تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به خدايى كه جانم در اختيار اوست، وارد بهشت نمى شويد مگر مؤمن شويد و مؤمن نمى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806558945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: کاهش قيمت بليت استاديوم ها در دستور کار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۲۲ب.ظ)
هفته آينده با استراليا خواهر خواندگي امضا مي کنيم تاج: کاهش قيمت بليت استاديوم ها در دستور کار است موج - رييس سازمان ليگ حرفه اي گفت: هفته آينده بعد از ژاپن با استراليا قرارداد خواهرخواندگي امضا مي کنيم و کاهش قيمت بليت ها را در هيات رييسه سازمان ليگ در دستور کار قرار داده ايم.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج،مهدي تاج پس از پايان جلسه هم انديشي مديران ليگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:ما قبل از پايان ليگ بايد فکري درباره سقف بودجه باشگاه ها مي کرديم. همه اينها تحت عنوان اقتصاد مقاومتي به باشگاه ها مطرح شد. گفتيم نقطه نظرات خودرا در باره موضوعات بگوييد تا اگر چيزي را تصويب کرديم باشگاهي نگويد نظر ما چيز يديگري بود. ما آمار قرارداد بازيکنان و دريافتي شان را در آورديم. بازيکني هست 418 ميليون تومان گرفته اما 118 دقيقه بازي کرده. بعضي بازيکنان 2000 دقيقه بازي کردند اما کمتر پول گرفتند.
وي ادامه داد:بازيکن خارجي را آورده اند که همان ابتداي کار مينيسکش پاره بوده است. در اقتصاد مقاومتي بايد درست هزينه شود. بازيکني بيايد که براي خودمان و هواداران منفعت داشته باشد. بازيکن خارجي بيايد که حتما در زمين باشد. چرا بايد بازيکني بيايد ارز بگيرد و امکانات دريافت کند اما روي نيمکت بنشيند. آمار همه بازيکنان را درآورديم. اگر نام ببريم مي شود حاشيه. اين آمار را استخراج کرده ايم.
رييس سازمان ليگ درباره واکنش باشگاهها به اين نشست بيان داشت:خيلي از باشگاه ها تشکر کردند. هفته آينده با استراليا خواهر خوانده مي شويم. با ژاپن هم اين کار را کرديم. 4 مدرس جهاني به همه بخش ها آموزش مي دهند و همه بايد شرکت کنند. بعد از آن بازيکن ژاپني در ليگ ما خارجي محسوب نمي شود و برعکس. همه مراحل با استراليا را هم طي کرده ايم. توجه و رعايت استاندارد سلامت بازيکنان را مورد بحث قرار داديم. بحث ممنوعيت بازيکن خارجي براي ليگ دسته اول مورد بحث قرار گرفت. بودجه باشگاه ها را اول بايد از مديران عامل سوال کرد چون بودجه باشگاه بايد مشخص باشد. به همين خاطر به سازمان ليگ و AFC اعلام شود. نبايد مغايرتي باشد بين بودجه اي که به ما اعلام مي کنند و هزينه هايي که بايد مطابق آن شده باشد.
وي ادامه داد:بحث ديگري که مطرح شد، درباره همکاري با تيم هاي ملي، سازماندهي تيم هاي پايه و اينکه مسابقات کشور را در سال آينده تغيير ريشه اي دهيم. من آماري دارم که به دلايلي درباره تيم هاي پايه نمي گويم. تيم هاي پايه بايد به صورت منطقه اي مسابقات خود را برگزار کنند.
تاج افزود: آکادمي فوتبال، دانش افزايي و به روز رساني اطلاعات مربيان است و خود سرمربي با پول خودش و نه با پول باشگاه بايد به استانداردها برسد. درباره البسه داخلي پيشنهادهايي به باشگاه ها داديم. پيش بيني اردو هاي پيش فصل و وسط فصل در داخل کشور را کرديم. در غير اينصورت بايد شوراي برون مرزي بايد اجازه برخي اردو ها را بدهد. فقط بايد باشگاه ها از آژانس هاي مجوز دار بازيکن بگيرند. بايد دلال ها از بين برود. طرح جامع خصوصي سازي باشگاه ها را بررسي کرديم. راجع به تلويزيون هم نامه شوراي امنيت کشور مطرح شد. اين شورا از صدا و سيما خواسته بر طبق 7 آبان هيات وزيران مبالغ باشگاه ها پرداخت شود. معاون مالي صدا و سيما و سازمان ليگ با 30 درصد افزايش مصوبه را اجرايي کرده و پول باشگاه ها را پرداخت کنند. حالا که شوراي امنيت ورود کرده اميدواريم شرايط به خوبي پيش برود.
رييس سازمان ليگ همچنين گفت: استمرار بازيکنان زير 23، 24 سال را تاکيد کرديم. بحث توليد محصولات ورزشي را مطرح کرديم.
تاج در اين قسمت طوماري را نشان داد که مديران باشگاه ها آن را امضا کرده اند که از سرافراز درخواست کردند اين پول پرداخت شود. وي گفت: باشگاه ها همه بدهکارند. به آژانس ها، مربي و ... بدهکارند. خيلي هايشان نمي توانند بليت تهيه کنند. تو جام باشگاه هاي آسيا مشکل داريم. بحث سامان دهي تيم هاي پايه و نونهالان را به شکل جدي عمل مي کنيم. از دوستان خواستيم بحث خود درباره جوانگرايي و تيم هاي پايه به ما بدهند که اگر برنامه و دستور الزاماتي داديم مورد اعتراض صورت نگيرد.
وي درباره حضور نماينده وزارت ورزش عنوان کرد: توضيحي به آقاي حسني خو داديم. درباره دلالي و يکسري مسائل اينچنيني صحبت شد. صحبتي درباره بازيکنان سرباز باشگاه ها داشتيم. درباره باشگاه هايي که بازيکن پرورش مي دهند اما به دليل مشکل سربازي باشگاه سودي نمي کند. با باران چشمه صحبت کرديم تا باشگاه هايي مثل فولاد و تراکتورسازي متضرر نشوند. بحثي که مطرح شد اين بود که تراکتورسازي هم بتواند از سربازان خود استفاده کند چون ليگ قهرمانان آسيا هم بحث ملي است. اميدوارم حداقل 3 تيم ما به مرحله بعد صعود کند. هرچند که تيم هاي حريف بازيکناني دارند که قيمت 3 تايشان اندازه کل بودجه باشگاه هاي ما است و اين نابرابر است.
تاج درباره احتمال کاهش قيمت بليت ها افزود: امروز درباره قيمت بليت ها صحبت و قرار بر شد تفکري انجام شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن