تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799132093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان 80 قسمت از طولاني‌ترين سريال تاريخ تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۷ب.ظ)
پايان 80 قسمت از طولاني‌ترين سريال تاريخ تلويزيون موج - تصويربرداري 80 قسمت از سريال 110 قسمتي «کيميا» به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، جواد افشار، کارگردان مجموعه کيميا گفت: تاکنون در حدود 75 درصد از مراحل تصويربرداري «کيميا» در بالغ بر 400 لوکيشن انجام شده است و در اين مدت يک سال و نيمي که از آغاز ضبط اين اثر مي‌گذرد، تمام بازيگران مقابل دوربين رفته اند.
وي افزود: آبادان، خرمشهر، تهران و خاورشهر اصلي‌ترين شهرهايي هستند که سکانس‌هاي مختلف کار در آنها تصويربرداري شده‌اند و در حدود يک ماه از فاز دو باقي مانده است.
اين کارگردان تصريح کرد: در فاز سه حدود 70 بازيگر جديد به مجموعه اضافه مي‌شوند که از اين تعداد 15 نقش، اصلي و مابقي کاراکترها فرعي هستند و قرارداد اين دوستان ظرف يک ماه آينده منعقد شده و اسامي‌شان به طور رسمي اعلام مي‌شود.
وي تصريح کرد: در اين بخش سکانس‌هاي مربوط به زمان حال و همچنين سال‌هاي 1975 تا 77 تصويربرداري خواهد شد. همچنين فصل‌هاي مرتبط با تهران معاصر نيز در اين فاز ضبط مي‌شود و پيش بيني ما براي پايان تصويربرداري آبان ماه امسال است.
افشار با تاکيد بر وجود بافت دراماتيکي قوي و وجود افت و خيزهاي فراوان در متن داستان گفت: به جرأت مي‌توانم، بگويم اين کار بهترين فيلمنامه مسعود بهبهاني نيا تاکنون است و او و گروه نويسندگاني که با وي همکاري مي کنند به خوبي فضاي سياسي و اجتماعي 40 سال را در قالب يک ملودرام خانوادگي روايت کرده اند که از اين منظر کار بسيار دشواري است.
وي افزود: در اين قصه، انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي تا زمان حال روايت مي شود، اما؛ بيش از آنکه حوادث موجود در بطن انقلاب و دفاع مقدس مد نظر باشد تاثيرات اين دو رويداد تاريخي بر آدمها و شاکله خانواده به تصوير کشيده مي شود.
بخش‌هايي از اين سريال، زندگي کيميا در دوران دفاع مقدس را به نمايش مي‌گذارد که اتفاقات آن در جنوب کشور و در خرمشهر رخ مي‌دهد، در اين بخش از سريال مقاومت مردم خرمشهر و دلاوري‌هاي فرماندهان جنگ روايت مي‌شود، اين سريال در مرحله اول زندگي کيميا را پيش از پيروزي انقلاب اسلامي نشان مي‌دهد، در مرحله دوم به زمان جنگ مي‌پردازد و مرحله سوم، زندگي اين زن در دوران معاصر را به نمايش مي‌گذارد.
در سريال «کيميا» دغدغه‌هاي چند نسل به نمايش گذشته مي‌شود و در مقطعي تحولات جامعه باعث مي‌شود کيميا در مقابل پدرش بايستد، او پرسشگر و معترض است و پدري دارد که نظامي، منضبط و پايبند به قانون است، اما؛ سير حوادث باعث مي‌شود کيميا با تلاشي خستگي‌ناپذير درصدد نجات خانواده برآيد و به زني مقاوم و استوار تبديل شود.
در اين سريال، مهراوه شريفي‌نيا نقش کيميا را بازي مي‌کند و بعد از سال‌ها بار ديگر اين بازيگر در کنار مادرش آزيتا حاجيان در نقش يک مادر و دختر ظاهر مي‌شوند.
از ديگر بازيگران مجموعه مي‌توان به حسن پورشيرازي، مهدي پاکدل، مهدي سلطاني، رضا توکلي، سيدمهرداد ضيايي، حسن جوهرچي، بيوک ميرزايي، کورش زارعي، سودابه بيضايي، آشا محرابي، ميرطاهر مظلومي، شهين تسليمي، سوگل طهماسبي، محمدعلي شادمان، حسين توشه، عاطفه رضوي، مالک سراج، حسن تسعيري، محمود مقامي، عطا عمراني، نسرين نکيسا، فريبا طالبي، مهتاب ثروتي، علي منجزي، روح‌الله کماني، نويد خداشناس، ميرفرخ هاشميان، هاجر سراج و علي افشار اشاره کرد. حامد بهداد، نيکي کريمي و رضا کيانيان هم در اين سريال نقش‌هاي ويژه‌اي را بازي مي‌کنند.
اين سريال به سفارش گروه مجموعه‌هاي تلويزيوني شبکه دوم و با حمايت انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس توليد مي‌شود و ديگر عوامل اصلي آن عبارتند از: نويسندگان مسعود بهبهاني‌نيا و زهرا پارسافر، سرپرست گروه کارگرداني فريد سجادي حسيني، مدير برنامه‌ريزي امير سليماني، دستياران کارگردان داوود باقري و افشين عمراني، مدير تصويربرداري عليرضا رنجبران، مدير صدابرداري فرشيد احمد، مشاور و مدير هنري محمدرضا شجاعي، طراحان صحنه و لباس بهزاد جعفري و محمدحسين کرمي، طراح گريم امير اسکندري، آهنگساز آرمان موسي‌پور، مدير توليد فرشيد رئوفي، جلوه‌هاي ويژه ميداني محسن روزبهاني، تدوين خشايار موحديان و سودابه سعيدنيا، صداگذار بابک شکيبا و امين شريفي، عکاس حسن هندي.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن