تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798990496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف سليقه ها بايد با همفکري و همدلي کنار گذاشته شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۳۰ق.ظ)
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ اختلاف سليقه ها بايد با همفکري و همدلي کنار گذاشته شود موج - وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در سايه همدلي و همفکري بايد اختلاف سليقه ها را کنار بگذاريم و گامي مثبت براي پيشرفت کشور در تمامي عرصه برداريم.
به خبرگزاري موج، علي جنتي، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، در جلسه شوراي اداري شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به نام‌گذاري سال جاري به‌عنوان سال دولت و ملت؛ همدلي و هم‌زباني بيان کرد: تحقق اين مهم، کشور را به‌سوي رشد و تعالي سوق مي‌دهد.
وي با اشاره به جايگاه فرهنگي گيلان در کشور افزود: گيلان به لحاظ داشتن فرهيختگان، بسيار غني است و اين فرهيختگان گيلاني همچون پرفسور سميعي، مايه غرور ملت ايران محسوب شده که بايد آنها را حفظ کرد.
جنتي در اين زمينه خواستار تدوين و تهيه شناسنامه فرهنگي فرهيختگان گيلاني به‌صورت کتاب شد.
وي با اشاره به اينکه 72 هزار عنوان کتاب در سال جاري انتشاريافته که نسبت به سال 92 که 64 هزار بوده، هشت هزار عنوان رشد داشته است، اظهار داشت: اين امر نشان از آن دارد که سياست‌هاي فرهنگي دولت متفاوت با گذشته است تا فضاي بازي ايجاد شود که صاحبان انديشه و قلم، افکار خود را بيان کنند .
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي افزود: همچنين در حوزه مطبوعات و رسانه نيز شش هزار و 500 روزنامه، فصلنامه و ماهنامه در حال منتشر شدن است و در اين راستا در فضاي مجازي، سايت‌هاي بدون مجوز براي دريافت مجوز اقدام مي‌کنند.
جنتي در ادامه با اشاره قطع شدن بيمه خبرنگاران افزود: تمامي خبرگزاري‌ها و نشريه‌ها بايد خبرنگاران خود را بيمه کنند تا بتوانيم حق بيمه آنها را به نشريه و خبرگزاري تا دو سال آينده پرداخت کنيم.
جنتي همچنين با اشاره به اينکه در حوزه سينما رشد چشمگيري داشته‌ايم، افزود: فاخرترين اثر که فيلم سه ساعت و 10 دقيقه‌اي با عنوان محمد رسول‌الله (ص) است، امسال به اکران گذاشته مي‌شود.
وي افزود: اين اثر در طول 36 سال، فاخرترين اثر ازلحاظ فني و حرفه‌اي به‌حساب مي‌آيد.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خاطرنشان کرد: در 12 سال گذشته، مردم به خاطر تحريم‌ها دچار مشکلات فراوان بوده و بسياري از استعدادها و سرمايه‌ها که بايد جذب و استفاده مي‌شد، راکد ماند.
جنتي بابيان اينکه سياست دولت در 20 ماه گذشته کاهش تورم و رشد اقتصادي بوده، بيان کرد: دولت تلاش مي‌کند تورم را طي امسال به 14 درصد برساند.
وي اظهار کرد: همه تلاش مي‌کنيم رشد اقتصادي را به چهار درصد برسانيم و اين امر بايد در امسال محقق شود.
جنتي يکي از مشکلات مهم کشور را بيکاري عنوان کرد و افزود: تلاش دولت براي ايجاد اشتغال، دو چندان شده و به دنبال جذب سرمايه‌هاي بيروني هستيم.
وي با اشاره به اينکه اقتصاد ما داراي بيماري مزمني است که يک‌شبه حل نمي‌شود، اظهار کرد: بيکاري از اول انقلاب با شدت و ضعف وجود داشته که با برنامه‌ريزي درست و اصولي، مي‌توان کاهش داد.
وي بسياري از مشکلات به وجود آمده و معضلات اجتماعي را از بيکاري دانست و افزود: گسترش ارتباطات به‌ويژه در فضاي مجازي، باعث شده بسياري از سنت‌هاي بومي ما خدشه‌دار شود.
وي با تأکيد بر لزوم حفظ سنت ديني در جامعه افزود: فرهنگ ما با اسلام عجين شده و بايد سعي کنيم مانع از تغيير سبک زندگي اسلامي شويم.
نماينده شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شوراي اسلامي نيز در ادامه اين نشست اظهار کرد: صومعه‌سرا به نماد خدمت دولت تدبير و اميد تبديل‌شده و در سال گذشته، 180 ميليارد تومان اعتبار براي توسعه بخش‌هاي مختلف آن هزينه شده است.
حميدرضا خصوصي ثاني مردم صومعه‌سرا را مردمي همدل و هم‌زبان با دولت دانست و افزود: بارقه سفر دولت تدبير و اميد به روستاهاي محروم، رسيده و اثرات آن براي مردم قابل‌لمس است.
وي با اشاره به اينکه صومعه‌سرا قطب کشاورزي است، تأکيد کرد: اين شهرستان نيازمند فناوري‌هاي جديد براي توسعه زيرساخت‌هاي آن است.
فرماندار صومعه‌سرا نيز در اين نشست با اشاره به پيشينه فرهنگي و مذهبي و تاريخي صومعه‌سرا افزود: شناسنامه فرهنگي براي اين شهرستان در حال تدوين است.
حسين اسماعيل‌پور با اشاره به پيشينه علمي اين شهرستان افزود: صومعه‌سرا به‌عنوان شهري دانشگاهي، نيازمند توجه دولت است.
وي در ادامه به مواردي همچون گردشگري، تالاب، ظرفيت‌هاي کشاورزي و پروژه‌هاي در حال ساخت اشاره و اضافه کرد: براي تکميل پروژه‌ها، نيازمند توجه دولت هستيم.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي که به‌عنوان نماينده رئيس جمهوري به صومعه‌سرا آمده بود، پس از اداي احترام به مقام شامخ شهداي گران‌قدر اين شهرستان، از پروژه‌هاي چهارراه خاکيان و کنارگذر تولمات بازديد کرد.
شهرستان صومعه‌سرا در 25 کيلومتري غرب مرکز استان گيلان واقع است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن