيز صادرات كولر و يخچال به اين كشورها انجام مي‌شود.
تجسسي درباره‌ كاهش تعرفه لوازم خانگي متذكر شد: توليد كنندگان ايراني ترسي از كاهش تعرفه ندارند چون با انديشيدن به بازارهاي جهاني سعي در ارتقاي كيفيت محصولات خود دارند كه البته با حمايت‌هاي دولت مي‌توانند به اين مهم دست پيدا كنند.
وي در پايان كاهش تعرفه‌ها را موجب افزايش بين توليدكنندگان دانست كه آنها را به فكر بهينه‌سازي و بهره‌وري بيشتر در توليدات خود مي‌اندازد.
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن