تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806612011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پول‌پوزیشن شانگهای از آن همیلتون شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فرمول یک:
پول‌پوزیشن شانگهای از آن همیلتون شد
در سومین رقابت فصل برای کسب رده اول در استارت، لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس توانست در شانگهای پول‌پوزیشن را از آن خود سازد.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران همیلتون با ثبت زمان ۱.۳۵.۷۸۲ در مرحله آخر زمانگیری، سریعترین تایم رقابت را زد و بدین ترتیب به عنوان مالک رده اول در استارت مرسدس خود را در پول‌پوزیشن پارک کرد.


با اینکه همیلتون در مرحله آخر زمانگیری یکبار دیگر هم سعی کرد زمان بهتری ثبت کند، اما تایم دفعه اول او به اندازه‌ای خوب بود که کسی نتواند موقعیت او در استارت را تهدید کند. بدین ترتیب، همیلتون برای سومین بار پیاپی در این فصل و برای سومین بار مداوم در شانگهای رده اول در استارت را بدست آورد.


نیکو روزبرگ دیگر راننده مرسدس هم با اینکه توانست در مرتبه دوم حضورش در Q3 تایم بهتری ثبت کند، اما این زمان برای شکست دادن لوئیس همیتون کافی نبود. این راننده آلمانی با اختلاف اندکی از هم تیمی خود در رده دوم قرار گرفت و فردا از خط اول مسابقه را آغاز می‌کند.


سباستین فتل راننده تیم فراری و برنده رقابت قبلی در مالزی در سریعترین زمان خود موفق شد در رده سوم این تایمگیری حضور داشته باشد. فتل با اینکه در مکان سوم فراری خود را پارک کرد، اما اختلاف زمانی او با همیلتون ۰.۹ ثانیه بود.


در آخرین مرحله به غیر از مرسدس‌ها، ویلیامزها هم بسیار سریع دیده می‌شدند. با اینکه فلیپه ماسا تا رده سوم در جدول زمان‌های تایمکیری بالا آمده بود، اما این رده را به فتل واگذار کرد تا فردا از مکان چهارم مسابقه خود را آغاز کند. والتری بوتاس هم تیمی او هم با اختلاف ۰.۲ ثانیه در رده پنجم دیده شد.


کیمی رایکونن دیگر راننده فراری نتوانست مانند فتل تایم خود را بهتر کند و در رده ششم جدول زمانگیری باقی ماند.
دنیل ریکاردو تنها راننده‌ای بود که توانست ردبول را به مرحله آخر زمانگیری برساند. این راننده استرالیایی RB11 خود را در رده هفتم پارک کرد و رومین گروژان از لوتوس او را در رده هشتم تعقیب کرد.


سائوبر هم که آخرین بار با هر دو اتومبیل خود در گرندپری آمریکا ۲۰۱۳ در مرحله آخر زمانگیری دیده شده بود، در شانگهای اتومبیل‌های خود را در رده‌های نهم و دهم قرار داد.


پاستور مالدونادو راننده دیگر تیم لوتوس در رده یازدهم حذف شد و با اختلاف اندکی شانس حضور داشتن در مرحله آخر زمانگیری را از دست داد. او را دنی کیات از ردبول در رده دوازدهم تعقیب کرد و مکس فرشتاپن و کارلوس ساینز رانندگان تازه وارد توروروسو هم در رده‌های سیزدهم و چهاردهم قرار گرفتند.


سرجیو پرز راننده تیم فورس‌ایندیا با اینکه در مرحله اول زمانگیری یکی از رانندگان سریع در شانگهای بود، اما در مرحله دوم تبدیل به کندترین راننده شد و در رده پانزدهم باقی ماند. هم تیمی او نیکو هالکنبرگ هم در همان مرحله اول و در رده شانزدهم حذف شده بود.


مک‌لارن که با امیدهای فراوانی در این تایمگیری حضور داشت و آخر هفته تقریباً خوبی را پشت سر گذاشته بود، در نظر داشت تا به مرحله دوم زمانگیری برسد. اما باتن و آلونسو موفق به انجام این کار نشدند و این تیم باری دیگر در مرحله اول زمانگیری حذف شد.


 جنسون باتن در حالی در رده هفدهم حضور داشت که آلونسو باری دیگر در پس او و در رده هجدهم دیده شد. البته لازم به ذکر است که مک‌لارن‌ها تنها با اختلاف ۰.۲ ثانیه شانس حضور در مرحله دوم را از دست دادند و نسبت به سریع‌ترین زمان در مرحله اول تایمگیری ۱.۷ ثانیه کندتر بودند.


آخرین رده‌های این تایمگیری هم از آن رانندگان مانور ماروشا شد.





اخبار مرتبط

رضایت رانندگان سائوبر از تمرینات گرندپری چین
بررسی پیست شانگهای برای گرندپری چین
فورس‌ایندیا مجازات شد
هنوز نیمی از مسیر این کوه بلند را طی نکردیم




۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن