تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798607072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها ۵ فرودگاه کشور سود ده هستند/ دلايل ادامه فعاليت فرودگاه‌هاي زيان‌ده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۳۲ق.ظ)
تنها ۵ فرودگاه کشور سود ده هستند/ دلايل ادامه فعاليت فرودگاه‌هاي زيان‌ده موج - مشاور مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور در امور فرودگاه‌ها با بيان اينکه تاثير فرودگاه در رشد توليد ناخالص داخلي (GDP) يک امر ثابت شده است، گفت: شرکت فرودگاه‌هاي کشور بار زيان‌ده بودن فرودگاه‌هايي را که اقتصادي نيستند به دوش کشيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين اسفندياري، مشاور مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور، درباره توجيه وجود فرودگاه‌هاي زيان‌ده در کشور با بيان اينکه از بين ۵۴ فرودگاه کشور تنها چهار تا پنج فرودگاه سود ده هستند، گفت: گرچه بسياري از فرودگاه‌هاي کشور از منظر درآمد و هزينه‌ زيان‌ده هستند، اما؛ در تمامي کشورهاي دنيا فرودگاه يک عامل توسعه اقتصادي مناطق کم‌برخوردار محسوب مي‌شود و براي اينکه مراکز استان‌ها و شهرهاي مهم از فعاليت‌هاي اقتصادي برخوردار باشند، منابع لازم براي احداث و اداره اين فرودگاه‌ها از طرف دولت‌ها تامين مي‌شود تا فرودگاه فعال باشد و از کنار آن فعاليت اقتصادي منطقه رونق پيدا کند.
وي با بيان اينکه تاثير فرودگاه در رشد توليد ناخالص داخلي (GDP)يک امر ثابت شده است، افزود: شرکت فرودگاه‌هاي کشور بار زيان‌ده بودن فرودگاه‌هايي که اقتصادي نيستند را به دوش کشيده است.
مشاور مدير عامل در امور فرودگاه‌ها با تاکيد بر اينکه توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، علمي و گردشگري توجيهي براي وجود فرودگاه‌هاي زيان‌ده در مراکز استان يا مراکز مهم است، گفت: در بخش کلان مديريتي بايد به منظور جبران زيان‌ اين فرودگاه‌ها، براي شرکت فرودگاه‌هاي کشور تامين اعتبار شود.
اسفندياري تاکيد کرد: شرکت فرودگاه‌هاي کشور تلاش مي‌کند تا فرودگاه‌هايي را که در مراکز استان و مناطق مهم زيان ده هستند عملياتي نگه دارد تا ساير بخش‌ها از عملياتي بودن فرودگاه بهره‌مند شوند.
وي ادامه داد: براي اقتصادي کردن فرودگاه‌ها مسئولان مختلف از جمله مديران فرودگاهي، مسوولان بخش‌هاي گردشگري، استانداران و ساير دستگاه‌هاي ذيربط در امور فرودگاهي بايد هماهنگ باشند تا از طرح‌هايي در زمينه‌هاي توسعه گردشگري و حمل‌و‌نقل هوايي برخوردار شوند.
مشاور مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور، کمبود ناوگان مناسب را يکي از اصلي‌ترين عوامل غيراقتصادي بودن فرودگاه‌ها دانست و گفت: ناوگان بدنه باريک در کشور بسيار محدود است، اما؛ يکي از راه‌هاي فعال کردن فرودگاه‌هاي کوچک افزايش ناوگان بدنه باريک است؛ چراکه فعاليت ناوگان پهن پيکر و بدنه متوسط براي فرودگاه‌هاي کوچک و کم‌مسافر صرفه اقتصادي ندارد.
وي يکي از راه‌هاي فعال کردن فرودگاه‌هاي کوچک را استفاده از هواپيماهاي کوچک (۳۰ تا ۵۰ نفره) دانست و گفت: از طريق اين هواپيماها امکان جابجايي بيشتر مسافران بين فرودگاه‌هاي شهرستان‌ها با فرودگاه‌هاي مراکز استان‌ها و پس از آن ارتباط بين فرودگاه‌هاي مراکز استان‌ها با فرودگاه‌هاي اصلي کشور برقرار مي‌شود؛ در اين شرايط مسافران مناطق کم جمعيت‌تر مي‌توانند به راحتي بين فرودگاه‌هاي اصلي کشور جابجا شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن