تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798571328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه ما در بنياد شهيد و امور ايثارگران سفير فرهنگي باشيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۵۱ب.ظ)
حجت الاسلام و المسلمين شهيدي: همه ما در بنياد شهيد و امور ايثارگران سفير فرهنگي باشيم موج - نماينده ولي فقيه، معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران با تأکيد بر اينکه همه ما در بنياد بايد سفير فرهنگي باشيم، گفت: بقاي ما، انقلاب اسلامي و همه هستي ما به ايثار و شهادت بستگي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي در مراسم تجليل و تقدير از خادمان جامعه ايثارگري فعال در برگزاري هر چه باشکوه‌تر روز بزرگداشت شهدا که روز سه‌شنبه، 25 فروردين‌ 94 در سالن جلسات حوزه رياست برگزار شد، گفت: نشر فرهنگ ايثار و شهادت يکي از ارکان چهارگانه بنياد است که در اساسنامه آن آمده است.
نماينده ولي‌فقيه در بنياد با اشاره به تصميمات اتخاذشده از زمان ورود به بنياد براي پررنگ کردن روز بزرگداشت شهدا و سفارش مقام معظم رهبري در برجسته‌تر کردن اين روز و نشر فرهنگ ايثار و شهادت، گفت: طرح سپاس بر همين اساس و براي تشکر از خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران شکل‌گرفته است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي با اشاره به سخنان رهبر کبير انقلاب اسلامي در مورد اطلاع‌رساني به مردم در خصوص فعاليت‌هاي انجام‌شده، اظهار داشت: ما تصميم گرفتيم برنامه‌هاي نشر فرهنگ ايثار و شهادت و 22 اسفند به‌عنوان سالروز تأسيس بنياد به‌فرمان امام (ره) و روز بزرگداشت شهدا را به‌عنوان ستون و شاخصي قرار داده و به‌عنوان خدمت‌رساني و فعاليت‌هاي بنياد به مردم معرفي کنيم.
رئيس بنياد گفت: در 22 اسفند سال 92 با توجه به کمبود وقت، کارهايي انجام شد که شناخت مردم از روز شهيد از يک درصد به 17 درصد رسيد. در سال 93 نيز ستادي تشکيل شد تا با برنامه‌ريزي براي اين روز بتوانيم روز شهيد را به يک روز تبليغي و پيام‌رساني به مردم در خصوص معرفي شهدا و بسط و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت تبديل کنيم.
وي با اشاره به اينکه پس از برگزاري برنامه‌هاي روز شهيد سال 93، مورد لطف و عنايت رهبري قرارگرفته‌ايم، گفت: با انجام برنامه‌هاي نو در روز شهيد اين برنامه‌ها موردنظر مقام معظم رهبري قرار گرفت و ايشان به بنده فرمودند «کار خوبي انجام داده‌ايد، خدا به همه‌تان اجر دهد». ازآنجايي‌که اين نگاه براي ما بسيار پرارزش بود، لازم ديديم ما نيز از شما که دست‌اندرکاران اجراي اين برنامه‌ها بوديد تقدير کنيم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين شهيدي تأکيد کرد: برنامه‌ريزي براي روز شهيد 94 بايد هرچه سريع‌تر آغاز شود و اين ستاد به فعاليت خود ادامه دهد. معاونت فرهنگي بنياد نيز مي‌تواند براي ساير برنامه‌هاي خود از نظرات نو و ابداعي اين ستاد استفاده کند.
رييس بنياد اظهار داشت: يکي از اولويت‌هاي ما در سال 94 مسئله فرهنگ ايثار و شهادت است، چون اين فرهنگ، فرهنگ امام حسين (ع) است و فرهنگ ايشان پس از هزار و 400 سال اسلام و شيعه را زنده نگه‌داشته است. ما نيز در اصل به فرهنگ ايثار امام حسين (ع) و رهروان او خدمت مي‌کنيم؛ اگر ما در صدر اسلام هزينه‌هاي بسياري داديم امروز هزاران شهيد و ايثارگر داريم و همه ملت ما در فداکاري و ايثار ابوذر، سلمان و عمار هستند.
نماينده ولي‌فقيه در بنياد با اشاره به اينکه دبيرخانه فرهنگ ايثار و شهادت تشکيل‌شده است، گفت: همه ما در بنياد بايد يک سفير فرهنگي باشيم تا بتوانيم قدم‌هاي مثبتي در راه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برداريم، چراکه بقاي ما، انقلاب و همه هستي ما به ايثار و شهادت بستگي دارد.
رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: شهدا و ايثارگران رفتند و فداکاري کردند، ما نيز اگر رسالت خود را به‌درستي انجام دهيم کاري کمتر از کار آن‌ها انجام نداده‌ايم، پس امروز وظيفه ما تأمين پشت جبهه و رسيدن به هدف آن‌ها در حوزه ايثار و شهادت است.
لازم به ذکر است حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدعلي شهيدي در پايان اين مراسم که با حضور سردار انصاري، قائم‌مقام بنياد، معاونان و جمعي از کارکنان بنياد برگزار شد، از خادمان جامعه ايثارگري که در برگزاري هرچه باشکوه‌تر مراسم روز بزرگداشت شهدا فعاليت داشتند تجليل و تقدير کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن