تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت شناسایی توان نهفته زنان روستایی در بخش کشاورزی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ضرورت شناسایی توان نهفته زنان روستایی در بخش کشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان شناسایی توان نهفته زنان روستایی در بخش کشاورزی و توانمندسازی آنها را امری ضروری در این بخش ارزیابی کرد.
      سید حسن میرعماد در آیین تجلیل از زنان جهادکشاورزی استان که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)،گرامی داشت مقام مادر و روز زن، باحضور رئیس سازمان، معاونان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سمنان برگزار شد با اشاره به فرموده حضرت رسول اکرم (ص) در خصوص حضرت فاطمه زهرا که وی را سیده و سرور زنان جهان و عالمیان دانستند، بهره مندی از سیره آن بانوی بزرگوار را بر همه بانوان فرض دانست.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: حال که حضرت فاطمه زهرا (س) سرور زنان عالم است پس تامل در زندگی و الگو گرفتن از آن بانوی اسوه بسیار با ارزش است.
وی افزود: کمیسیون امور بانون باید به عنوان یک اتاق فکر برای سازمان عمل کند و در حوزه توانمند سازی زنان روستایی فعال در بخش کشاورزی کارهای متنوعی انجام دهد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان بیان کرد: با توجه به نقش و اثرگذاری زنان روستایی در پیشبرد اهداف بخش کشاورزی لازم است توان نهفته بانوان روستایی شناسایی و از طریق انتخاب چندین مکان در استان به صورت پایلوت ، با شروع کار عملیاتی توانمندی زنان در این حوزه مورد توجه جدی قرار گیرد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهادکشاورزی استان نیز گفت: قدردان نظام جمهوری اسلامی هستیم که فرصت مناسبی برای بروز استعداد های بانوان در اختیار آن ها قرار داد.
حجت الاسلام غلامرضا میرزائیان افزود: ارادت به خاندان عصمت و طهارت،باید عملی باشد و آن سنخیت داشتن زندگی انسان و پیروی از سیره و روش آن بزرگواران است.
وی ادامه داد: امروز لازم است مراقب آسیب های فراروی زنان ایران اسلامی باشیم و از کنار آن بی تفاوت گذر نکنیم.
وی با بیان اینکه تجلیل از بانوان در مناسب های خاص نیمی از راه است و مابقی باید بینیم که در زندگی چقدر پیرو حضرت فاطمه هستیم اظهار کرد: باید پوشش ،اخلاق و رفتار، گفتگو با دیگران، حضور در مجالس و محیط کاری نیز نشات گرفته از رفتار و سیره آن بانوی اسوه باشد.
همچنین مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برگزاری 17 دوره آموزشی و کارگاه ترویجی برای بهره برداران بخش کشاورزی در ماه گذشته خبر داد.
علی مومن گفت: این جلسات آموزشی و کارگاه های ترویجی در قالب سایت های کانون یاد گیری در سطح شهرستان ها و با موضوعات عملیات زمستانه در مزارع و باغ ها ،هرس درختان ، برنامه انتقال یافته ها ، تغذیه طیور ، موضوعات مرتبط با مراحل داشت گندم ، بهداشت شیر خام و کالیبراسیون سمپاش برگزار شد.
وی افزود: در این برنامه های آموزشی ترویجی که بازدید از اجرای طرح های آبیاری تحت فشار و مزارع نمایشی نیز جزو برنامه های اجرایی در حجم 375 نفر روز  کار آموزشی انجام شد.
مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان یادآوری کرد: اقدام برای اجرای مرحله دوم دوره آموزشی گندم برای بهره برداران و کارشناسان ، ایجاد سایت های الگویی و کانون های یاد گیری با اولویت محصول گندم ، تهیه برنامه های رادیو و تلویزیونی ،معرفی 45 نفر از زنان تولید کننده بخش برای برخورداری از طرح توانمند سازی زنان در تولید محصول سالم، اقدام برای جذب و به کارگیری سربازان سازندگی از دیگر اقدامات انجام شده یک ماهه این مدیریت بوده است.





تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن