تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820737566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف یک قلاده خرس و شوکا تاکسیدرمی شده در شهرستان نوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان فارس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، مطرح کرد:
کشف یک قلاده خرس و شوکا تاکسیدرمی شده در شهرستان نوشهر
رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: یک قلاده خرس و یک راس مرال و شوکا تاکسیدرمی شد در شهرستان نوشهر استان مازندران کشف و ضبط شد.
ناصر مهردادی رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست باشگاه خبرنگاران، با اشاره به کشف و ضبط یک قلاده خرس و دو عدد کله مرال در منزل یک متخلف زیست محیطی اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر روز دوشنبه 17فروردین ماه موفق شدند یک قلاده خرس، یک راس مرال کامل و دو عدد کله مرال و شوکا تاکسیدرمی شده را از منزل یک متخلف در شهرستان نوشهر کشف و ضبط کنند.


وی در ادامه تصریح کرد: از منزل شخص متخلف یک قبضه اسلحه شکاری تک لول نیز ضبط شد.



رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت: با پیگیری و تحقیقات به عمل آمده از اطلاعات واصله به اداره حفاظت محیط زیست نوشهر، ماموران یگان حفاظت شهرستان با اخذ مجوز قضایی و همکاری ماموران نیروی انتظامی موفق شدند تعدادی از گونه‌های تاکسیدرمی در خطر انقراض را کشف و ضبط کنند.



کارنامی در پایان بیان کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم در مسیر حمایت از گونه‌های متخلف حیات وحش، اداره حفاظت محیط زیست استان را یاری دهند و در صورت مشاهده تخلف، مراتب را با سامانه تلفنی شبانه روزی 1540 اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در میان قرار دهند.



انتهای پیام/ 







۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن