تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819505579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار منزل در سی‌سخت بدون خسارات جانی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انفجار منزل در سی‌سخت بدون خسارات جانی
فرماندار دنا گفت: حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر سی سخت مرکز این شهرستان خوشبختانه خسارات جانی دربر نداشته است.
کد خبر: ۴۸۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ - 10 April 2015



انفجار منزل در سی‌سخت بدون خسارات جانی
فرماندار دنا گفت: حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهر سی سخت مرکز این شهرستان خوشبختانه خسارات جانی دربر نداشته است.

علی تاج امیری پنجشنبه شب در گفت وگوبا خبرنگارایرنا افزود: این خانه در محله عباس آباد سی سخت در حالی رخ داد که یک خانواده مستاجر در حال اسباب کشی به آن منزل بودند اما در لحطه حادثه خانه خالی از سکنه بوده است.

وی با بیان اینکه انفجار مهیب بود،اطهارکرد :علت این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

به گزارش سایت سفیر دنا، در پی انفجار ساختمان دو طبقه در یکی از محله های سی سخت یک ساختمان فرو ریخت و به دو ساختمان مجاور آن صدمات بالایی وارد کرد.

صدای انفجار که تا شعاع چند کیلومتری به گوش رسیده و شیشه ساختمانها را به لرزه درآورده بود واین حادثه تعداد زیادی از مردم شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را به محل حادثه کشاند.

به گفته ساکنین این محله صدای انفجار به قدری سهمگین بوده که شیشه ساختمانهای مجار فرو ریخت است.

به گفته یکی از صاحبان این منازل ساعتی قبل از وقوع انفجار همه اعضای این ساختمانها از منزل خارج شده بودند که خوشبختانه به هیچ یک از افراد آسیب جانی وارد نشده است .

به گفته وی احتمال قریب به یقین عامل انفجار نشت گاز در یکی از خانه ها و جرقه ای که عامل اصلی آن مشخص نیست موجب انفجار و تخریب این سه ساختمان شده است.

عوامل امدادی ، نیروهای انتظامی ، حوادث برق و گاز شهرستان دقایقی بعد از این انفجار در محل حادثه حضور پیدا و کنترل وضعیت را در دست گرفتند.

شهر سی سخت با هشت هزار نفر جمعیت در 35کیلومتری یاسوج قرار دارد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن