تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806667610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا: همانطور که نتانیاهو حق دارد از توافقنامه انتقاد کند ما هم حق داریم از توافقنامه دفاع کنیم/ معنی ندارد که ما به علت مخالفت های اسرائیل، استدلال خود را بیان نکنیم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آمریکا: همانطور که نتانیاهو حق دارد از توافقنامه انتقاد کند ما هم حق داریم از توافقنامه دفاع کنیم/ معنی ندارد که ما به علت مخالفت های اسرائیل، استدلال خود را بیان نکنیم
معاون مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به اختلاف نظر شدید دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی درمورد توافق هسته ای با ایران گفت: همانطور که نتانیاهو حق دارد از توافقنامه انتقاد کند ما نیز حق داریم از توافقنامه دفاع کنیم.
به گزارش نامه نیوز، بن رودز در ی نشست خبری خود که در حضور جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید در پاناما برگزار شده بود به پرسش های بسیار زیادی درباره ی گشایش در روابط آمریکا و کوبا پاسخ داد.
 
بن رودز در ادامه اذعان کرد سیاست آمریکا به جای آنکه کوبا را منزوی کند آمریکا را در حیاط خلوت خود در قاره ی آمریکا، منزوی کرده و این طی سالها رخ داده است.
 
خبرنگاری پرسید که آیا باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و رائول کاسترو رئیس جمهور کوبا در یک اتاق خواهند بود و احتمال دارد که با یکدیگر دست بدهند؟
 
بن رودز گفت: تنها رویدادی که این دو در آن حضور خواهند داشت مراسم آغازین اجلاس و ضیافت شام سران خواهد بود.احتمال دارد در این جلسات این دو یکدیگر را ببینند. من پیش بینی نمی کنم گفتگوی زیادی بین سران این دو کشور برگزار شود.
 
در ادامه خبرنگاری درباره ایران پرسید و گفت: در دو روز گذشته کاخ سفید پیامی توئیتری منتشر کرد که ظاهرا ریشه در نمودار مربوط به بمب اتم ایران می شود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشان داده بود. آیا به نظر شما این پیام توئیتری یک دیپلماسی کارآمد در قبال اسرائیل است؟
 
بن رودز در پاسخ گفت: پیش از همه باید بگویم که آمریکا و اسرائیل ائتلافی تزلزل ناپذیر دارند که ریشه در منافع و ارزش های مشترک دارد و تجلی آن در همکاری های امنیتی و دیپلماتیک در طیفی از موضوعات است. فکر نمی کنم بر کسی پوشیده باشد که آمریکا و اسرائیل اختلافات بسیار زیادی در مورد مذاکرات ایران داشته اند، در مورد توافق نخستین اختلاف نظر وجود داشت و در مورد این چارچوب توافقنامه نیز اختلاف وجود دارد.
 
وی افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل انتقاد بسیار شدیدی از این توافقنامه کرده است ، همانطور که اعضای دولت او نیز انتقاد کرده اند. این حق او است که انتقاد کند اما ما نیز دفاعیه های بسیار قوی را از این توافقنامه منتشر خواهیم کرد. معنی ندارد که ما به علت مخالفت هایی که دولت اسرائیل بیان کرده است، استدلال خود را بیان نکنیم !
 
او اضافه کرد: ما به صورت خصوصی نیز با اسرائیلی ها صحبت داشته ایم. واقعیت این است که اگر به نموداری که بنیامین نتانیاهو در سازمان ملل متحد نشان داده بود نگاه کنید می بینید که او درباره ی تجمع ذخایر اورانیوم غنی شده ی بیست درصدی صحبت کرده بود اما واقعیت این است که این ذخایر حتی با برداشتن نخستین گام توافق، از بین رفته است. ذخایر اورانیوم با درصد کم غنی شدگی نیز به طور کامل در چارچوب توافقنامه ی جامع ، تقریبا به طور کامل از بین خواهد رفت که نود و هفت درصد آن را شامل می شود.
 
معاون مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: فکر می کنم کسی نباید متعجب شود که آمریکا و اسرائیل با وجود ائتلاف بسیار قوی و دوستی قوی و همکاری زیاد در بسیاری از موضوعات، دیدگاههای خود را در مورد توافق ایران به صورت علنی بیان می کنند. ما استدلال خود را بیان می کنیم همانطور که نخست وزیر نتانیاهو نیز به طور مرتب دیدگاههای خود را بیان کرده است.


منبع: انتخاب


۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن