تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913291




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موانع توسعه مبادلات تجاری با کربلا را برطرف می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طاهری:
موانع توسعه مبادلات تجاری با کربلا را برطرف می کنیم

قزوین


شناسهٔ خبر: 2535376 پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
استانها > قزوین

قزوین- استاندار قزوین گفت: با تعیین یک تیم قوی و مسئول مستقیم برای پیگیری مفاد سفر هیئت تجاری قزوین به کربلا موانع موجود در مسیر توسعه مناسبات تجاری با کشور عراق و استان کربلا را برطرف می کنیم. به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کربلا، مرتضی روزبه چهارشنبه شب در جلسه تجار ایرانی در سرکنسولگری ایران در کربلا اظهارداشت: سفر هیئت تجاری قزوین به کربلا آغاز یک حرکت اقتصادی رو به جلو برای توسعه مراودات تجاری است که باید با جدیت توافقات این سفر پیگیری و اجرایی شود.روزبه تصریح کرد: در ملاقات با شیخ کربلایی تولیت آستان مقدس حرم حسینی شاید برای اولین بار بود که ایشان می فرمودند از فرصت ایجاد شده در کشور عراق ایرانی ها لازم است بخوبی استفاده کنند و در امور اقتنصادی نقش بیشتری ایفا کنند.
قزوین
استاندار قزوین بیان کرد: در ملاقات با آیت الله مدرسی هم مطرح شد پنج سال پیش هم هیئت هایی آمدند اما کاری صورت نگرفت لذا با تجارب گذشته ما نباید این شرایط ایجاد شده و به نوعی فرش قرمزی که برای حضور ایرانیها در تجارت کشور عراق و استانهایی مانند کربلا ایجاد شده را نادیده بگیریم و بدون نتیجه کار را به پایان ببریم.وی اضافه کرد: در دیدار مهمی که با رئیس شورای استان کربلا صورت گرفت حرفهای مهمی رد و بدل شد و این که در این شورا مصوب شده تا در واگذاری پروژه ها اولویت با ایران باشد و از کشورمان با احترام و بزرگی یاد می کنند جای خرسندی دارد که باید تجار ما از آن بخوبی بهره برداری کنند. در اجرای مفاد تفاهم نامه با تجار کربلا جدی هستیماستاندار گفت: در این شرایط باید ما نیز قوی عمل کنیم تا پاسخگوی اعتماد و اطمینان طرف عراقی باشیم و حال که به دلیل دشمنی با عراق بسیاری از قراردادهای اقتصادی این کشور و از جمله کربلا با برخی کشورها لغو شده و آنها خواستار مشارکت ایران در کارهای اقتصادی بزرگ خود هستند ما هم باید با برنامه ریزی مدون و انتخاب شرکتهایی توانمند وارد کار شویم.
قزوین
روزبه یادآورشد: برای رسیدن به نتیجه لازم پیشنهاد می شود یک مسئول ویژه پیگیری امور کربلا در اتاق بازرگانی قزوین تعیین شود تا ضمن پیگیری مصوبات سفر در صورت لزوم موانع کار را نیز اعلام کند تا بتوانیم با مساعدت استاندار کربلا این مشکلات را برطرف کنیم.استاندار اظهارداشت: در هفته آینده و اردیبهشت ماه اولین جلسه ارزیابی سفر در قزوین تشکیل خواهد شد تا به یک جمع بندی واحد برای اجرایی شدن مصوبات دست یابیم.کالا، خدمات و پروژه ها در اولویت بندی قرار گیرداین مسئول بیان کرد: برای حضور در بازار کربلا باید اولویت ها بر اساس صدور کالا، خدمات و سپس اجرای طرح های بزرگ باشد و در اجرا نیز لازم نیست به تعدد کارها و طرح ها توجه شود بلکه کیفیت و عملیاتی شدن باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
قزوین
وی اضافه کرد: از تجربه شرکت های موفق در بازار عراق مانند کاله نیز می توانیم استفاده کنیم تا به نتایج بهتری دست یابیم.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن