تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803036066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تدريس فوريت‌هاي پزشکي به دانشگاه هلال احمر مي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ فروردين ۱۳۹۴ (۲۱:۲۷ب.ظ)
تدريس فوريت‌هاي پزشکي به دانشگاه هلال احمر مي‌آيد موج- رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر ضمن ارائه توضيحاتي در خصوص هم‌افزايي همکاري‌هاي امداد و نجات هلال احمر با اورژانس کشور، از اقدامات در دست انجام براي تشکيل تيم‌هاي واکنش سريع خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر ناصر چرخ‌ساز، در مورد آخرين وضعيت هم‌افزايي اورژانس با سازمان امداد و نجات، با تأکيد دوباره بر اين که قرار نيست هيچ ادغامي ميان سازمان امداد و نجات هلال‌احمر و اورژانس صورت گيرد، گفت: مجموعه هلال‌احمر يک مجموعه جهاني خيريه است و وظيفه امداد و نجات را بر عهده دارد.
چرخ‌ساز بابيان اين که وزارت بهداشت رويکردي دولتي دارد، به تمايل اين وزارتخانه براي کاهش تصدي‌گري اشاره و اظهارکرد: به دليل وجود اين تمايل در وزارت بهداشت ممکن است بتوانيم برخي مسؤوليت‌ها را براي مجموعه وزارت بهداشت انجام دهيم.
وي با تأکيد بر اين که نياز وزارت بهداشت و امداد و نجات نسبت به هم‌افزايي و هماهنگي در برخي بخش‌ها دليل بر ادغام دو مجموعه نيست، به برخي از اين بخش‌ها اشاره کرد و افزود: در زمينه‌هايي مثل اورژانس پيش بيمارستاني با وزارت بهداشت همکاري مي‌کنيم. براي مثال اين همکاري‌ها در انتقال مصدومين هوايي، استفاده از بالگردهاي هلال‌احمر و استفاده از پايگاه‌هاي امداد نجات در انتقال مصدومان و بيماران مختلف صورت مي‌گيرد.
رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر در بخش ديگري از صحبت‌هايش با تأييد برخي گفته‌ها مبني بر عدم پذيرش مصدومين امداد و نجات تا چندي پيش از سوي برخي بيمارستان‌هاي وزارت بهداشت، گفت: خوشبختانه اين موضوع حل‌شده است و وزير بهداشت نيز در اين راستا تأکيد داشتند که هيچ تفاوتي ميان هلال‌احمر و اورژانس وجود ندارد و قرار نيست به اين دلايل مصدومين ترافيکي صدمه ببينند.
چرخ‌ساز با اشاره به اقدامات و همکاري‌ها با وزارت بهداشت به‌ ويژه اورژانس، گفت: بر اين اساس قرار بر اين شد که بخشي از آموزش‌هاي فوريت‌هاي پزشکي به‌طور مستقل در دانشگاه‌هاي علمي- کاربردي هلال‌احمر تدريس شود.
رئيس سازمان امداد و نجات در ادامه صحبت‌هايش دانش‌محور کردن سازمان امداد و نجات و همچنين تشکيل تيم‌هاي واکنش سريع در سراسر کشور را از مهم‌ترين برنامه‌هاي سازمان امداد و نجات در سال جاري خواند و افزود: به‌طورجدي و قوي بحث تشکيل تيم‌هاي واکنش سريع را دنبال مي‌کنيم.
رئيس سازمان امداد و نجات تأکيدکرد: در حال حاضر تيم‌هاي ما به‌صورت ابتدايي و پراکنده‌اند؛ به اين صورت که در هراستاني چند نفر که آموزش‌هاي واکنش سريع را دريافت کرده‌اند، حضور دارند. ما در سازمان امداد و نجات تصميم داريم که تيم توانمندي را در سراسر کشور تشکيل دهيم. يعني در ابتداي کار و مرحله اول حدود ۳۰۰ نفر را جذب کرده و با ارائه آموزش‌هاي لازم، اين تعداد کاملاً آمادگي پاسخگويي به يک مخاطره بزرگ را داشته باشند.
وي درخصوص شرح وظايف اين افراد نيز گفت: اين افراد به اين صورت انجام‌وظيفه مي‌کنند که در مخاطرات بتوانند تا رسيدن تيم بعدي، عمليات موردنياز را انجام دهند. مجدداً تأکيد مي‌کنم که در مرحله اوليه تشکيل اين تيم، جذب ۳۰۰ نفر را مدنظر داريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن