تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت از توليدکنندگان و تامين کنندگان داخلي در خصوص تأمين اقلام تدارکاتي حج 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۲۱ق.ظ)
دعوت از توليدکنندگان و تامين کنندگان داخلي در خصوص تأمين اقلام تدارکاتي حج 94 موج - سازمان حج و زيارت طي آگهي که امروز(سه شنبه) منتشر کرد از توليدکنندگان و تأمين کنندگان داخلي جهت تأمين اقلام تدارکاتي حج تمتع 94 دعوت به عمل آورد.
به گزارش خبرگزاري موج، متن آگهي اين سازمان که امروز در روزنامه نيز منتشرشده است، بدين شرح است:
نظر به اينکه سازمان حج و زيارت در نظر دارد قسمتي از اقلام تدارکاتي موردنياز زائرين حج تمتع سال 1394 را از توليدات و محصولات داخل کشور که داراي استانداردهاي ملي ايران بوده و قابليت صادرات را نيز داشته باشند خريداري نمايد، بدين‌وسيله از تمامي توليدکنندگان و تأمين‌کنندگان داخلي که توانايي تأمين اقلام ليست پيوست رادارند دعوت به عمل مي‌آورد تا ظرف مدت حداکثر 10 روز از تاريخ درج اين آگهي، با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان حج و زيارت به نشاني www.hajnews.ir ضمن دريافت فرم پيشنهادي (موجود در فايل پيوست در پايين صفحه) قيمت و مشخصات دقيق کالاي پيشنهادي خود را به همراه نمونه کالا به نشاني تهران، خيابان آزادي، نبش خيابان رودکي، سازمان حج و زيارت، طبقه چهارم اداره تدارکات و تغذيه ارائه نمايند.
تذکرات:
الف: در صورت انتخاب کالاي هر يک از پيشنهاددهندگان:
1-ارائه گواهي رسمي مبني بر تائيد مشخصات اعلامي قبلي ازنظر کميت، کيفيت و آناليز کالا از مراجع ذيصلاح مربوطه توسط پيشنهاددهنده هنگام عقد قرارداد ضروري است.
2 -کليه اقلام بايد در بسته‌بندي‌هاي استاندارد و مناسب براي صادرات و منطبق با مشخصات اعلام‌شده ارسال گردد.
3-درج مشخصات کامل کالا به دو زبان عربي و انگليسي و کد GS1 بر روي کالا (بسته‌بندي جز و کل) و مطابق قوانين و مقررات گمرکي عربستان سعودي الزامي است.
ب: از آنجائي که محل تحويل اجناس در عربستان آشپزخانه‌هاي مرکزي، انبارها و هتل‌ها در شهرهاي مکه مکرمه و مدينه منوره است، متقاضياني که توانائي و تجربه صادرات به کشور مذکور را داشته باشند در اولويت مذاکره و عندالاقتضاء انتخاب خواهند بود.
ج: کليه پذيرفته‌شدگان هنگام عقد قرارداد ملزم به ارائه ضمانت‌نامه معتبر حسن انجام تعهدات مورد تأييد سازمان، هستند.
د: ارسال پيشنهاد‌ها هيچ‌گونه تعهدي براي سازمان ايجاد ننموده و سازمان در قبول يا رد هر يک از پيشنهاد‌ها مختار است.
ضمناً متقاضيان محترم مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر با اداره کل اسکان و تغذيه، اداره تغذيه و تدارکات سازمان، با شماره تلفن‌هاي 64512413 و 64512669 ارتباط برقرار نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن