تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820474896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأسي از سيره شهدا و فرامين رهبري براي مقابله با دشمن ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۴ (۱:۵۲ق.ظ)
تأسي از سيره شهدا و فرامين رهبري براي مقابله با دشمن ضروري است موج - رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران گناباد گفت: براي مقابله با دسيسه‌هاي دشمن به تاسي از سيره شهدا و پيروي از فرامين مقام معظم رهبري نياز داريم.
به گزارش خبرگزاري موج، همزمان با هفته گراميداشت مقام زن همايش جشن ميلاد کوثر با حضور همسران شهدا و ايثارگران در گناباد برگزار شد.
جواد حامد زاده رئيس بنياد گناباد نيز در اين مراسم اظهار داشت: امروز به خاطر تبليغات منفي دشمن، برخي از خانواده‌ها از درون متلاشي‌شده‌اند، بي‌بندوباري در بين بعضي از خانواده‌ها رواج پيداکرده و شبکه‌هاي اجتماعي گوشي‌هاي همراه نيز مزيد بر علت شده است در اين شرايط خانواده‌ها بايد مراقب باشند و با تأسي از سيره شهداي عزيز و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در جهت مقابله با تهديدات دشمن حرکت کنند.
همچنين حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدرضا رحماني رئيس سازمان تبليغات اسلامي شهرستان گناباد در جمع اين همسران ايثارگر، گفت: امروز استکبار جهاني در رأس آنان آمريکا درصدد است پايه‌هاي خانواده‌ها را در ايران متزلزل سازد.
وي بابيان اينکه تحکيم خانواده باعث پيشرفت و موفقيت است، افزود: اگر بتوانيم پايه‌هاي خانواده را محکم‌تر و عشق و محبت و عاطفه و اخلاق و پاکي و صداقت را در خانواده حاکم کنيم مي‌توانيم در مقابله با اين توطئه دشمن موفق باشيم.
در پايان اين مراسم که همراه با جشن و سرور بود از همسران شهداي حاضر در همايش توسط مسئولين تکريم و تجليل به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن