تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804256092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کينه جويي مرد ۳ زنه به قتل برادر انجاميد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کينه جويي مرد ۳ زنه به قتل برادر انجاميد
کد خبر: ۴۹۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ - 15 April 2015


مرد ۳ زنه اي که دقايق اوليه بامداد روز گذشته، برادر بزرگ ترش را به دليل اختلافات قبلي، با ضربات مهلک خنجر به قتل رسانده بود، چند ساعت بعد از وقوع جنايت دستگير شد و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش خراسان، شب به نيمه نزديک مي شد که مرد ۴۲ ساله خنجري را زير لباس هايش پنهان کرد و به سمت پنجتن ۸۷ به راه افتاد.

همسر دوم اين مرد ۴۲ ساله در يکي از طبقات ساختماني زندگي مي کرد که برادرش نيز در آن منزل سکونت داشت.اما او مي دانست که همسرش در منزل حضور ندارد چرا که از چند روز قبل وي به خاطر اختلافات خانوادگي و با حالت قهر منزل را ترک کرده بود. مرد عصباني به منظور گرفتن زهرچشم از برادرش، قدم ها را تندتر کرد تا به محل سکونت برادرش رسيد. او سال گذشته به جرم درگيري با برادر ۵۲ ساله اش از سوي دادگاه به پرداخت ديه محکوم شده بود، اما کينه وي از برادرش زماني شدت گرفت که چند ساعت قبل برادر بزرگ تر وي به همراه يکي از ماموران انتظامي به منظور پيگيري پرونده قبلي و با دستور قضايي به منزل همسر ديگر او رفته بود.

مرد راننده پس از اطلاع از اين ماجرا، خشمگين شده بود و حالا به انتقامي خونين مي انديشيد. عقربه هاي ساعت نيمه شب را نشان مي داد که مرد عصباني با کليدي که در دست داشت وارد حياط منزل مسکوني در پنجتن ۸۷ شد و با فرياد برادرش را صدا کرد. اين فريادها در حالي سکوت نيمه شب را مي شکست که برادر وي به قصد قضاي حاجت از اتاق بيرون  آمده بود. پس از يک مشاجره لفظي ناگهان برق تيغه خنجر در فضاي تاريک منزل درخشيد و مرد ۴۲ ساله ۴ ضربه مهلک را به بدن برادرش وارد کرد و بلافاصله از محل گريخت. همسر و فرزند مرد مجروح با ديدن اين صحنه وحشتناک، پيکر نيمه جان او را به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد مشهد رساندند اما ديگر دير شده و او بر اثر شدت عوارض ناشي از اصابت خنجر جان باخته بود. دقايقي بعد بي سيم هاي پليس به کار افتاد و ماجراي اين جنايت هولناک از سوي ماموران کلانتري طبرسي شمالي به قاضي ويژه قتل عمد گزارش شد.

با توجه به اين ماجرا، قاضي «سيدجواد حسيني» در همان دقايق اوليه بامداد دستورات ويژه اي را براي شناسايي و دستگيري قاتل صادر کرد و بدين ترتيب گروهي از ماموران تجسس کلانتري وارد عمل شدند.

 فرزند مقتول که عامل جنايت را هنگام فرار ديده بود به مقام قضايي گفت: «آن مرد را از پشت سر ديدم اما شباهت بسياري به عمويم داشت!» با اين سرنخ، قاضي حسيني دستور تحقيق در اين باره را صادر کرد که مشخص شد برادر مقتول راننده کاميون است و ۲ زن ايراني و يک زن افغاني دارد.

در ادامه بررسي هاي ماموران، کاميوني که متهم رانندگي آن را بر عهده داشت در اطراف ميدان بار نوغان مشهد شناسايي شد، اما ماموران نتوانستند منزل محل سکونت او را پيدا کنند. اين گونه بود که با راهنمايي هاي مقام قضايي يکي از افسران تجسس کلانتري تا سپيده دم در کنار کاميون مخفي شد و به محض اين که مرد ۴۲ ساله اوايل صبح براي روشن کردن کاميون سوار آن شد ناگهان حلقه هاي قانون بر دستانش گره خورد. اما او ارتکاب هرگونه جنايتي را انکار کرد و مدعي شد شب هنگام به منزل محل سکونت برادرم رفتم، اما پسر او قصد داشت با چاقو مرا بزند که من کنار رفتم و ناگهان ضربه چاقو به پدرش اصابت کرد.

گزارش خراسان حاکي است: بدين ترتيب قاضي سيدجواد حسيني، با صدور قرار قانوني متهم را در اختيار کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي قرار داد تا به صورت تخصصي و فني مورد بازجويي قرار گيرد

مرد ۴۲ ساله که در برابر سوالات تخصصي کارآگاهان چاره اي جز بيان حقيقت نداشت به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: با برادرم اختلاف داشتم، اما او دوبار، با مامور انتظامي براي دستگيري من آمده و فحاشي کرده بود!!

بنابراين گزارش در پي اعتراف صريح متهم، مقام قضايي در حالي دستورات ديگري را براي تحقيقات بيشتر در اين باره صادر کرد که خنجر خون آلود نيز داخل کيسه اي در کاميون متهم کشف شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن