تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803018577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فقر مطالبه گري از موانع توسعه استان است/ رشد 28 درصدي اعتبارات عمراني در سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۳ب.ظ)
استاندار لرستان: فقر مطالبه گري از موانع توسعه استان است/ رشد 28 درصدي اعتبارات عمراني در سال 94 موج - استاندار لرستان فقر مطالبه گري را از موانع توسعه استان برشمرد و گفت: متأسفانه در استان لرستان منافع شخصي را بر منافع عمومي ترجيح مي دهند.
به گزارش خبرنگار موج از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه شوراي اداري استانداري لرستان ضمن تقدير و تشکر از ستاد اسکان نوروزي استان لرستان با اشاره به کاهش 34 درصدي کاهش جرايم در ايام نوروز در استان لرستان، اظهار کرد: همچنين با کاهش 40 درصدي تلفات جاده اي در ايام نوروز در استان روبرو بوده ايم. وي ادامه داد: اقدامات خوبي در اين زمينه انجام شد که جا دارد از نيروهاي زحمت کش نيروي انتظامي تقدير و تشکر کنيم.
استاندار لرستان با اشاره به شعار امسال « دولت، ملت، همدلي، همزباني » گفت: اگر کارها را بر اساس اين شعار دنبال کنيم به اهدافمان خواهيم رسيد، شعار امسال را بايد سرلوحه کارمان قرار دهيم. بازوند افزود: تحقق اين شعار در بعد سياسي، اجتماعي باعث مي شود انتخابات خوبي با حفظ صيانت از رأي مردم برگزار شود و در بعد اقتصادي مي تواند منجر به توليدات، ثروت و رونق اقتصادي در کشور شود.
 



مديريت ارشد استان لرستان به پيروزي کشور ايران در مقابل قدرت دنيا در مذاکرات اخير اشاره کرد و گفت: مسلمانان دنبال بمب هسته اي نيستند.
اين مقام مسوول عنوان کرد: مقاومت و ايستادگي مردم ولايت مدار در مقابل تحريمها قابل تحسين است. استاندار لرستان گفت: تحريمها صادرات را در کشور با مشکل مواجه کرده است، به طوري که بيشتر توليدات براي صادرات از کشور خارج نمي شد. وي با بيان اينکه قدرت هاي دنيا مجبور شدند که بجاي زبان تحريم و تهديد، زبان تکريم را در پيش بگيرند، افزود: اين پيروزي ملت ايران مرهون خون شهداي دانشمند هسته اي است.
وي در ادامه به فعال شدن پروژه هاي راه آهن، آزاد راه، طرح توسعه فرودگاه، احداث و بهره برداري از چندين ايستگاه پمپاژ در سال 93 در استان اشاره کرد و گفت: قرارگاه خاتم الانبياء در استان يک ظرفيت است که بايد از توان اجرايي قرارگاه در ساخت پروژه هاي استان استفاده کنيم.
وي در ادامه از رشد بيش از 10 برابري اختصاص اعتبار از صندوق توسعه ملي به طرح هاي کشاورزي نسبت به سال قبل اشاره کرد افزود: احياي برخي صنايع راکد و تعطيل مانند مجتمع کشت و صنعت، جذب سرمايه گذار بيش از 400 ميليارد تومان در احداث مجتمع بزرگ کيو خرم آباد، تدوين سند اشتغال با برش شهرستان و سند چشم انداز افق 1404، خريداري و اختصاص يک هواپيما ويژه استان لرستان، رشد 13 برابري اعتبارات ماده 10 و 12بخشي از تلاش ها و موفقيت هاي استان در سال 93 بوده است.



بازوند در بخشي ديگر از سخنانش گفت: رشد 28 درصدي اعتبارات عمراني در سال 94 نسبت به سال 93 بسيار عالي بود و حاکي از نگاه ويژه دولت به استان است.
وي خاطر نشان کرد: استان لرستان با 28 درصد رشد در زمينه اعتبارات هزينه اي رتبه اول را در کشور کسب کرد. استاندار لرستان تصريح کرد: در سال گذشته 1006 ميليارد تومان اعتبار به استان اختصاص داه شد که 88 درصد آن تخصيص يافت.
وي با تأکيد بر اينکه استان لرستان با پول دولت توسعه نمي يابد گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد از ظرفيت سرمايه گذاران بخش خصوصي براي توسعه بهره گيرند.
بازوند فقر مطالبه گري را از موانع توسعه استان برشمرد و گفت: متأسفانه در استان لرستان منافع شخصي را بر منافع عمومي ترجيح مي دهند، به طور مثال لوله نفت که در استان لرستان عبور مي کند با وجود اينکه خسارت هاي زيادي براي استان برجاي گذاشته است، تاکنون هيچ گونه مطالبه اي در اين زمينه صورت نگرفته است.



وي کمبود اعتبارات هزينه اي را از مشکلات جدي در دستگاه هاي استان برشمرد و گفت: در سال گذشته بيشترين اعتبارت هزينه اي به لرستان اختصاص داه شده است، از 124 ميليارد تومان به 158 ميارد تومان افزايش داده شد که با رشد 27 درصدي مواجه بوديم. استاندار لرستان با اشاره به اينکه افزايش صادرات کالاهاي غيرنفتي از تأکيدات رئيس جمهور است، گفت: افزايش 280 ميليون دلار صادرات کالاهاي غيرنفتي از برنامه هاي در دست اقدام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن