تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ياسوج ميزبان جشنواره ملي فرهنگ عشاير و اقوام ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۴:۳۹ب.ظ)
ياسوج ميزبان جشنواره ملي فرهنگ عشاير و اقوام ايران است موج - مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کهگيلويه و بويراحمد گفت: جشنواره ملي فرهنگ عشاير و اقوام ايران با موضوع کوچ 30و 31 ارديبهشت 94 در پارک جنگلي ياسوج برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود باقري افزود: 15 استان کشور که داراي عشاير کوچ رو هستند در اين جشنواره شرکت مي کنند.
وي بيان کرد: در اين جشنواره شيوه زندگي، فرهنگ ها، آداب و رسوم، نحوه کوچ، آواها و نواها، توليدات و دستباف هاي عشاير استانهاي شرکت کننده به نمايش گذاشته مي شود.
باقري اظهار کرد: کهگيلويه و بويراحمد قابليت هاي چشمگيري در زمينه عشاير دارد و برگزاري اين جشنواره فرصتي مناسب براي معرفي اين توانمندي ها و جذب هر چه بيشتر گردشگران است.
وي عنوان کرد: در اين جشنواره برنامه هاي متنوعي شامل تورگرداني، معرفي مناطق عشايري کهگيلويه و بويراحمد و تجليل از عشاير برتر استان در زمينه هاي مذهبي، علمي، فرهنگي، هنري، ادبي و ورزشي اجرا مي شود.
باقري هدف از برگزاري اين جشنواره را تبادل فرهنگي هر چه بيشتر بين ايلات، اقوام و طوايف عشاير 15 استان شرکت کننده اعلام کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن