تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرامش و امنيت امروز جامعه ما ثمره خون پاک شهداست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱۰:۲۳ق.ظ)
آرامش و امنيت امروز جامعه ما ثمره خون پاک شهداست موج - مدير عامل شرکت گاز زنجان امنيت و آرامش امروز را ثمره رشادت‌ها و جان‌فشاني‌هاي جواناني دانست و افزود: شهدا با‌ بصيرت و آگاهي راه امامت و ولايت را پيموده و در اين مسير شهادت را مقدم بر حيات مادي دانسته‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد سعيد عسگريان، مدير عامل شرکت گاز استان زنجان، در ديدار با خانواده معظم شهيدان حسن و محسن موسوي نژاد، از شهداي منتسب به کارکنان گاز زنجان که به‌منظور تکريم از مادران و همسران شهدا برگزار شد، اظهار کرد: خون پاک شهيدان موجب بيمه انقلاب و کشور عزيزمان شده است.
وي با اشاره به جايگاه والاي مادران شهدا در تربيت فرزندان خويش عنوان کرد: شهداي گران‌قدر انقلاب اسلامي در دامان پاک پدران و مادراني پرورش‌ يافته‌اند که دل در گرو اهل‌ بيت (ع) داشته و با تربيت الهي و اعتقادي مردان سرافرازي را تقديم انقلاب کرده‌اند.
عسگريان امنيت و آرامش امروز را ثمره رشادت‌ها و جان‌فشاني‌هاي جواناني دانست و افزود: شهدا با بصيرت و آگاهي راه امامت و ولايت را پيموده و در اين مسير شهادت را مقدم بر حيات مادي دانسته‌اند.
اين مسوول تصريح کرد: خانواده‌هاي معظم شهدا نشان دادند که مي‌توان فرزنداني را تقديم ميهن کرد که از آرمان‌هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي مردانه و با شهامت حفاظت و پاسداري کرد.
وي با تأکيد بر ضرورت ادامه راه شهدا، عنوان کرد: امروز خانواده بزرگوار شهدا، مسير انقلاب را با افتخار و سربلندي طي مي‌نمايند و ما نيز تلاش خواهيم کرد با بصيرت و آگاهي، حضور هميشگي در صحنه و با پيروي از منويات مقام عظمي ولايت حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، به‌عنوان سربازان اين نظام، ادامه‌ دهنده راه شهداي گران‌قدر باشيم.
شايان‌ ذکر است بسيجي 22 ساله؛ شهيد سيد حسن موسوي نژاد، از کارکنان شرکت گاز استان زنجان در منطقه عملياتي بانه و سپاهي 20 ساله شهيد سيد محسن موسوي نژاد با ترور در شهر زنجان درراه تلاش براي آزادسازي کشور از يوغ استعمار و ابرقدرت‌هاي جهان به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن