تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820937017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان قم، آينده نگري داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۹:۹ب.ظ)
استاندار قم: مسئولان قم، آينده نگري داشته باشند موج - استاندار قم با بيان اينکه تحريم ها مشکلات زيادي براي ما بوجود آورده است، گفت: هرکس که در استان قم مسئوليت دارد مسئول امروز استان نيست، بلکه بايد براي آينده نيز فکر و برنامه ريزي داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، حجت الاسلام محمد صادق صالحي منش در جلسه شوراي اداري استان که در تالار معصوميه برگزار شد، اظهار کرد: سال ۹۳ سال پرتلاشي براي مديران استان بود و زحمات طاقت فرسايي را متحمل شدند.
وي با اشاره به اينکه کارهاي مهمي در استان صورت گرفت که آزادراه قم گرمسار نمونه آن بود، ادامه داد: سفر رئيس جمهور به قم دستاوردهاي خوبي براي استان قم به همراه داشت.
استاندار قم با تأکيد بر اينکه مهم ترين دستاورد سفر رييس جمهور تعامل حوزه و مراجع عظام با دولت بود، عنوان کرد: قطار سريع السير قم - تهران - اصفهان و بيمارستان هزار تختخوابي از مصوبه هاي سفر رئيس جمهور به استان قم است که طي دو سال آينده به بهره برداري مي رسد.
حجت الاسلام صالحي منش با اشاره به شعار سال، عنوان کرد: مقتضاي اين نامگذاري ها اين است که در عمل اين پيام ها و شعارها را پياده کنيم و اگر اين پيام ها نباشد پيشرفت هاي لازم ايجاد نمي شود.
وي با اشاره به آيات و روايات گفت: ملت و مردم بايد به سوي تقرب الهي بروند و هدف از خلقت انسان همين است. تک تک مسئولان بايد مردم را خواهران و برادران خود بدانند و تا اين روحيه اخوت نباشد نمي توانيم به مسئوليت هايمان به خوبي عمل کنيم.
استاندار قم اضافه کرد: يکي از مسائل مهم در سال ۹۴ امنيت استان قم است و بايد همه دست اندرکاران مسائل امنيتي به اين مهم در سال جديد توجه کنند.
حجت الاسلام صالحي منش با تأکيد بر لزوم حفاظت از محيط زيست، تصريح کرد: اين مهم از منويات مقام معظم رهبري است و در تهران انقلاب جديدي ايجاد شده، در استان قم به خاطر هواي گرم و کمبود بارندگي بايد فضاي سبز را توسعه داد و از محيط زيست حفاظت کرد.
وي با اشاره به سختي مذاکرات تيم مذاکره کننده ايران، ابراز کرد: قرارداد نهايي مذاکرات ايران و آمريکا باعث توسعه اقتصادي و هسته اي خوبي براي ايران مي شود.
استاندار قم با بيان اينکه تحريم ها مشکلات زيادي براي ما بوجود آورده است، گفت: هرکس که در استان قم مسئوليت دارد مسئول امروز استان نيست، بلکه بايد براي آينده نيز فکر و برنامه ريزي داشته باشد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن