تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819513763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرکی: با این شعارها نا آشنا نبودم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فرکی: با این شعارها نا آشنا نبودم
حسین فرکی سرمربی سپاهان برابر صبا کار سختی داشت و در نهایت نتیجه را واگذار کرد.
به گزارش نامه نیوز، فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

تمام اتفاقات به ضرر ما بود

این بازی به نفع صبا تمام شد . از وقتی مسوولیت سپاهان را برعهده گرفتم تمام اتفاقات به ضرر ما بوده. کاملا برای برد آماده بودیم اما تعویض عقیلی معادلات ما را بهم زد. ما بازی را در اختیار داشتیم و به غیر از 5، 6 دقیقه بهتر از حریف کار کردیم  و حریف هم در زمین خئودش به دنبال ضدحملات بود. موقعیتی که ما در دقیقه 46 از دست دادیم می توانستی به نفع ما باشد. متاسفانه اتفاق بد دوم برای ما افتاد. در کل پیش بینی ما درست از آب در نیامد و اتفاقات غیرقابل پیش بینی باعث شد ما نبریم و در نیمه دوم کار برای ما سخت شد و تغییر سیستم دادیم تا گل خورده را جبران کنیم و با دو مهاجم کار کردیم و دنبال جبران بودیم اما گل خوردیم.

با این شعارها نا آشنا نبودم

من این حق به تماشاگران را دادم و ما به تیمی باختیم که خوب بود. به هر حال این اتفاقات برای هر تیمی می افتد و دیروز هم در ورزشگاه آزادی هم شعار دادند . البته من با این شعارها نا آشنا نبودم و برای من جای تعجب دارد. امیدوارم در آینده جبران کنیم.

تراکتور هم مدعی است

ما در این بازی گرفتار اتفاقات شدیم البته به صبا تبریک می گویم. واقعیت این است شرایط به نفع ما نبود اما ما روی این بازی حساب کرده بودیم. باید با تراکتور بازی کنیم که مدعی است و باید باقی مانده را جبران کنیم و حق مان را بگیریم.

بازیکنان با هم مشکلی ندارند

فضای تیم ما خیلی خوب است و کیفیت بازیکنان ما خیلی بیشتر از آن چیزی است که نشان می دهند. ارتباطات بازیکنان هم خوب است و شاید از روی ناراحتی بعضی از بازیکنان حرفی بزنند و اطمینان می دهم که بازیکنان ما مشکلی با هم ندارند اما وقتی موقعیت از دست می دهند شاید ناراحت باشند.

تشخیص دادیم توپ گل شده

تمام نیمکت ما تشخیص داد در صحنه ای که خلعتبری هد زد کمک داور روی خط نبود و ما تشخیص دادیم که توپ رد شده. اگر هم این اتفاق بیافتد فایده ای ندارد و همانطور که گفتم اتفاقات به نفع سپاهان نبود.


منبع: ورزش سه


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن