تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803208205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد سري جديد «عمو پورنگ» با الگوبرداري از مجموعه امريكايي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: توليد سري جديد «عمو پورنگ» با الگوبرداري از مجموعه امريكايي
«عموپورنگ» چند ماه بعد از حاشيه‌هايي كه به خاطر استفاده از آيكون «كليد دروغين» در برنامه‌اش گريبانش را گرفته بود نوروز دوباره به تلويزيون بازگشت.
«عموپورنگ» چند ماه بعد از حاشيه‌هايي كه به خاطر استفاده از آيكون «كليد دروغين» در برنامه‌اش گريبانش را گرفته بود نوروز دوباره به تلويزيون بازگشت.
به گزارش «جوان»، با اين حال اين بار به عنوان مجري برنامه‌اي شبه‌ارگاني كه در بوستان ولايت برگزار مي‌شد. پايين بودن بار كيفي اين برنامه و عدم جذابيت اغلب آيتم‌هايش موجب شد كه شائبه‌هايي درباره امتداد مجموعه پيش بيايد. با اين حال مسلم آقاجانزاده تهيه‌كننده كار از اين گفته كه آنچه در نوروز روي آنتن رفته برنامه اصلي تيم «عمو پورنگ» نيست و توليد برنامه اصلي اينها به زودي آغاز مي‌شود.

 سري جديد موزيكال و قصه‌محور است و البته فول اچ.‌دي
اين تهيه‌كننده در توصيف سري جديد اين برنامه كودكانه به «هفت صبح» مي‌گويد: سري جديد با فضاي كاملاً جديد و دكور بزرگ توليد مي‌شود. بازيگران مختلف در كار حضور خواهند داشت و ساختار كار كاملاً موزيكال و قصه‌محور خواهد بود و به صورت فول اچ.‌دي تصويربرداري مي‌شود.
 
 شهرداري اسپانسر كار است
آقاجانزاده ادامه مي‌دهد: طرح برنامه تصويب شده ولي چون دكور عظيمي نياز داريم به زودي دكور را پيدا كرده و كار شروع مي‌شود. به گزارش سينماژورنال وي درباره اسپانسرهاي حاضر در كار مي‌گويد: شهرداري يكي از حاميان ماست و قرار است در مناسبت‌هاي مختلف مثل آسمان آبي، زمين پاك، خط سفيد، تفكيك زباله و در يك كلام فرهنگ‌سازي شهري را به بچه‌ها و خانواده‌ها آموزش مي‌دهيم.
اين تهيه‌كننده درباره ديگر اسپانسرها مي‌افزايد: صحبت‌هايي با وزارت بهداشت درباره آموزش مسائل بهداشتي و وزارت نيرو درباره مصرف آب و برق شده تا اسپانسرهايمان فرهنگي باشند. ما سابقه خوبي در ساخت برنامه‌هاي مرتبط با مفاهيم اجتماعي داريم و ارگان‌هاي مختلف هم انتظار همكاري از ما دارند.

  الگوبرداري از برنامه امريكايي
مسلم آقاجانزاده در جايي از گفت‌وگوي خود هم به الگوبرداري برنامه‌اش از يك مجموعه عروسكي امريكايي اشاره كرده و بيان مي‌دارد: در حوزه كودك ضمن اينكه بايد بچه‌ها را شاد كنيم نيازمنديم كه آموزش هم داشته باشيم براي همين نگاهي به برنامه موفق «خيابان سِسِمي» داشته‌ايم و تلاش مي‌كنيم با فضاي بزرگ‌تر هدفي كه داريم را بهتر به مخاطب منتقل كنيم.

  «خيابان سِسِمي» چيست؟
 «خيابان سِسِمي» كه آقاجانزاده از نگاه «عمو پورنگ» به آن حرف مي‌زند مجموعه‌اي كودكانه است كه توسط «جوآن گانز كاني» و «لويد موريس» خلق شده است.  اين مجموعه كه از اواخر دهه ۶۰ ميلادي ابتدا از شبكه «ان. ئي. تي» و سپس «پي. بي. اس» روي آنتن مي‌رود اولويت خود را بر آموزش مفاهيم مختلف اجتماعي به كودكان قرار داده است. اين برنامه تركيبي از انيميشن، فيلم‌هاي  كوتاه و آيتم‌هاي آموزشي است.  نتيجه يك آمارگيري در سال ۱۹۹۶ مشخص كرد كه ۹۶ درصد امريكاييان در دوران قبل از دبستان بيننده برنامه بوده‌اند. در سال ۲۰۰۹ نيز اين مجموعه به عنوان پانزدهمين مجموعه كودكانه برتر تلويزيون امريكا معرفي شد.  اولويت توليدكنندگان «سسمي» از ابتداي كار تاكنون تبديل مفاهيم مختلف آموزشي به آيتم‌هاي جذاب و مفرح مطلوب كودكان بوده است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن