تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815267797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاخیر دوساعتی شهاب مرادی برای رفتن به جلسه تودیعش: دوست ندارم به مجلس بروم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تاخیر دوساعتی شهاب مرادی برای رفتن به جلسه تودیعش: دوست ندارم به مجلس بروم
رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: شایعاتی که در خصوص استعفای من از این سمت برای حضور در انتخابات مجلس است را رد می کنم.
آفتاب : حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری که تنها یک سال و دو ماه از دوران مدیریتش گذشته بود در حاشیه مراسم تودیع و معارفه خود گفت: اخباری که در خصوص حضور من در انتخابات مجلس است را تکذیب می کنم و علاقه ای به حضور در هیچ انتخاباتی را ندارم.

او ادامه داد: این را در سال گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کردم که قصد ورود به مجلس را ندارم، هر چند نمایندگان مجلس زحمت می کشند و شغلشان قابل تقدیر است.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل تغییر شما اختلاف نظر با شهردار تهران بوده است، گفت: این را باید شهردار بگوید و من گفتگویی در این رابطه نمی کنم و در این خصوص مطلبی در اینستاگرام خود نوشته ام.

مراسم تودیع و معارفه شهاب مرادی ساعت ۶ صبح در تالار ایران زمین بدون حضور خبرنگاران و در حاشیه نشست فصلی مدیران شهرداری برگزار شد.

شهاب مرادی ساعت ۷:۴۵ به مراسم آمد و دلیل تاخیر یک ساعت و ۴۵ دقیقه ای خود را تعدد افرادی که قرار بوده در این جلسه تودیع و معارفه شوند، دانست.

در ابتدای این جلسه، محمود صلاحی معاون برنامه ریزی شهردار تهران قبل از حضور مرادی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری معارفه شد و امانی جایگزین وی در معاونت برنامه ریزی شد.

صلاحی در این جلسه گزارشی در خصوص عملکرد مالی شهرداری در سال ۹۳ ارائه کرد و توضیحاتی در خصوص بودجه ۹۴ شهرداری و برنامه پنجساله دوم شهرداری داد.




تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن