تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819672985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاري نمايشگاه کتاب به تشکل‌هاي نشر به مدت ۳ سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۳۹ق.ظ)
واگذاري نمايشگاه کتاب به تشکل‌هاي نشر به مدت ۳ سال موج - محمود آموزگار رئيس اتحاديه ناشران و کتابفروشان تهران از امضاي تفاهم‌نامه ميان وزارت ارشاد و اين اتحاديه خبر داد و گفت:‌ به موجب اين تفاهم‌نامه به مدت سه سال فعاليت‌هاي اجرايي و مديريتي کميته‌هاي نمايشگاه به تشکل‌هاي نشر سپرده شد.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ محمود آموزگار، رئيس اتحاديه ناشران و کتابفروشان تهران، با اشاره به واگذاري نمايشگاه کتاب تهران به بخش خصوصي گفت: با توجه به مصوبه شوراي سياست‌گذاري بيست و هشتمين دوره نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران مبني بر واگذاري کامل نمايشگاه به تشکل‌هاي نشر طي يک پروسه سه ساله، تفاهم‌نامه‌اي بين معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و اتحاديه ناشران و کتابفروشان تهران به عنوان نماينده تشکل‌هاي نشر کشور منعقد شد که به موجب آن فعاليت‌هاي اجرايي و مديريتي کميته‌هاي نمايشگاه به تشکل‌هاي نشر واگذار شد.
وي ادامه داد: اين اتفاق براي نخستين‌بار انجام شده است و به همين دليل اين موضوع يکي از نکات شاخص بيست هشتمين دوره نمايشگاه کتاب تهران است، زيرا برخي کميته‌ها به شکل کامل به تشکل‌هاي نشر واگذار شده است.
همچنين تشکل‌هاي نشر در ديگر کميته‌ها نيز نمايندگاني دارند تا به مرور زمان تجربه ما براي برگزاري نمايشگاه افزايش يابد.
آموزگار در تشريح اين تفاهم‌نامه مشترک اظهار کرد: اين تفاهم‌نامه مخصوص به بيست و هشتمين دوره نمايشگاه کتاب تهران است، اما؛ بر اساس مصوبه شوراي سياست‌گذاري نمايشگاه قرار است اين مصوبه ظرف سه سال انجام شود، اين نکته را بايد يادآوري کنم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اين آمادگي را داشت تا اين مسووليت را به شکل کامل‌تري به تشکل‌ها واگذار کند. اما؛ نظر ما اين بود که اين موضوع به مرور انجام شود تا به مشکل خاصي برخورد نکنيم.
سخنگوي شوراي سياست‌گذاري بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران در پايان گفت: اميدوارم تشکل‌هاي نشر اين مسئوليت را به بهترين نحو ممکن انجام دهند تا در آينده شاهد افزايش مسووليت‌هاي اجرايي و مديريتي به تشکل‌هاي نشر باشيم. رويکرد دولت يازدهم و به ويژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي واگذاري بخش‌هاي مختلف به نهادهاي خصوصي است و ما علاقه‌منديم که اين واگذاري با يک شيب ملايمي انجام شود تا ضمن واگذاري نمايشگاه شاهد افزايش کيفيت نمايشگاه نيز باشيم.
محمدحسين متولي مدير کميته اطلاع‌رساني بيست و هشتمين نمايشگاه بين‌المللي کتاب تهران از راه‌اندازي اپليکيشن‌هاي اطلاع‌رساني براي تلفن‌هاي داراي سيستم عامل اندرويد و IOS خبر داد.
وي درباره برنامه‌هاي اين کميته در اين دوره از نمايشگاه کتاب تهران تصريح کرد: براي نخستين بار است که اطلاع‌رساني نمايشگاه کتاب تهران به بخش خصوصي واگذار شده است و به همين منظور برنامه‌هايي را براي اطلاع‌رساني اين حوزه در نظر گرفته‌ايم.از آنجا که اطلاع‌رساني ارتباط مستقيمي با فروش دارد امسال تصميم داريم که اطلاع‌رساني را با دقت بيشتري انجام دهيم.
همچنين بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده قصد داريم از فضاي مجازي در اطلاع‌رساني بهره‌برداري بيشتري کنيم.
متولي با اشاره به توليد اپليکيشن‌هاي اطلاع‌رساني براي گوشي‌هاي همراه در نمايشگاه کتاب تهران گفت: با هماهنگي‌هاي انجام شده در پي آن هستيم تا اپليکيشن اطلاع‌رساني نمايشگاه کتاب تهران را راه‌اندازي کنيم، اين اپليکيشن بر روي تلفن‌هاي داراي سيستم عامل اندرويد و IOS قابليت نصب خواهد داشت و به راهنمايي بازديدکنندگان خواهد پرداخت.
مدير کميته اطلاع‌رساني ادامه داد: همچنين قصد داريم با ايجاد سايت اطلاع‌رساني از طريق ايميل و پيامک نيز به اطلاع‌رساني درباره نمايشگاه کتاب تهران و بخش‌هاي مختلف آن بپردازيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن